Hjælp til udluftning af hydraulik og grundindstilling

Spørgsmål og hjælp til brugen af VCDS
Besvar
nullemand
Indlæg: 9
Tilmeldt: fre 12. okt 2012 21:16
Geografisk sted: randers

Hjælp til udluftning af hydraulik og grundindstilling

Indlæg af nullemand »

Hej min Lupo 2001 . Har problemer med gear skift. Udfra hvad jeg har kunne læse inde. Kunne det tyde på at den mangle hydraulik olie. Det gjorde den ca 3 dl.det er fyldt på efter beste evne, ( lidt har også ret) men det har ikke hjulpet.
Jeg tænker at når det har givet problemer, at så skal jeg have luftet ud. Jeg tør bare ikke prøve om jeg kan,
Da det også er ca. 4 år siden at den er blevet grundindstildt kunne det måske også være tiltrængt
Er der nogen herinde der bor i nærheden af Randers/ Hadsund. Som kan , eller kender en som kan hjælpe.
Selfølgelig mod betaling. Mvh martin . Mobil 28144483
CJohansen
Indlæg: 335
Tilmeldt: man 31. okt 2016 15:49
Geografisk sted: Viborg området

Re: Hjælp til udluftning af hydraulik og grundindstilling

Indlæg af CJohansen »

1. det bliver nok svært at finde en der vil grundjustere, og især når det er så lang tid siden. Der er en god chance for den ikke kører derfra igen inden der er skiftet stumper. Derfor er folk ikke vilde med at hjælpe med det.

2. 3 dl. Det lyder som om du ikke har haft trykkuglen løsnet, og derfor overfyldt anlægget. Men har du fået luft med rundt, så kan man udlufte på koblingsaktuatoren. Har nu aldrig hørt om en der hunne køre med så lidt olie på.
A2 3L 2003 sort importbil 181.000 på bagen. Pilot og optimering af Skipper. Lavet om til manuel gear. Større bremser, større tank, skiver i bag, større hjullejer og rigtige trækaksler mm. Nu uden returventil. Er efterhånden ved at være nærmest stabilt kørende.
Besvar