Hvad med klubben?

Spørgsmål til, info om og forslag til forummet.
misfit
Indlæg: 1
Tilmeldt: tirs 6. jul 2010 13:14
Geografisk sted: Danmark

Hvad med klubben?

Indlæg af misfit »

Hejsa
Jeg er interesseret i at høre hvad der sker med den oprindelige lupo3lklub. Der var jo vedtægter og så vidt vides penge på kontoen fra dengang der var aktivitet blandt medlemmerne?

Er klubben nedlagt?
Hvor er penegene blevet af?
Hvad er planen for den "nye" lupo3lklub?
Kommer der en hjemmesides til dette udemærkede forum?
SVK
Indlæg: 330
Tilmeldt: lør 12. jun 2010 14:12
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvad med klubben?

Indlæg af SVK »

Gode spørgsmål :)

1. Klubben eksisterer sådan set stadigvæk, men ingen i den nuværende bestyrelse er længere aktive i klubben, som du nok også er klar over :). Hvis klubben skal eksistere som klub med vedtægter, bestyrelse osv., så skal der jo derfor vælges en ny bestyrelse. Den "gamle" bestyrelse udførte jo et stort arbejde med at lave klubblad, arrangere træf, ordne rabataftaler, sende girokort og meget andet. Min helt personlige holdning er nok, at det bliver svært at skabe samme engagement og arbejdskraft endnu engang, men der kan jeg tage fejl?

2. Pengene har den nuværende formand - kendt som JesperAalborg på det gamle forum. Jeg kan ikke huske det præcise beløb, men jeg mener Jesper har nævnt noget med +20k. Det vil jeg dog ikke hænges op på! ;). I første omgang har der været tale om, at der selvfølgeligt skal betales hosting og webhotel, men det er jo peaunuts... Dennis som oprindeligt var med til/stiftede klubben har foreslået, at holde et træf for alle de "gamle" brugere og selvfølgeligt dem der er kommet til.

3. I første omgang har det jo været, at "redde" hjemmesiden/forummet. Et arbejde som stadig pågår grundet bøvl med at få overført den gamle side hertil. Adgangskoder som desværre ikke fungerer osv. :(. Der findes pt. ikke en forkromet plan over hvad der skal ske fremover, så hvis du eller andre har input til, så kom endelig med det! :)

4. Det er ikke tiltænkt i første omgang. I det sidste lange stykke tid, så har den gamle hjemmeside jo været noget statisk for at sige det mildt. Der har jo kun været aktivitet i forummet. Er der noget specielt du efterlyser?

Men jeg syntes det er nogle rigtigt gode spørgsmål, og jeg håber da meget, at andre brugere vil komme med deres indspark til, hvordan det skal køre fremover!
Clayton
Indlæg: 373
Tilmeldt: tirs 6. jul 2010 21:05
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvad med klubben?

Indlæg af Clayton »

Vi kan tage til Holland :-)
Hader FB :roll:
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: Hvad med klubben?

Indlæg af sussi »

D. Thu Mar 18 2010, 11:01PM
Startede tråden op genoplivning af klubben.
Nu er den endelig kommet op at stå, med stor succes, men efter mange problemer,
så det var det første skridt på vejen, tak til dem der har hjulpet, især SVK.
Som tidligere skrevet i nedenstående tråd:
Klub/foreningsdelen
På sigt skal vi også overveje om selve foreningen/klubdelen skal fortsætte med kontingent, vedtægter, bestyrelse osv. Tidligere har der jo været stor aktivitet på det område med træf osv., men det er jo forsvundet i takt med medlemmerne i bestyrelsen. Det er helt klart et stort arbejde at stable f.eks. træf på benene, så det skal vi overveje om vi har tid og lyst til.

http://gammel.lupo3lklub.dk/forum_viewtopic.php?8.57085

På f.eks. http://vwnettet.dk/
Tager enkeltmedlemmer selv initiativet til møder, og inviterer til sparke-dæk dag.
Man kunne lave noget lignende i 3L regi.

