Lupo 3l vil ingenting HJÆLP

Alt vedrørende teknikken på 3L
Besvar
JBN8900
Indlæg: 10
Tilmeldt: tors 17. maj 2012 22:21
Geografisk sted: Randers Danmark

Lupo 3l vil ingenting HJÆLP

Indlæg af JBN8900 »

Hej jeg har netop idag købt en lupo 3l, jeg har gået og gjort den ren det meste af dagen, og da jeg så skulle starte den, ville den ingenting, batteri lampen lyser, glødelampen blinker, den grønne lampe som fortæller man skal træde på bremsen, og jeg kan ikke flytte gearstangen som står i stopposition, er der nogen som har en ide om hvad det kan være? :( mvh Jesper
Falden
Indlæg: 18
Tilmeldt: søn 25. mar 2012 21:25
Geografisk sted: Horsens

Re: Lupo 3l vil ingenting HJÆLP

Indlæg af Falden »

Det kunne godt lyde som at problemet ligger i bremselyskontakten. Jeg har lige skiftet min idag da jeg havde samme problem. Det tager ikke meget mere end 15 min.

Se her http://www.lupo3lklub.dk/forum/viewtopic.php?f=22&t=29
Brugeravatar
Vyffe
Indlæg: 2661
Tilmeldt: tors 14. okt 2010 21:50
Geografisk region: Østjylland
Geografisk sted: Ølholm, Tørring

Re: Lupo 3l vil ingenting HJÆLP

Indlæg af Vyffe »

Mon ikke du har haft en stømtyv kørende i løbet af dagen?

Med andre ord, du er nok fået tappet dit batteri for meget, ved åben dør osv. Smid en lader på den og se om det ikke kan gør det.

Har selv oplevet det samme, efter jeg havde arbejdet lidt med min tester uden lader på. Kunne heller ikke starte, men alle lamper osv virker. der skulle en lader til :)
SOLGT 12/19 - Lupo 3L TDI 06/02 -'02 model - Kørt 403.000 km 11/18 - Chip til 88 hk - Fartpilot - Kopholder - Tonede ruder i bag.

SKROTTET 08/18 - Lupo 3L TDI 08/00 - Endte på 618.000 km
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: Lupo 3l vil ingenting HJÆLP

Indlæg af sussi »

Afmonter en af ledningerne på batteriet, lad batteriet helt op, sæt ledningen på igen, start bilen.
Ingen garanti for at det virker,men det er et forsøg værd :P :P
M.v.h. Sussi
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
JBN8900
Indlæg: 10
Tilmeldt: tors 17. maj 2012 22:21
Geografisk sted: Randers Danmark

Re: Lupo 3l vil ingenting HJÆLP

Indlæg af JBN8900 »

Det var bremselyskontakten det var galt med, den skulle lige af og på igen, så virkede den igen :) og mange tak for jeres svar :)
Besvar