EUC uden startspær

Spørgsmål og hjælp til brugen af VCDS
Besvar
mascot123
Indlæg: 2
Tilmeldt: tirs 7. aug 2012 20:43
Geografisk sted: nykøbing falster

EUC uden startspær

Indlæg af mascot123 »

Hej
Er der nogle der har en EUC uden startspære de vil sælge da min er futte at efter en uheldig tiptunning :roll: Helst Sjælland / Lolland Falster
Mvh Tim
wizeazz
Indlæg: 94
Tilmeldt: søn 3. jan 2016 05:56
Geografisk sted: Holbæk

Re: EUC uden startspær

Indlæg af wizeazz »

mascot123 skrev:Hej
Er der nogle der har en EUC uden startspære de vil sælge da min er futte at efter en uheldig tiptunning :roll: Helst Sjælland / Lolland Falster
Mvh Tim
Jeg har en liggende.
Frit valg om du vil ha den uden startspærre eller om jeg skal flytte din startspærre over.
Kan også levere den chippet.

Skriv pb eller mail hvis du er interesseret.
Brugeravatar
Skipper
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons 17. feb 2016 19:58
Geografisk sted: Vest for Holstebro

Re: EUC uden startspær

Indlæg af Skipper »

Det kunne også være en løsning at se om ikke din ECU kan reddes. Det kan den som regel!
VCDS på 40" skærm er som nutella på franskbrøb - livsnødvendigt for enhver 3L ejer!

En rigtig C5'er kommer fra USA!
olaKanin
Indlæg: 1
Tilmeldt: lør 8. jan 2011 09:33
Geografisk sted: Karrebæksminde

Re: EUC uden startspær

Indlæg af olaKanin »

Jeg har en i Karrebæksminde


Sent from my iPhone using Tapatalk
ColaKanin
Indlæg: 223
Tilmeldt: søn 19. jun 2011 20:28
Geografisk sted: Karrebæksminde

Re: EUC uden startspær

Indlæg af ColaKanin »

hmmm ved ikke lige hvorfor min bruger heder olakanin, oh kun et indlæg, men det er mig der har skrevet.
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: EUC uden startspær

Indlæg af sussi »

Du har oprettet 2 brugernavne :-)
olaKanin Indlæg 1 Tilmeldt lør 8. jan 2011 10:33 senest login i går 19:59
ColaKanin Indlæg 207 tilmeldt søn 19. jun 2011 21:28 senest login i dag 07:15
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
mascot123
Indlæg: 2
Tilmeldt: tirs 7. aug 2012 20:43
Geografisk sted: nykøbing falster

Re: EUC uden startspær

Indlæg af mascot123 »

Hej gutter :D jeg har lige været plaget af arbejdet siden mit indlæg. Jeg endte med at køre bilen ud til Vw da jeg ikke kunne undvære bilen, de har monteret en brugt ecu og kodet min nøgle så nu køre den igen :D med hensyn til den gamle ecu så er der en der har prøvet at lodde den der chip ud og ligge den gamle fil direkte ind og det kunne han godt,men han kan ikke få lov at få adgang igennem stikke direkte på ecu,en så derfor mener han den er futter af :oops: men hvad nu køre den jo igen :lol: mange tak for jeres tilbagemeldningen. Mvh tim
Besvar