Klubben kunne genoplives ved at vælge en ny bestyrelse, jeg foreslår SVK som formand.
Og så burde der nedsættes 2 udvalg, til at varetage træf, et på hver side af "broen"

Her er en meget gammel tråd fra 2004 med lidt om takken for et stort stykke arbejde :( :(
Link slettet
Senest rettet af sussi tors 29. sep 2011 15:11, rettet i alt 1 gang.
Begrundelse: Link slettet
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
Brugeravatar
KMDTHY
Indlæg: 4985
Tilmeldt: lør 12. jun 2010 20:43
Geografisk region: Vestjylland
Geografisk sted: Aarhus/Thisted
Has thanked: 1 time

Re: Hvad med klubben?

Indlæg af KMDTHY »

Hold da op den sidste side har været dyr, mon vi får det til deling ?? :-D

"Se så er der kommet vedtægter frem, lavet en kanon fed nu side ( og ja den har været dyr at lave jeg tror at gør Michella sin time løn op løber regningen vel op i 50000 kr !!) så den regning må vi jo nok også heller få betalt. "
2005 Lupo 3L Sort|OE Fartpilot|Kopholder|Fjbt clås|Armlæn|AeroTwin for+bag|Vindafviser|El-ruder|LED Kørelys|Blaupunkt DAB|Webasto TTC m. fjbt+GSM start|W8 lys pakke
3,6L/100km Normal - 2,8L/100km Rekord, Lemvig<=>København
605.000 km SOLGT efter 17 års ejerskab og 575.000 kørte kilometer. :cry:
Brugeravatar
yaknudsen
Indlæg: 307
Tilmeldt: lør 12. jun 2010 20:40
Geografisk sted: Køge

Re: Hvad med klubben?

Indlæg af yaknudsen »

* Jeg mener at lupo3lklub.dk bør fortsætte som et uforpligtende fællesskab, med forummet som det centrale omdrejningspunkt og intet andet.

* Skal der bruges (flere) penge bør det kunne klares med frivillige bidrag. Jeg er klar til at støtte det ædle formål hvis det bliver nødvendigt.

* Jeg mener derfor ikke at vi har brug for vedtægter og kontingentindbetalinger. Det vil bare forpligte nogle mennesker til en masse arbejde
som formodentlig kun vil blive lønnet med utak, kritik og brok.

* Jeg mener heller ikke at vi har brug for en bestyrelse, men der vil altid være brug for folk som har lyst og energi til at give en hånd med
efterhånden som 'de nuværende' kører trætte, sælger deres Lupo, eller får travlt med andre ting.

* Lyst og frivillighed bør være det bærende princip for deltagelse, både som nyder og bidragyder til dette fantastiske fællesskab.

* Hvis vi kan få overdraget klubbens opsparede midler bør der sættes noget til side til at dække driften af hjemmesiden. Gerne som en eller
anden form for automatisk betaling af domænenavn og webhotel i en årrække.

* Resterende midler burde efter min mening anvendes i overensstemmelse med deres oprindelige formål, for de tilhører jo i princippet de
oprindelige betalende medlemmer.

Blot min ydmyge mening om den sag.
Før: VW Lupo 3L 1.2 TDI 2001. Nu: VW Polo 1.2 TDI-CR 6R1-27N BM 2010. Til sjov: Honda NC750XAD 2015.
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: Hvad med klubben?

Indlæg af sussi »

yaknudsen skrev:* Jeg mener at lupo3lklub.dk bør fortsætte som et uforpligtende fællesskab, med forummet som det centrale omdrejningspunkt og intet andet.
* Skal der bruges (flere) penge bør det kunne klares med frivillige bidrag. Jeg er klar til at støtte det ædle formål hvis det bliver nødvendigt.
Hvis der er 20-25.000 kr. i kassen er der ikke brug for flere i en meget lang periode.
* Jeg mener derfor ikke at vi har brug for vedtægter og kontingentindbetalinger. Det vil bare forpligte nogle mennesker til en masse arbejde
som formodentlig kun vil blive lønnet med utak, kritik og brok.
* Jeg mener heller ikke at vi har brug for en bestyrelse, men der vil altid være brug for folk som har lyst og energi til at give en hånd med
efterhånden som 'de nuværende' kører trætte, sælger deres Lupo, eller får travlt med andre ting.
Hvis vi ikke opretter en forening/klub kan vi vel ikke gøre krav på de midler der er i den gamle klub.
* Lyst og frivillighed bør være det bærende princip for deltagelse, både som nyder og bidragyder til dette fantastiske fællesskab.
* Hvis vi kan få overdraget klubbens opsparede midler bør der sættes noget til side til at dække driften af hjemmesiden. Gerne som en eller
anden form for automatisk betaling af domænenavn og webhotel i en årrække.
* Resterende midler burde efter min mening anvendes i overensstemmelse med deres oprindelige formål, for de tilhører jo i princippet de
oprindelige betalende medlemmer.
Foreningen er en non-profit forening.
Alle foreningens indtægter bruges til at opfylde foreningens formål samt at sikre foreningens drift og fremtidige aktiviteter.
Foreningens formål er at skabe et mødested for VW Lupo 3L ejere, både for sociale arrangementer og for tekniske spørgsmål.

