Hej derude
jeg er i tvivl om stikket på blæseren på køleren rent faktisk er i orden så den virker - jeg mener at man kan starte den via vagcom - men hvordan? det er min danske a2 fra 2001 - dvs en skrabet version
mvh 2a2
starte blæser via vagcom?
starte blæser via vagcom?
Biler:
Audi A2: 2001 Sølvgrå std 3L A2 med 625.000 km på klokken
Audi A3 e-tron: Hvid med 183.000 km på klokkken
MC:
Laverda 1000 3CL: 1979' er MC fra den gang man kunne lave MC'er - kun til mænd - stor - tung - hurtig - tørstig (12 km/l) - og nu med nye HC stempler
Audi A2: 2001 Sølvgrå std 3L A2 med 625.000 km på klokken
Audi A3 e-tron: Hvid med 183.000 km på klokkken
MC:
Laverda 1000 3CL: 1979' er MC fra den gang man kunne lave MC'er - kun til mænd - stor - tung - hurtig - tørstig (12 km/l) - og nu med nye HC stempler
Re: starte blæser via vagcom?
Man kan jo bare teste det manuelt...
... man behøver ikke en vagcom til alt.. men hvad er det præcis at du vil teste, er det kun stikket som du skriver eller er det rent faktisk blæseren eller temperaturføleren eller ....??
... man behøver ikke en vagcom til alt.. men hvad er det præcis at du vil teste, er det kun stikket som du skriver eller er det rent faktisk blæseren eller temperaturføleren eller ....??
Softblue 3L fra 02/2005 med servo, aircon, fartpilot, tågelys, sædevarme, fjernbetjent centrallås, klapnøgler, programmerbart viskerrelæ, dobbelt kopholder, højdejusterbart førersæde, chippet lidt, EGR-off.. og en masse haglskader.. 284.000km 12/17.
Havana Black Metallic Audi A7, 3.0 V6 TDI, S-line, Quattro, S-tronic fra 09/2011.. 106.000 km 12/17
Havana Black Metallic Audi A7, 3.0 V6 TDI, S-line, Quattro, S-tronic fra 09/2011.. 106.000 km 12/17
Re: Sv: starte blæser via vagcom?
Sådan set bare om blæseren starter - og om stikket bliver varmt. vore små 3L maskiner starter ikke den blæser frivilligt bare ved at lade den gå i tomgang i et par timer så den bedste måde at teste den på er at tage vagcom og bede den om at starte den - hvis det er muligt
AH kornkoog påstod engang at de havde kontrolleret min blæser via vagcom (og fundet den ok - stoler dog absolut ikke på dette efter at jeg fik den skilt ad - et halvt år efter - den lignede lort)
AH kornkoog påstod engang at de havde kontrolleret min blæser via vagcom (og fundet den ok - stoler dog absolut ikke på dette efter at jeg fik den skilt ad - et halvt år efter - den lignede lort)
Biler:
Audi A2: 2001 Sølvgrå std 3L A2 med 625.000 km på klokken
Audi A3 e-tron: Hvid med 183.000 km på klokkken
MC:
Laverda 1000 3CL: 1979' er MC fra den gang man kunne lave MC'er - kun til mænd - stor - tung - hurtig - tørstig (12 km/l) - og nu med nye HC stempler
Audi A2: 2001 Sølvgrå std 3L A2 med 625.000 km på klokken
Audi A3 e-tron: Hvid med 183.000 km på klokkken
MC:
Laverda 1000 3CL: 1979' er MC fra den gang man kunne lave MC'er - kun til mænd - stor - tung - hurtig - tørstig (12 km/l) - og nu med nye HC stempler
Re: starte blæser via vagcom?
Hejsa,
det er et helt autonomt lav-IQ termoelektrisk kontrolsystem der er monteret på en Lupo 3L til styring af køleblæseren. Blæseren kan IKKE styres/testes/kontrolleres med VCDS.
Vil du kontrollere om blæseren virker elektrisk, skal du kortslutte i termokontakt-stikket...
/Claus
det er et helt autonomt lav-IQ termoelektrisk kontrolsystem der er monteret på en Lupo 3L til styring af køleblæseren. Blæseren kan IKKE styres/testes/kontrolleres med VCDS.
Vil du kontrollere om blæseren virker elektrisk, skal du kortslutte i termokontakt-stikket...
/Claus