Fejl eller ingen fejl (er vildrede).

Alt vedrørende teknikken på 3L
Besvar
Jesperjensen
Indlæg: 36
Tilmeldt: lør 19. nov 2011 22:43
Geografisk sted: syd-vest-sjælland

Fejl eller ingen fejl (er vildrede).

Indlæg af Jesperjensen »

Undren. dette er sket 6-10gange nu (og kommer mere jævntlig nu).
Bilen kan bippe fra instrumentbord uden grund, lidt som en døralarm eller glemt at slippe håndbremsen.
Men ingen fejl på hverken instrumentbord eller ved udlæste fejl (uden fejl, slettede gamle fejl og ingen nye dukker op).
Også tjekket efter ovennævnte er sket.

Eneste fejl som ikke kan slettes, er dieseltemp. føler def (kortsluttet siger den).
Har i oplevet lignende, skider grønne grise hver gang pga halvsover måske lidt i myldre trafikken. ;)
Synes det er mærkeligt når ingen fejlmelding er at se på intrumentbord, eller vagcom.

Skal jeg bare lade det være, eller kan den findes det lille tic den lille vogn laver?. ;)
På forhånd tak.
Mvh Jesper J.
Jeg har bygget en anderledes lupo 3l som nok er en af Dk´s mest over-serviceret lupo3l. (4xtandremskift på 60k) pga. tidligere ejer var +70årig dement. En bil som du med garanti har en mening om ved selvsyn? stikord: Lav, bred, læder-BH, folie-tag, og snart landberg chip. Jeg har mottoet: økokørsel behøves ikke at være kedelig. 3.4-3.7L normalkørsel, Rekord: 35km/l o.4000km (fruen´s).+ Bmw Cab +Merc S-klasse.
VAGtech.dk
Indlæg: 1430
Tilmeldt: man 20. sep 2010 19:51
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Re: Fejl eller ingen fejl (er vildrede).

Indlæg af VAGtech.dk »

gør den det længe ??? er det samme lyd som når bilen står i gear har døren åben ???
Jesperjensen
Indlæg: 36
Tilmeldt: lør 19. nov 2011 22:43
Geografisk sted: syd-vest-sjælland

Re: Fejl eller ingen fejl (er vildrede).

Indlæg af Jesperjensen »

VAGtech.dk skrev:gør den det længe ??? er det samme lyd som når bilen står i gear har døren åben ???
Den gør det i split sek, så lyd må være usagt, men nok til jeg letter en halv meter. (ala dør åben)
Jeg har bygget en anderledes lupo 3l som nok er en af Dk´s mest over-serviceret lupo3l. (4xtandremskift på 60k) pga. tidligere ejer var +70årig dement. En bil som du med garanti har en mening om ved selvsyn? stikord: Lav, bred, læder-BH, folie-tag, og snart landberg chip. Jeg har mottoet: økokørsel behøves ikke at være kedelig. 3.4-3.7L normalkørsel, Rekord: 35km/l o.4000km (fruen´s).+ Bmw Cab +Merc S-klasse.
VAGtech.dk
Indlæg: 1430
Tilmeldt: man 20. sep 2010 19:51
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Re: Fejl eller ingen fejl (er vildrede).

Indlæg af VAGtech.dk »

kunne være dørkontakt eller ledning der til nee i dørstolpen evt...
Jesperjensen
Indlæg: 36
Tilmeldt: lør 19. nov 2011 22:43
Geografisk sted: syd-vest-sjælland

Re: Fejl eller ingen fejl (er vildrede).

Indlæg af Jesperjensen »

VAGtech.dk skrev:kunne være dørkontakt eller ledning der til nee i dørstolpen evt...
Ja, du har nok ret, det nok eneste sted jeg kan starte at kigge på.
Jeg har bygget en anderledes lupo 3l som nok er en af Dk´s mest over-serviceret lupo3l. (4xtandremskift på 60k) pga. tidligere ejer var +70årig dement. En bil som du med garanti har en mening om ved selvsyn? stikord: Lav, bred, læder-BH, folie-tag, og snart landberg chip. Jeg har mottoet: økokørsel behøves ikke at være kedelig. 3.4-3.7L normalkørsel, Rekord: 35km/l o.4000km (fruen´s).+ Bmw Cab +Merc S-klasse.
Besvar