Hvem skal stå for de sociale arrangementer som pengene skal gå til?
Men det kræver selvfølgelig at der er nogle folk der stiller op. Selve generalforsamlingen kunne man holde som videokonference
f.eks. på Paltalk, det er gratis og man kan både skrive og snakke, tillige kan man lave håndsoprækning.

Blot min ydmyge mening om den sag.
Clayton skrev:Vi kan tage til Holland :-)
Der var vi i sidste måned, men hvad med Belgien, og se fødestedet for de sidste årgange af vores lille ulv.
dennis
Indlæg: 2
Tilmeldt: tors 8. jul 2010 22:05
Geografisk sted: horsens

Re: Hvad med klubben?

Indlæg af dennis »

Dejligt at se at klubben kommer op og køre igen efter lang tids hvile.

Jeg syntes jo som svk også har skrevet at man evt skal sætte et godt beløb af til de næste 4-5 års drift og derefter arranger træf som i gamle dage for de gamle som jo har lagt pengene i klubben og været med til at starte den op og de nye som aldrig har fået chancen for at betale for medlemskab.

Jeg vil sige at hvis i overvejer en ny bestyrelse skal i jo lige huske dem der er der i forvejen, jeg ved godt jesper ikke har tid men hvad med majbrit (hun er i bestyrelsen ) eller de andre gamle som stadig er lupo ejer (jesper og betina,ulrik,majbrit og carsten,palle og kone,mark,pim,dennis ,incl mig selv igen og dem som ikke er lupo ejer men som har været med næsten fra start til det sidste futtie,preben og connie,lars og dorte,peter og linda,osv. ???

om det skal være et normal træf eller vi skal lave en hygge weekend/dag er jo sådan set ligemeget.

Jeg håber på at svk og de andre som nu vil sætte gang i hjulene igen får det op og køre så folk atter kan mødes på kryds og tværs hvis de har lyst.

Rigtig god weekend ;)
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: Hvad med klubben?

Indlæg af sussi »

Fuldstændig rigtigt hvad Dennis skriver, men det kræver jo at der foreligger en liste over de gamle bestyrelsesmedlemmer og deres e-mail adresser, ellers er det jo lidt svært at kontakte dem. Det er fint at Dennis kommer med en liste med navne, men disse er bare ikke identificerbare, for andre end de registrerede gamle klubmedlemmer.
Hvem har en sådan liste?
Hvis du har en Dennis, så kunne du f.eks. sende den til SVK som en privat mail, således at adresserne ikke bare bliver offentliggjort på nettet.
Go weekend til dig også :-)
dennis
Indlæg: 2
Tilmeldt: tors 8. jul 2010 22:05
Geografisk sted: horsens

Re: Hvad med klubben?

Indlæg af dennis »

jamen jeg snakker og ser da en hel del af dem stadig så det skulle ikke være noget problem. Jeg tror da også jeg har nogle gamle lister et sted fra da jeg startede klubben for mange år siden og de lidt fra den gamle gæstebog.

Klubben har jo 10 års jubilæum næste år så et forårs træf ville jo være fint eller som skrevet en hyggeweekend evt i et sommerland eller andet. Det kunne jo også være en tur til wolfsburg det har vi gjort før . Der er ikke mange herinde som egenligt er nogle af de gamle betalende medlemmer det kan nok tælles på en hånd eller to.

Dennis
Brugeravatar
ph.
Indlæg: 2602
Tilmeldt: tors 1. jul 2010 13:59
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: 4990 /Sjælland

Re: Hvad med klubben?

