Lupo3lklub.dk-klistermærke

Spørgsmål til, info om og forslag til forummet.
Brugeravatar
Andreasf
Indlæg: 1062
Tilmeldt: ons 3. aug 2011 23:20
Geografisk region: Fyn
Geografisk sted: Nyborg
Kontakt:

Re: Lupo3lklub.dk-klistermærke

Indlæg af Andreasf »

Her strandede den - hvem kan tage beslutninger i klubben? ;-)
Touran 2.0 TDI 190hk DSG fra 2016. Polo 1.4 TDI 90hk DSG fra 2017. Blå up! 1.0 60hk ASG fra 2017. Grå AYZ fra 2003.
hare
Indlæg: 272
Tilmeldt: fre 8. apr 2011 21:48
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Lupo3lklub.dk-klistermærke

Indlæg af hare »

I fællesskab eller afstemning ?


Lupo 3L, årgang 2002, Km. 340.xxx

www.hare.dk
Brugeravatar
Andreasf
Indlæg: 1062
Tilmeldt: ons 3. aug 2011 23:20
Geografisk region: Fyn
Geografisk sted: Nyborg
Kontakt:

Re: Lupo3lklub.dk-klistermærke

Indlæg af Andreasf »

Der er vist noget med, at det er jesperaalborg der er formand, men er han mon ene i bestyrelsen eller hvordan står det til?

Det er nok primært mig der er lidt gammel og nostalgisk.
Websitet her er fedt - selvom det "kun" er et forum.
Stor respekt for dem der har valgt at tage bolden op og føre det videre, så det ikke lukkede ned.
Det er ligeså stor pionerånd som dem der startede det hele op :-)

Jeg hænger selv ud i web-branchen på forskellige leder og tænker det kunne være lidt sjovt at sparke lidt mere liv i det hele igen.

Et website med nærværende forum, men også nogle generelle sider der forklarer nytilkomne og generelt nysgerrige folk hvad pokker en Lupo 3L er og hvorfor vi er nogle tosser der synes det er en fantastisk bil.
- og så skal der nok være en eller anden der i ny og næ vil være tosset nok til at lave en artikel om "da vi krydsede Sahara i vores Lupo" eller lignende :-)

Få lavet et nyt oplag af de her stickers - sparke lidt gang i det - det må jo være muligt :-)

Jeg tør godt, jeg er ikke bange, men hvor går man hen? ;-)

(det her er også skrevet lidt i erkendelse af, at jeg virkelig har fundet ud af hvor meget jeg har savnet en Lupo 3L, efter jeg købte min d. 2. august)
Touran 2.0 TDI 190hk DSG fra 2016. Polo 1.4 TDI 90hk DSG fra 2017. Blå up! 1.0 60hk ASG fra 2017. Grå AYZ fra 2003.
Brugeravatar
KMDTHY
Indlæg: 4985
Tilmeldt: lør 12. jun 2010 20:43
Geografisk region: Vestjylland
Geografisk sted: Aarhus/Thisted
Has thanked: 1 time

Re: Lupo3lklub.dk-klistermærke

Indlæg af KMDTHY »

Der eksisterer ikke nogen bestyrelse som sådan..... læs disse indlæg.... der er ikke rigtig folk der har tid og gid længere.....

viewtopic.php?f=29&t=583
viewtopic.php?f=29&t=574
viewtopic.php?f=6&t=59

Ang. sticker.... lav 3 forslag, så laver i en afstemning....
2005 Lupo 3L Sort|OE Fartpilot|Kopholder|Fjbt clås|Armlæn|AeroTwin for+bag|Vindafviser|El-ruder|LED Kørelys|Blaupunkt DAB|Webasto TTC m. fjbt+GSM start|W8 lys pakke
3,6L/100km Normal - 2,8L/100km Rekord, Lemvig<=>København
605.000 km SOLGT efter 17 års ejerskab og 575.000 kørte kilometer. :cry:
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: Lupo3lklub.dk-klistermærke

Indlæg af sussi »

KMDTHY skrev:Ang. sticker.... lav 3 forslag, så laver vi en afstemning....
Du kom først med dette forslag, så det kan jeg bare tilslutte mig. ;) ;)
Brugeravatar
KMDTHY
Indlæg: 4985
Tilmeldt: lør 12. jun 2010 20:43
Geografisk region: Vestjylland
Geografisk sted: Aarhus/Thisted
Has thanked: 1 time

Re: Lupo3lklub.dk-klistermærke

Indlæg af KMDTHY »

