Hvad med klubben?

Spørgsmål til, info om og forslag til forummet.
kennhdk
Indlæg: 1
Tilmeldt: lør 16. okt 2010 00:18
Geografisk sted: Hadsund

Re: Hvad med klubben?

Indlæg af kennhdk »

Haaarj!!

Hooold da op der er sket noget her inde???

Jeg har ikke været på lupoklub siden da det var den gamle, og kunne ikke magte den mere fordi den var så dårlig, men dengang var der lange udsigter til at der skulle ske noget nyt, det skal jeg da lige love for der er nu!!

Jeg er helt klar på både fest og træf og det hele, find et konto nummer, og jeg er tilmeldt :)

Takker alle der har gjort sådan et fedt stykke arbejde.. Glæder mig helt til at bruge denne hjemmeside igen.!!

-Kenn
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: Hvad med klubben?

Indlæg af sussi »

Velkommen kennhdk
Vi er nogle stykker der har fået hjemmesiden op at køre igen, i et nyt design (især tak til SVK) den gamle var jo desværre ved at være værdiløs.
Men det lader ikke til at der er stemning for de store sociale udfoldelser, den gamle "hårde kerne" er lokaliseret i Nordjylland, men der er desværre nogen der skal have penge, hver gang man passerer den bro der deler DK op i 2 dele, dette er jo en hæmsko for det sociale. Desuden er der ikke rigtig nogen der har energi og overskud til at bruge en masse tid på større arrangementer.
Så indtil der nogen der tager udfordringen op, må vi jo bare konstatere at vi har fået en ny hjemmeside der virker.
Og som tidlige skrevet, enhver der kommer her på siden, kan jo indbyde alle interesserede til en sparke dæk dag/aften, dette bliver lavet i andre fora/klubber med stor succes.
Det kunne jo være at klubkassen sponsorerede en gang pølser med tilhørende pils/vand ;)
Har selv tænkt på et lave en komsammen, men først til foråret.
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
Besvar