Indlæg af ph. »

Dennis Hvad skulle formålet med at kontakte dem være??
Set herfra virker det ikke som om de "Gl." har været særligt interesserede i at få noget op at stå f.eks. mht. træf (så havde de vel gjort en indsats for det, i stedet for bare at lade stå til og bruge Jesper Aa's inaktivitet som undskyldning for at tillægge sig samme rolle ...eller var den daværende klub bundet så meget på hænderne at hvis Jesper Aa ikke stod for det så blev det ikke til noget)
Hvis de "Gl." har en reel interesse i at gøre en indsats i det nuværende genopbyggede forum og for en evt. genoptagelse af egentlige klubaktiviteter så må man vel formode at de selv melder ud at de er klar til at yde en indsats for at få gang i tingene igen.

...kan selv.f. også være at du mener at de har krav på at blive oplyst at der vil være et eller flere træf og at da de jo har betalt til den nu mer eller mindre opløste klub ...der så er under genopbygning så vil det også være ret og rimeligt at de får mulighed for at deltage i de evt. træf der (måske) bliver
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: Hvad med klubben?

Indlæg af sussi »

ph. skrev:Dennis Hvad skulle formålet med at kontakte dem være??
Læs lidt højere oppe ph, det var mig der spurgte om der findes en liste.

3 forslag til re-organisering af klubben

1. Der dannes en ny klub, og den gamle opløses og overdrager midlerne til den nye.
er der nogle af bestyrelsesmedlemmerne i den gamle klub der vil være med til at videreføre klubben,
så kom ud af busken.

2. Der indkaldes til generalforsamling i den gamle klub, med kun 1 punkt på dagsordenen
"Re-organisering af Lupo3L klub) Dette burde kunne gøres over nettet,
således at medlemmer på østsiden af "broen" også får muligheder for at deltage.

3. Der dannes en ny klub og der overføres midler (fra den gamle til den nye) til hjemmesidedrift i 10 år.
f. eks. 600kr. til DK Hostmaster og 3.000 til webhotel samt hvad SVK har lagt ud indtil nu.
resten af pengene bruges til en fest, et træf, eller en tur til Wolfsburg, som den gamle bestyrelse arrangerer.

Dette er kun et forslag, er der nogen der har noget bedre så kom med det.
jesperaalborg
Indlæg: 85
Tilmeldt: tirs 10. aug 2010 23:12
Geografisk sted: aalborg

Re: Hvad med klubben?

Indlæg af jesperaalborg »

Hej alle

Vist på tide at jeg giver lidt lyd fra mig.
Arbejder til daglig sammen med Søren og der kommer af og til lidt lupo snak imellem os.

Først vil jeg sige at vi har haft nogle af de bedste oplevelser med lupo klubben:
Vi har fået venner for livet, venner i hele danmark, vi har set dele af danmark som vi aldrig havde set hvis ikke vi havde købt vores lupo i november 2001.

Vi meldte os ind i klubben, Dennis forlod klubben og jeg tog over som formand. Vi havde en ”regel” om at der skulle være forårs og efterårstræf. På skift således Fyn, Jylland og Sjælland. Hvad skete der ? bestyrrelsen måtte lave alle træf, nogle fra Aalborg lavede endda træf på sjælland så alt var muligt i ”gamle” dage. Træffende forløb således: man ”fik” 5000 dk kr til træffet som så gerne skulle dækker lidt hygge slik kaffe o.s.v. fredag aften, morgenmaden lørdag blev som regel indtaget hos en lokal VW forhandler, pengene gik så til en entre, eks museum, galleri eller andet sjovt at se. Aftensmad var også betalt sammen med morgenmad søndag. Eneste man skulle betlale var de 300 kr til årligt kontigent og selve overnatningen til træffet, vi har boet på alt vfra vandrehjem, motel, hotel og campingpladser, kun fantasien hos dem som lavede træffene satte grænserne.

Vi har bla været på:
Mors, Blåvand, Djursland, Næstved, Reeasø, Nibe, vejle o.s.v.

Vi har set:
Bunker museum, galleri, glasfabrik, kalkminer,l andmandsmuseum, vikingemuseum o.s.v. alt sammen noget som vi aldrig selv ville have gået ind og se, så vi har virkelig fået nogle gode oplevelser på det område.
Hvorfor stoppede træffene så?
Tja mange havde den opfattelse at det er en bestyrelses arbejde at lave træf og det dræner desværre en bestyrelse for energi på sigt, det sammen med at flere bestyrelses medlemmer skiftede deres lupo ud gik det hele lige som i sig selv igen.

