Hej ! . Jeg søger en kyndig mek til vedligehold af min dejli

Alt vedrørende teknikken på 3L
Besvar
henry8
Indlæg: 2
Tilmeldt: søn 23. mar 2014 12:49
Geografisk sted: Frederikshavn

Hej ! . Jeg søger en kyndig mek til vedligehold af min dejli

Indlæg af henry8 »

Hej alle sammen !
Jeg er ny på siden , og håber at finde hjælp her inde til at vedligeholde min a2 3l.
De dygtige mekanikere jeg har brugt før , er ikke tilgængelige mere. :( Det ville være skønt hvis der er nogen i Nordjylland , men ikke nødvendigvis.
Mvh Henry
Audi a2 3l 2001
KM 200 000 kører dejligt.
A2 3L 2001 Klima Servo 34L Tågelygter 240 000 KM Sølv 8-)
Kim B Olesen
Indlæg: 4801
Tilmeldt: tirs 15. feb 2011 12:37
Geografisk region: Nordjylland
Geografisk sted: Fjerritslev

Re: Hej ! . Jeg søger en kyndig mek til vedligehold af min d

Indlæg af Kim B Olesen »

Du skal nok lige skrive hvor i Nordjylland du holder til ;)
henry8
Indlæg: 2
Tilmeldt: søn 23. mar 2014 12:49
Geografisk sted: Frederikshavn

Re: Hej ! . Jeg søger en kyndig mek til vedligehold af min d

Indlæg af henry8 »

Bor i Frederikshavn , men kører gerne efter hjælp :-)
A2 3L 2001 Klima Servo 34L Tågelygter 240 000 KM Sølv 8-)
SVK
Indlæg: 330
Tilmeldt: lør 12. jun 2010 14:12
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hej ! . Jeg søger en kyndig mek til vedligehold af min d

Indlæg af SVK »

Se i FAQ'en:
viewtopic.php?f=22&t=28

Samme omtale her:
viewtopic.php?f=10&t=4148
mwh
Indlæg: 111
Tilmeldt: søn 2. mar 2014 18:09
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Hej ! . Jeg søger en kyndig mek til vedligehold af min d

Indlæg af mwh »

viewtopic.php?f=22&t=28 står der
K J Autoteknik Gertrud Rasks Vej 1 9210 Ålborg SØ Tlf.: 98 17 05 96
Kom gerne med nogle tilbagemeldinger om dette værksted.
Men man kan ikke få lov til at svare i tråden (og dermed komme med tilbagemeldinger).

Vores bil har været hos Kristian to gange nu, og indtil videre er mit indtryk at han har styr på tingene.
Musik til køreturen: www.soundcloud.com/the-marsbar
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: Hej ! . Jeg søger en kyndig mek til vedligehold af min d

Indlæg af sussi »

mwh skrev:Men man kan ikke få lov til at svare i tråden (og dermed komme med tilbagemeldinger).
Er det virkelig så svært at finde et indlæg fra mig, KMDTHY eller SVK, trykke på PB, og skrive en tilbagemelding/meddelelse, så skal vi nok sørge for at opdatere tråden, hvis alle kunne skrive uhæmmet i FAQén, ville "guldkornene" drukne i intetsigende snik/snak :roll: ;) ;)
M.v.h. Sussi
Ps. Din tilbagemelding er indføjet i omtalte tråd :D
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
mwh
Indlæg: 111
Tilmeldt: søn 2. mar 2014 18:09
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Hej ! . Jeg søger en kyndig mek til vedligehold af min d

Indlæg af mwh »

Nej, nej, rooooolig nu :) Det er selvfølgelig ikke svært. Men for mig virker det som en besværlig måde at gøre det på (med flere ulemper, fx kan folk ikke se hvornår min tilbagemelding er tilføjet).

Man kunne også bruge administratorrettigheder til at slette de uvedkommende indlæg :)

Beklager, jeg er nok lidt miljøskadet da jeg i min studietid har beskæftiget mig en del med HCI (human-computer interaction).
Musik til køreturen: www.soundcloud.com/the-marsbar
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: Hej ! . Jeg søger en kyndig mek til vedligehold af min d

Indlæg af sussi »

mwh skrev:Nej, nej, rooooolig nu :) Det er selvfølgelig ikke svært. Men for mig virker det som en besværlig måde at gøre det på (med flere ulemper, fx kan folk ikke se hvornår min tilbagemelding er tilføjet).
Man kunne også bruge administratorrettigheder til at slette de uvedkommende indlæg :)
Nu er datoen for tilbagemeldingen tilføjet, så er det prolem jo løst :D
Og ja, da jeg tilrettede FAQén, slettede jeg nok et sted mellem 500 og 1000 "lala" indlæg, derfor blev den spærret for nye indlæg, netop fordi de reelle informationer druknede. Det er noget hurtigere/nemmere at indføje noget i FAQén, end sidde og udvælge hvad der skal bibeholdes og hvad der skel fjernes.
"Holdet" gør hvad vi kan for at siden skal køre så godt som muligt, vi kan desværre ikke gøre alle 100% tilfredse, men det må I leve med 8-) :lol:
M.v.h. Sussi
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
mwh
Indlæg: 111
Tilmeldt: søn 2. mar 2014 18:09
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Hej ! . Jeg søger en kyndig mek til vedligehold af min d

Indlæg af mwh »

Det er også OK. Jeg er skam fint tilfreds, der er jo massevis af info, og hjælpsomme mennesker :)
Musik til køreturen: www.soundcloud.com/the-marsbar
Besvar