Hvad ligger prisen egentlig på ?
2005 Lupo 3L Sort|OE Fartpilot|Kopholder|Fjbt clås|Armlæn|AeroTwin for+bag|Vindafviser|El-ruder|LED Kørelys|Blaupunkt DAB|Webasto TTC m. fjbt+GSM start|W8 lys pakke
3,6L/100km Normal - 2,8L/100km Rekord, Lemvig<=>København
605.000 km SOLGT efter 17 års ejerskab og 575.000 kørte kilometer. :cry:
Brugeravatar
Andreasf
Indlæg: 1062
Tilmeldt: ons 3. aug 2011 23:20
Geografisk region: Fyn
Geografisk sted: Nyborg
Kontakt:

Re: Lupo3lklub.dk-klistermærke

Indlæg af Andreasf »

KMDTHY skrev:Hvad ligger prisen egentlig på ?
Jeg er ved at grave i det - hvad tror du et fornuftigt oplag vil være?
Touran 2.0 TDI 190hk DSG fra 2016. Polo 1.4 TDI 90hk DSG fra 2017. Blå up! 1.0 60hk ASG fra 2017. Grå AYZ fra 2003.
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: Lupo3lklub.dk-klistermærke

Indlæg af sussi »

1557 medlemmer her i klubben, er 10% der køber mærker for højt sat?
Vi er jo også nogle stykker der har 2 biler ;)
Og der skal jo også være nogle i reserve ;) ;)
Men hvad med at få klubkassen til at betale/lægge ud for mærkerne, kontakt jesperålborg.
memberlist.php?mode=viewprofile&u=278
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
Brugeravatar
KMDTHY
Indlæg: 4985
Tilmeldt: lør 12. jun 2010 20:43
Geografisk region: Vestjylland
Geografisk sted: Aarhus/Thisted
Has thanked: 1 time

Re: Lupo3lklub.dk-klistermærke

Indlæg af KMDTHY »

sussi skrev:1557 medlemmer her i klubben, er 10% der køber mærker for højt sat?
Vi er jo også nogle stykker der har 2 biler ;)
Og der skal jo også være nogle i reserve ;) ;)
Men hvad med at få klubkassen til at betale/lægge ud for mærkerne, kontakt jesperålborg.
memberlist.php?mode=viewprofile&u=278
Brand god idé ! :-)
2005 Lupo 3L Sort|OE Fartpilot|Kopholder|Fjbt clås|Armlæn|AeroTwin for+bag|Vindafviser|El-ruder|LED Kørelys|Blaupunkt DAB|Webasto TTC m. fjbt+GSM start|W8 lys pakke
3,6L/100km Normal - 2,8L/100km Rekord, Lemvig<=>København
605.000 km SOLGT efter 17 års ejerskab og 575.000 kørte kilometer. :cry:
Brugeravatar
Andreasf
Indlæg: 1062
Tilmeldt: ons 3. aug 2011 23:20
Geografisk region: Fyn
Geografisk sted: Nyborg
Kontakt:

Re: Lupo3lklub.dk-klistermærke

Indlæg af Andreasf »

Med det logo jeg foreslog, koster det 7,- + moms (8,75 inkl.) pr. stk at få lavet 500 stk.
Det giver samlet set 3.500,- + moms = 4.375,- inkl. moms.

Det er overraskende billigt, faktisk.

Det bliver lavet i to gennemfarvede folier, dvs. f.eks. sort og grøn, grå og grøn og hvid og grøn, så vi kan lave have alle tre varianter alt efter hvilken farve Lupo man nu har.

(har skrevet til Jesper)
Touran 2.0 TDI 190hk DSG fra 2016. Polo 1.4 TDI 90hk DSG fra 2017. Blå up! 1.0 60hk ASG fra 2017. Grå AYZ fra 2003.
Brugeravatar
KMDTHY
Indlæg: 4985
Tilmeldt: lør 12. jun 2010 20:43
Geografisk region: Vestjylland
Geografisk sted: Aarhus/Thisted
Has thanked: 1 time

Re: Lupo3lklub.dk-klistermærke

Indlæg af KMDTHY »

Put i kurv :-D
2005 Lupo 3L Sort|OE Fartpilot|Kopholder|Fjbt clås|Armlæn|AeroTwin for+bag|Vindafviser|El-ruder|LED Kørelys|Blaupunkt DAB|Webasto TTC m. fjbt+GSM start|W8 lys pakke
3,6L/100km Normal - 2,8L/100km Rekord, Lemvig<=>København
605.000 km SOLGT efter 17 års ejerskab og 575.000 kørte kilometer. :cry:
Brugeravatar
Andreasf
Indlæg: 1062
Tilmeldt: ons 3. aug 2011 23:20
Geografisk region: Fyn
Geografisk sted: Nyborg
Kontakt:

Re: Lupo3lklub.dk-klistermærke

Indlæg af Andreasf »

Hehe ;-)

Jeg afventer lige at høre fra Jesper..
Touran 2.0 TDI 190hk DSG fra 2016. Polo 1.4 TDI 90hk DSG fra 2017. Blå up! 1.0 60hk ASG fra 2017. Grå AYZ fra 2003.
magnussen
Indlæg: 237
Tilmeldt: ons 7. jul 2010 09:55
Geografisk sted: nordsjælland

Re: Lupo3lklub.dk-klistermærke

Indlæg af magnussen »

put også i min kurv
Søren Pedersen ...............vdcs 10.6 ejer....
3390 Hundested
Vw lupo 3l Tdi , 2002, Import, Servo, OEM Fartpilot, ESB, Clås, Elruder, kopholder, Hattehylde, Mørk kabine
SVK
Indlæg: 330
Tilmeldt: lør 12. jun 2010 14:12
Geografisk sted: Aalborg

Re: Lupo3lklub.dk-klistermærke

Indlæg af SVK »

Jeg har her til aften været ude ved Jesper og han lå stadig inde med en stak af de "gamle" klistermærker samt diverse andet. Umiddelbart er der:
1. Lupo3lklub.dk klistermærke (som afbilledet her i tråden)
2. Lupo3lklub.dk P-skive
3. Lille streamer til nummerpladerammen - der hvor forhandlernavnet normalt står.

Jeg laver lige en lille salgstråd senere på ugen med billeder osv.
jesperaalborg
Indlæg: 85
Tilmeldt: tirs 10. aug 2010 23:12
Geografisk sted: aalborg

Re: Lupo3lklub.dk-klistermærke

Indlæg af jesperaalborg »

Hejsa
Jamen er åbent for alt, pengekassen sidder jeg skam ikke på men nogle skal jo have den.
Ja fandt en masse som Søren prøver at sælge for klubben nu.
Nej klubben er skam ikke gået i stå, og *"vi" gider skam godt men hvor er folk henne? har kaldt til værkstedsaften i det nordjyske men prøver igen her i november når vi har lidt datoer.
Har forsøgt med at lokke folk til at holde træf, vi har været til mange lupo træf men nogle skal holde dem, hvor er i henne?
kom frem så kommer klubben også frem
mvh jesper
Brugeravatar
Andreasf
Indlæg: 1062
Tilmeldt: ons 3. aug 2011 23:20
Geografisk region: Fyn
Geografisk sted: Nyborg
Kontakt:

Re: Lupo3lklub.dk-klistermærke

Indlæg af Andreasf »

Så fik jeg da sparket gang i et eller andet... ;-)

Personligt vil jeg dog holde på, at klistermærket trænger til en opdatering, det er .. ikke så sporty længere ;-)
Touran 2.0 TDI 190hk DSG fra 2016. Polo 1.4 TDI 90hk DSG fra 2017. Blå up! 1.0 60hk ASG fra 2017. Grå AYZ fra 2003.
Brugeravatar
Andreasf
Indlæg: 1062
Tilmeldt: ons 3. aug 2011 23:20
Geografisk region: Fyn
Geografisk sted: Nyborg
Kontakt:

Re: Lupo3lklub.dk-klistermærke

Indlæg af Andreasf »

jesperaalborg skrev:Nej klubben er skam ikke gået i stå, og *"vi" gider skam godt men hvor er folk henne? har kaldt til værkstedsaften i det nordjyske men prøver igen her i november når vi har lidt datoer.
Har forsøgt med at lokke folk til at holde træf, vi har været til mange lupo træf men nogle skal holde dem, hvor er i henne?
kom frem så kommer klubben også frem
Vi er her - men, der er i mine øjne et par ting der trækker væsentlig ned ift. folks engagement.

Det største problem jeg ser, er at klubben kun består af et forum - og sådan har det vist stået på et godt stykke tid.

Som sådan fungerer sitet her jo ikke som en egentlig klub/forening - og vil man gøre sig klog på foreningen, kan man læse lidt i div. tråde om nogle spekulationer og meget få reelle udmeldinger om hvad der foregår og hvorfor aktivitetsniveauet er som det er.
Men man finder aldrig et konkret svar.

Det er jo ikke noget der driver folk til at tage et selvstændigt initiativ - og hvis der kom et opslag om et træf, klistermærker til salg eller lignende, så er det langt fra sikkert at dem der vil have interesse i det, ser indlæggene - simpelthen fordi de druker i andre indlæg og ikke er synlige nok.

Informationen bliver simpelthen nødt til at være let tilgængelig, opdateret og sitet skal have et lidt strammere og mere opdateret design.