Vi kastede i 2004 vores kærlighed på en gammel vw fra 1958, det har så medført at vi i dag har 6 stk gamle Vw og bruger vores energi i en lokal vw klub. Bla er jeg storforbruger af netop VWnettet.dk som der henvises til i et indlæg. På Vwnettet er der ikke den surhed som vi desværre oplevede på lupoklubbens forum, har man en gammel vw hjælper man hinanden med transport af ting, snyder ikke hinanden o.s.v. fordi man skal jo til træf og drikke øl med hinanden på et tidspunkt og så kan man lige så godt være venner jo!!!!!
Vi har bla på 3 år været medarrangør af danmarks størreste træf for gamle vw biler i østerhurup i nordjylland med 265 til spisning, sådan et træf tager ca 6 mdr at få på benene men elsker det frivillige arbejder hos gamle vwer. De fleste som har en gammel vw har den hobby for livstid og ikke som en lupo som igennem tiden er kommet og gået igen hos medlemmerne som de eks har fået børn til.

Så klubben er ikke nedlagt, bare på vågeblus.
Jeg må have den seneste liste over medlemmer o.s.v et eller andet sted.
Har bla parkeringsskiver o.s.v. til at ligge og vist også nogle lupo3lklub trøjer.
Pengene står på en konto i den danskebank, jeg kan lige få undersøgt hvad beløb det er men det er et sted imellem 20.000,- 30.000,- dk kr

Klubblad blev nedlagt for lang tid siden fordi Bettina og Claus som stod for det trak sig helt ud af klubben og ønskede ikke at deltage i den mere. Det var blevet sådan med klubbladet at skrev bestyrrelsen ikke artikler så kom der ikke noget i klubbladet, så man kan sige at det er medlemmernes egen skyld at der ikke er noget klub blad, er man med i en klub må man yde en indsats. Når jeg fortalte nye medlemmer om klubben var deres spørgsmål altid, hvad får jeg for de 300 dk kr, jeg vendte den altid til at spørge dem om hvad de kunne bidrage til klubben med????? Eks i vores vw klub tror nye medlemmer også at de får 1 mio dk kr for de sølle 150 dk kr de betaler hver år i medlemskab. Vi har heldigvis fået vendt det således at nye medlemmer har forstået at de skal yde en indsats for at være medlem af klubben og kommer med hjælp o.s.v. og ikke bare læne sig tilbage i sofaen og nyde. Vil man med i fælles skabet må man yde noget.

PH har skrevet:

Set herfra virker det ikke som om de "Gl." har været særligt interesserede i at få noget op at stå f.eks. mht. træf (så havde de vel gjort en indsats for det, i stedet for bare at lade stå til og bruge Jesper Aa's inaktivitet som undskyldning for at tillægge sig samme rolle ...eller var den daværende klub bundet så meget på hænderne at hvis Jesper Aa ikke stod for det så blev det ikke til noget)
Hvis de "Gl." har en reel interesse i at gøre en indsats i det nuværende genopbyggede forum og for en evt. genoptagelse af egentlige klubaktiviteter så må man vel formode at de selv melder ud at de er klar til at yde en indsats for at få gang i tingene igen.

Ja PH, den gamle klub var bundet af få personer, ikke kun mig, futtie stod for bla hjemme siden. Men lige netop det du skriver er jo det som har været den dræbende del i bla lupo3lklubben og andre klubber i danmark, hvorfor gør bestyrelsen dog ikke noget?

Nej hvorfor er der ingen medlemmer som er kommet og sagt vi laver lige et træf???

Det skal lige siges at vi stadig har kontakt til mangel lupo ejeren rundt i hele verden og nyder de venskaber som vi har fået i lupoklubben. Vi har vores lupo eller rettere Betina min kones lupo fordi jeg må ikke køre i den så meget elsker hun den. Vi skiller os aldrig af med lupo, det køre den for godt til, er billig at eje og en nydelse at køre langt over 30 km på literen i det daglige så kontakten til lupoverden beholder vi.

Hvis der er nogle medlemmer som vil lave et træf så hjælper jeg dem hellere end gerne i gang med at få træffet på benene, hæve penge o.s.v. fortælle om hvordan vi gjorde det i ”gamle” dage, komme med gode ideer og sidst men ikke mindst så deltager vi hellere end gerne i træf fremover.

