Tandrem

Alt vedrørende teknikken på 3L
Besvar
Cobra
Indlæg: 7
Tilmeldt: fre 2. dec 2011 12:44
Geografisk sted: Jylland

Tandrem

Indlæg af Cobra »

Hejsa.

Jeg købte i 07 en Lupo årgang 03. Der blev skiftet tandrem da jeg købte den, hvornår skal jeg regne med den skal skiftes igen :roll:
MichaelSmed
Indlæg: 603
Tilmeldt: ons 23. feb 2011 22:02
Geografisk sted: Svendborg

Sv: Tandrem

Indlæg af MichaelSmed »

Er det en ANY eller AYZ motor? Før i tiden var der på ANY motorerne 60k intervaller, kan dog ikke huske om det blev 90k interval efter der kom en ny type rem på markedet, som AYZ motorerne kører med :-)

Sendt fra en tyk og fedtet finger..
Jazzblå Lupo 3L fra 2001 l Dobbelt kopholder l Armlæn l Aerotwin for og bag l G3 GTI forsæder, højdejusterbar l Mørk himmel, c-stolpe samt dørsider l Ingen elruder l Ingen centrallås l Ingen xenon l Ingen fyr l Ingen loftslampe l Ingen fartpilot l Generelt ret tom for dejligt udstyr...
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: Tandrem

Indlæg af sussi »

Cobra skrev:Jeg købte i 07 en Lupo årgang 03. Der blev skiftet tandrem da jeg købte den, hvornår skal jeg regne med den skal skiftes igen :roll:
90.000 for alle årgange af 3L, og har du ikke kørt så meget, så skift den alligevel, da det er 5 år siden den blev skiftet sidst.
m.v.h. Sussi
Ps. Det står der en masse om i FAQén :lol:
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
Besvar