Hvis vi startede med at få ordentligt styr på websitet, så det også omfattede andet end blot et forum, så ville vi trække mange flere til.
Sitet ville kunne bruges som en komplet resource for folk med Lupo 3L'ere, i stedet for en "kvik-guide" til at få løst sine problemer, som det jo for størstedelen af vores brugere bliver brugt.

Når det er etableret (og det kommer til at kræve en god indsats), så kan vi kigge på hvordan man definerer sig som værende medlem; om det blot er at man har en bruger herinde, eller om der skal være et kontingent, eller at man kan kalde sig medlem hvis man f.eks. investerer i en sticker til bagsmækken.

Herefter vil vi have et reelt grundlag at arbejde videre på, hvis vi ønsker en klub med aktiviteter der ligger ud over dette forum.

Igen;
Jeg sidder her og venter på nogen siger noget i stil med "you go girl" - jeg kan alt hvad der skal til indenfor webudvikling, serverdrift og tv-produktion da det er det jeg lever af.
Men det kræver jo at andre kan følge mig i ideen - for det er faktisk kun gået ned ad bakke for klubben de seneste år...

Jeg har lysten - har I? - eller er jeg bare dum at høre på? ;-)
Touran 2.0 TDI 190hk DSG fra 2016. Polo 1.4 TDI 90hk DSG fra 2017. Blå up! 1.0 60hk ASG fra 2017. Grå AYZ fra 2003.
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: Lupo3lklub.dk-klistermærke

Indlæg af sussi »

Andreasf skrev:Som sådan fungerer sitet her jo ikke som en egentlig klub/forening - og vil man gøre sig klog på foreningen, kan man læse lidt i div. tråde om nogle spekulationer og meget få reelle udmeldinger om hvad der foregår og hvorfor aktivitetsniveauet er som det er.
Men man finder aldrig et konkret svar.
Der har du ikke ret, på denne side synes jeg der er en meget konkret forklaring på tingenes tilstand ;)
viewtopic.php?f=6&t=59&start=0
Andreasf skrev: for det er faktisk kun gået ned ad bakke for klubben de seneste år...
Både ja og nej, "klubben" i fysisk forstand er jo nærmest ikke eksisterende, men ang. hjemmesiden kan du sgu ikke sige at det er gået ned ad bakke,
På ca. 1 år har vi fået en hjemmeside der virker, modsat den gamle der var værdiløs,
"Indlæg 12344 | Emner 1473 | Tilmeldte brugere 1577 |" er efter min mening alt andet end ned ad bakke.
Skal der ændres på tingenes tilstand, vil jeg holde på, at der allerførst skal etableres en fungerende bestyrelse, som så kan tage stilling til hvad der skal laves om på.
Jeg er bare bange for, at det bliver et Sisyfos arbejde.
M.v.h. Sussi
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
Brugeravatar
Andreasf
Indlæg: 1062
Tilmeldt: ons 3. aug 2011 23:20
Geografisk region: Fyn
Geografisk sted: Nyborg
Kontakt:

Re: Lupo3lklub.dk-klistermærke

Indlæg af Andreasf »

sussi skrev:Der har du ikke ret, på denne side synes jeg der er en meget konkret forklaring på tingenes tilstand ;)
viewtopic.php?f=6&t=59&start=0
Præcis, midt inde i et debatforum, hvor man virkelig skal ville det hvis man vil finde det... ;-)
Andreasf skrev:Skal der ændres på tingenes tilstand, vil jeg holde på, at der allerførst skal etableres en fungerende bestyrelse, som så kan tage stilling til hvad der skal laves om på.
Men hvorfor ikke gøre forsøget?
Jeg vil nu hellere vende problematikken om og få stablet noget på benene der ikke nødvendigvis koster noget som helst at etablere - og så den vej have noget der er bare lidt mere end et blegt forum, når man skal til at sætte en bestyrelse sammen.

Jeg undrer mig bare over ingen gør noget - og med din sidste sætning in mente, så er det jo nok derfor ;-)
Touran 2.0 TDI 190hk DSG fra 2016. Polo 1.4 TDI 90hk DSG fra 2017. Blå up! 1.0 60hk ASG fra 2017. Grå AYZ fra 2003.
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: Lupo3lklub.dk-klistermærke

Indlæg af sussi »

Andreasf skrev:Præcis, midt inde i et debatforum, hvor man virkelig skal ville det hvis man vil finde det... ;-)
Ja det er jo et spørgsmål om søgeteknik :lol: :lol:
Klik på linket i min profil, og skriv "klubben" så kommer linket som NUMMER 1,
og det gør det også hvis du skriver "hvad med klubben".
Hvis du skriver "3l klub" så kommer det som nummer4.
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
Låst