jeg har skiftet komplet kobling og føringsrør i min Lupo og lejer i gerarkassen m.m og vil lave en grund indstilling af gearkasse og kopling . Det gpr fint med at grundindstilling gerarkassen ,men kommer til der hvor man skal starte motoren. Og den juster krybe punket. Min vcds tester skriver følgende searching i blok 014. Hvor den plejer at gå videre hurtigt og man derefter er færdig, men nu kommer den ikke videre.
Har justeret koblingen til 1,9 v og har prøvet at at skifte koplingen cylinderen ( kan ikke lige huske hvad den hedder )
Er der nogen der har en god idé til at komme videre
Fejl på kobling. Diagnose
Fejl på kobling. Diagnose
Senest rettet af Rene1979 tirs 17. okt 2017 07:44, rettet i alt 1 gang.
Er ejer af en Lupo 3 L 2002
- KMDTHY
- Indlæg: 4985
- Tilmeldt: lør 12. jun 2010 20:43
- Geografisk region: Vestjylland
- Geografisk sted: Aarhus/Thisted
- Has thanked: 1 time
Re: Hjælp!!!!!!!!!!
Den overskrift laver du lige om til noget mere sigende. Tak.
2005 Lupo 3L Sort|OE Fartpilot|Kopholder|Fjbt clås|Armlæn|AeroTwin for+bag|Vindafviser|El-ruder|LED Kørelys|Blaupunkt DAB|Webasto TTC m. fjbt+GSM start|W8 lys pakke
3,6L/100km Normal - 2,8L/100km Rekord, Lemvig<=>København
605.000 km SOLGT efter 17 års ejerskab og 575.000 kørte kilometer.
3,6L/100km Normal - 2,8L/100km Rekord, Lemvig<=>København
605.000 km SOLGT efter 17 års ejerskab og 575.000 kørte kilometer.
- Vyffe
- Indlæg: 2661
- Tilmeldt: tors 14. okt 2010 21:50
- Geografisk region: Østjylland
- Geografisk sted: Ølholm, Tørring
Re: Fejl på kobling. Diagnose
På google søger du:
searching site:lupo3lklub.dk
Et hav af indlæg du kan læse og blive klogere af.
Sendt fra min LG-D955 med Tapatalk
searching site:lupo3lklub.dk
Et hav af indlæg du kan læse og blive klogere af.
Sendt fra min LG-D955 med Tapatalk
SOLGT 12/19 - Lupo 3L TDI 06/02 -'02 model - Kørt 403.000 km 11/18 - Chip til 88 hk - Fartpilot - Kopholder - Tonede ruder i bag.
SKROTTET 08/18 - Lupo 3L TDI 08/00 - Endte på 618.000 km
SKROTTET 08/18 - Lupo 3L TDI 08/00 - Endte på 618.000 km
Re: Fejl på kobling. Diagnose
Nu ku I godt være lidt flinke her - manden står jo i deep shit - men så vidt jeg kan gætte mener i prøv alt..
Nå men har selv prøvet det et par gange - en gang var slangen til koblings cylinderen smuttet så den ikke gav tryk - en anden gang stikket på koblingscylinderen drillede - ku eventuelt være knækket ledning - men når den ikke vil starte der vil jeg mene at det typisk er fordi den ikke kan koble ud - kan den ikke styre koblingen er det dumt at starte motoren...
Har du luftet koblingscylinderen ud?
Hvis alt ser rigtigt ud pil lige alle kabler omkring kobling og hydralik fra hinanden og sæt det sammen igen
Mvh 2a2
Sendt fra min SM-T520 med Tapatalk
Nå men har selv prøvet det et par gange - en gang var slangen til koblings cylinderen smuttet så den ikke gav tryk - en anden gang stikket på koblingscylinderen drillede - ku eventuelt være knækket ledning - men når den ikke vil starte der vil jeg mene at det typisk er fordi den ikke kan koble ud - kan den ikke styre koblingen er det dumt at starte motoren...
Har du luftet koblingscylinderen ud?
Hvis alt ser rigtigt ud pil lige alle kabler omkring kobling og hydralik fra hinanden og sæt det sammen igen
Mvh 2a2
Sendt fra min SM-T520 med Tapatalk
Biler:
Audi A2: 2001 Sølvgrå std 3L A2 med 625.000 km på klokken
Audi A3 e-tron: Hvid med 183.000 km på klokkken
MC:
Laverda 1000 3CL: 1979' er MC fra den gang man kunne lave MC'er - kun til mænd - stor - tung - hurtig - tørstig (12 km/l) - og nu med nye HC stempler
Audi A2: 2001 Sølvgrå std 3L A2 med 625.000 km på klokken
Audi A3 e-tron: Hvid med 183.000 km på klokkken
MC:
Laverda 1000 3CL: 1979' er MC fra den gang man kunne lave MC'er - kun til mænd - stor - tung - hurtig - tørstig (12 km/l) - og nu med nye HC stempler