Vil nogle deltage i træf o.s.v. må de benytte hjemmesiden er min mening, det er hjemmesiden som er omdrejningspunktet for sammenholdet.

Hvem har lyst til at lave et træf?
Jeg vil godt lægge ud med et minitræf:
Lægger gerne 100 m2 værksted med 2 lifte til rådighed for et minitræf, om det er en hverdags aften eller en lørdag eller søndag er mig lige meget. Vi kunne smide en lupo på en af liftene og evt skille bremser af eller skifte olie eller hvad medlemmerne har lyst til. Sådan en værksteds aften / dag laver vi af og til på vwnettet og er netop medlemmerne som kommer ud af busken og viser frem. Så har nogle lyst til at komme til Aalborg til et minitræf så sig til.
Min mail er jesperuhrenholt@hotmail.com tlf 29707493

Mvh jesperaalborg
jesperaalborg
Indlæg: 85
Tilmeldt: tirs 10. aug 2010 23:12
Geografisk sted: aalborg

Re: Hvad med klubben?

Indlæg af jesperaalborg »

Uha kom lige til at kigge på det her tidligere klub blad:
http://www.lupo3lclub.de/bilder/Treffen ... i-2003.pdf

Se lige hvor vi råhygger alle sammen. Husker tydeligt det træf!!!!

mvh jesper
Vedhæftede filer
treffen-mai-2003.pdf
(659.72 KiB) Downloadet 259 gange
Senest rettet af KMDTHY ons 13. maj 2015 09:04, rettet i alt 1 gang.
Begrundelse: PDF fil tilføjet, så det ikke dør med linket.
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: Hvad med klubben?

Indlæg af sussi »

Hej Jesper
Rart at høre fra dig, og ja du har så evig ret.
Hvis en bestyrelse ikke arrangerer tingene, bliver de som regel aldrig til noget.
Og som jeg skrev tidligere, på VWnettet.dk laver medlemmerne spontant sparkedæk komsammen,
der var 15-16 stykker hos jens i foråret, vi kørte i vores nyerhvervede 1303 (i næsten snestom :-)
Vi ville meget gerne komme til Ålborg til komsammen, men der er dælme langt fra Lolland :cry:
Pt. 211 medlemmer på siden, så der må da være nogen der har lyst/energi til at få noget op at stå.
Dette er en opfordrig til alle læsere her på siden :roll:
Brugeravatar
KMDTHY
Indlæg: 4985
Tilmeldt: lør 12. jun 2010 20:43
Geografisk region: Vestjylland
Geografisk sted: Aarhus/Thisted
Has thanked: 1 time

Re: Hvad med klubben?

Indlæg af KMDTHY »

jesperaalborg skrev:Uha kom lige til at kigge på det her tidligere klub blad:
http://www.lupo3lclub.de/bilder/Treffen ... i-2003.pdf

Se lige hvor vi råhygger alle sammen. Husker tydeligt det træf!!!!

mvh jesper
Det er sku et flot blad i holdte jer..... Har ellers en historie fra i mandags der ville være perfekt til sådan et blad. En ulykkelig Lupo ejer ringede til mig mandag aften (efter skrevet en mail herinde fra) at han havde pillet lidt for meget med sin VAG-COM ved grundjustering, og nu ville bilen ikke starte, den koblede bare ud hele tiden. Det endte med jeg først var hjemme omkring 02:30 tiden om natten, efter af have rykket mit eget batteri og bremselyskontakt over i hans bil. :D

Så skidt om jeg kom lidt sent i seng, en lykkelig Lupo ejer kunne komme på arbejde dagen efter :-)

Kunne da være sjovt at få et lille træf på benene, så er det jo bare om der er opbakning om det..... og hvad med pengene, den konto bliver jo snart tømt hvis der bliver holdt fest uden kontigent..... :?

Glemmer da heller ikke Jesper imødekommenhed da jeg tog kontakt til ham da jeg overvejede en Lupo 3L - takker, har ikke fortrudt det :-)
2005 Lupo 3L Sort|OE Fartpilot|Kopholder|Fjbt clås|Armlæn|AeroTwin for+bag|Vindafviser|El-ruder|LED Kørelys|Blaupunkt DAB|Webasto TTC m. fjbt+GSM start|W8 lys pakke
3,6L/100km Normal - 2,8L/100km Rekord, Lemvig<=>København
605.000 km SOLGT efter 17 års ejerskab og 575.000 kørte kilometer. :cry:
pilotfyren
Indlæg: 82
Tilmeldt: tors 29. jul 2010 17:42

Re: Hvad med klubben?

