Lupo starter ikke periodisk, og dør ud under langsom kørsel

Spørgsmål og hjælp til brugen af VCDS
Besvar
hamderkrelle
Indlæg: 1
Tilmeldt: tirs 18. apr 2017 18:16
Geografisk sted: Kalundborg

Lupo starter ikke periodisk, og dør ud under langsom kørsel

Indlæg af hamderkrelle »

Min Lupo er begyndt at have problemer med at starte, hvor man op til 5 gange skal forsøge at starte den, før den endelig bliver startet.
Samtidig efter jeg har kørt noget tid i Lupo'en, hvis jeg så kører langsomt, som 20-30 km/t dør den ud, hvorefter jeg må starte processen forfra med at få liv i den igen, men denne gang med mere besvær og tid, før den starter igen. Har også oplevet ofte efter jeg har kørt rundt i en rundkørsel, at bilen går ud og må starte forfra, igen, med at få liv i bilen, med besvær.
Er der nogle der har haft samme problem, eller en som ved, hvad det kan være? :( :?:
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: HJÆLP! Lupo starter periodisk, og dør ud under langsom kørsel

Indlæg af sussi »

Et skud på at der er 2 problemer.
Nyt dieselfilter og kontrol efterfyldning af hydraulikolie, på den RIGTIGE måde, læs FAQ
Sussi
Ps. Opdater venligst din profil :-)
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
Brugeravatar
ph.
Indlæg: 2602
Tilmeldt: tors 1. jul 2010 13:59
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: 4990 /Sjælland

Re: Lupo starter ikke periodisk, og dør ud under langsom kørsel

Indlæg af ph. »

returventil kan nok også med fordel skiftes
Besvar