Indlæg af pilotfyren »

Jeg vil gerne give udtryk for mit ønske om at være med i klubben, ny som gammel..
Brugeravatar
ph.
Indlæg: 2602
Tilmeldt: tors 1. jul 2010 13:59
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: 4990 /Sjælland

Re: Hvad med klubben?

Indlæg af ph. »

Jesper Aa Skrev#Ja PH, den gamle klub var bundet af få personer, ikke kun mig, futtie stod for bla hjemme siden. Men lige netop det du skriver er jo det som har været den dræbende del i bla lupo3lklubben og andre klubber i danmark, hvorfor gør bestyrelsen dog ikke noget?
Nej hvorfor er der ingen medlemmer som er kommet og sagt vi laver lige et træf???##

...Tjaee det må du jo tage op med de daværende betalende medlemmer...
uden for den sluttede kreds har der da Bla. været arrangeret ture til Drive in bio ...men generelt set tror jeg bare at tilslutningen er for lille til at nogen gider bruge den tid det kræver at arrangere noget der er mere krævende en f.eks. en tur i drive in bio
og så virkede det som om at
(kan godt være at det er mig der tager fejl men det var den opfattelse jeg fik af det dengang der blev arrangeret træf)
der kun blev udbetalt penge til træf hvis det var et lukket arrangement =kun for betalende medlemmer og da størsteparten af forum brugerne er ikke betalende medlemmer så er det nok så som så med tilslutningen til et evt. træf for betalende medlemmer
Brugeravatar
ph.
Indlæg: 2602
Tilmeldt: tors 1. jul 2010 13:59
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: 4990 /Sjælland

Re: Hvad med klubben?

Indlæg af ph. »

sussi skrev:
ph. skrev:Dennis Hvad skulle formålet med at kontakte dem være??
Læs lidt højere oppe ph, det var mig der spurgte om der findes en liste.
Tjaee men da kun fordi Dennis endnu tidligere havde skrevet:
#Jeg vil sige at hvis i overvejer en ny bestyrelse skal i jo lige huske dem der er der i forvejenjeg ved godt jesper ikke har tid men hvad med majbrit (hun er i bestyrelsen ) eller de andre gamle som stadig er lupo ejer (jesper og betina,ulrik,majbrit og carsten,palle og kone,mark,pim,dennis ,incl mig selv igen og dem som ikke er lupo ejer men som har været med næsten fra start til det sidste futtie,preben og connie,lars og dorte,peter og linda,osv. ???#

og det var egentlig Det inlæg jeg havde i tankerne da je spurgte efter formålet med at bruge tid på at kontakte dem
jesperaalborg
Indlæg: 85
Tilmeldt: tirs 10. aug 2010 23:12
Geografisk sted: aalborg

Re: Hvad med klubben?

Indlæg af jesperaalborg »

Nå men så er der da en til listen over medlemmer i en evt ny bestyrrelse:
Piloten.

PH du skriver:

kan godt være at det er mig der tager fejl men det var den opfattelse jeg fik af det dengang der blev arrangeret træf)
der kun blev udbetalt penge til træf hvis det var et lukket arrangement =kun for betalende medlemmer og da størsteparten af forum brugerne er ikke betalende medlemmer så er det nok så som så med tilslutningen til et evt. træf for betalende medlemmer.

Selvfølgelig var det dengang kun for betalende medlemmer, du kommer vel heller ikke gratis i biografen bare fordi der eks er 10 sæder ledige vel¨?
Medlemsskabet dengang var 300 dk kr og kan man ikke undværre dem ja så må man jo undværre træf, jeg har endnu ikke hørt om nogle som ikke har kunnet lide at være med på et lupo træf.

Men om et træf skal være for alle nu hvor klubben er "ny" igen må være op til en flok at bestemme.
Eneste jeg foreslår er at der er et depositum på eks 300 dk kr for ellers risikere dem som laver et træf at komme til at stå med eks mad til 25 som ikke dukker op eller andre ting som er forud bestilt.

Ikke andre i klubben som brænder for klub arbejde?

mvh jesper
Besvar