Grundindstiling Lupo 3L til rimelige penge:-(

Spørgsmål og hjælp til brugen af VCDS
Besvar
Hooch
Indlæg: 4
Tilmeldt: man 19. sep 2016 22:36

Grundindstiling Lupo 3L til rimelige penge:-(

Indlæg af Hooch »

Er der en som kan lave grundindstilling, omkring Vejen, til rimelige penge?
383CI
Indlæg: 2120
Tilmeldt: tirs 29. jun 2010 16:15
Geografisk sted: Vest for Hobro

Re: Grundindstiling Lupo 3L til rimelige penge:-(

Indlæg af 383CI »

Nu bor jeg ikke omkring Vejle, men hvad er rimelge penge?

Hvis du bruger mere end 1/1000000 dele sekund her vil du kunne løse det kan blive noget træls noget det grundjusteren og der er en masse ting der skal være på plads for det virker, ellers risikere "man" "RTFM12" og skulle til at skifte stumper.

Du skriver intet om bilen, intet og historikken, intet om hvor langt den har kørt hvem der har lavet den før osv. de fleste her på siden vil gerne hjælpe men det er lidt hjælp til selvhjælp.


Ellers skulle der vist være en NS Auto eller i den stil omkring Horsens der har styr på Lupo, der kan "man" bare køre hen.
Senest rettet af sussi tirs 20. sep 2016 09:46, rettet i alt 1 gang.
Begrundelse: Rettet NE til NS :-)
/383CI

2002 Lupo3 HJB V1.3 optimeret.
14/3 2022 Solgt som slutning på LupoTiden. Det blev til næsten 20 år med 3 proppet og et sted mellem 1/2 og 1 million km.


Hvis ikke du har taget dit værksted eller mekaniker i at snyde eller lave noget lort, er de bedre til det end du forestiller dig, eller usandsynligt heldige.
Hooch
Indlæg: 4
Tilmeldt: man 19. sep 2016 22:36

Re: Grundindstiling Lupo 3L til rimelige penge:-(

Indlæg af Hooch »

Hej Igen....

Jeg har lige købt en Lupo 3l og den er fra 11.12.2001 med 276.000 km som jeg har købt privat. Der er nogen ting som jeg har fundet lige med der sammmen som svært start når motor er kold. Har bestilt ny gløderrør fra Bosch og skiftet dem. Har målt gammle og en ud af tre var død. Nu der er bedre lille bitte smulle. Så fund jeg ud af at så længe kommer et eller anden lyd fra motorrum så venter jeg med start, når den lyd stopper så kan jeg starter i første gang. Men er der også normal? Når billen starter så kører den som drøm, selvom en lysregulering er kun 50m længere på vej, stop-start funkcion kører som det skal. Er der nogen tips som jeg kender ikke eller der er nogen mere galt? En ting mere, lys ved dør åbning fra føreren side,virker ikke...:-(
Brugeravatar
Skipper
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons 17. feb 2016 19:58
Geografisk sted: Vest for Holstebro

Re: Grundindstiling Lupo 3L til rimelige penge:-(

Indlæg af Skipper »

Larmen fra motorrummet (forhåbentligt en snurren/knurren)inden du kan starte, er hydraulikpumpen der skal oparbejde tryk, inden startsekvensen frigives.
VCDS på 40" skærm er som nutella på franskbrøb - livsnødvendigt for enhver 3L ejer!

En rigtig C5'er kommer fra USA!
Brugeravatar
alexey6260
Indlæg: 233
Tilmeldt: man 19. aug 2013 08:30
Geografisk sted: Virksund

Re: Grundindstiling Lupo 3L til rimelige penge:-(

Indlæg af alexey6260 »

Stor Tillykke med ny bil.Prøv læse lidt om Lupo 3l med Google's hjælp eller her på forummet i FAQ.
2002 A2 chameleon(grøn-brun).bakkamera,fartpilot,fjernbetjent c.lås.
2002 A2 sølv met. Parkpilot URF7 fra Bosch,fartpilot,fjernbetjent c.lås.
MPPS,CAN-Commander,KKL Vag Com 409.1,ELM327,Lexia/PP200.
Brugeravatar
Atjuh 3L
Indlæg: 1739
Tilmeldt: ons 5. dec 2012 01:10
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Køge
Kontakt:

Re: Grundindstiling Lupo 3L til rimelige penge:-(

Indlæg af Atjuh 3L »

Lys ved åbning af førerdøren/hyd. pumpe kører ikke ved åbning af førerrdør= Microswitch i dørgreb U/S!

Mvh,

Atjuh 3L.
A2 3L: (225.000) 285.000 km. 5 pladser, renov. gearkasse.
Eftermonterede klapsæder, og Ebay fjernbetjening med blink.
A2 3L: (349TKm) RØD
A2 3L: 278.000 km. klima, fjernbetent centrallås, tågebaglygter, klapsæder, højdejusterbare forsæder, bagagerumsdækken, dobbelt bund.
A2 3L: Sølv.
Hooch
Indlæg: 4
Tilmeldt: man 19. sep 2016 22:36

Re: Grundindstiling Lupo 3L til rimelige penge:-(

Indlæg af Hooch »

Hej allesammen....

Jeg takker for alle svar og vil siger at jeg er så glad med min lille Lupo :D

Jeg har læst meget her på forum om stor set alt og denne lille bil er vist nok meget kompleks så overvejer jeg også at købe et eller anden vag scanner, bare

for en sikkerheds skyld. Nogen erfaring/anbefering?
Brugeravatar
Skipper
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons 17. feb 2016 19:58
Geografisk sted: Vest for Holstebro

Re: Grundindstiling Lupo 3L til rimelige penge:-(

Indlæg af Skipper »

originalt vcds.......................
VCDS på 40" skærm er som nutella på franskbrøb - livsnødvendigt for enhver 3L ejer!

En rigtig C5'er kommer fra USA!
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: Grundindstiling Lupo 3L til rimelige penge:-(

Indlæg af sussi »

Skipper skrev:originalt vcds.......................
+1 :-)
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
Dybmoselupo
Indlæg: 18
Tilmeldt: søn 6. jul 2014 09:02
Geografisk sted: Vestjylland/Ribe

Re: Grundindstiling Lupo 3L til rimelige penge:-(

Indlæg af Dybmoselupo »

hej har du fået din lupo grundindstillet elers skriv på 21473259 bor ved nær Gørding :D :) ;)
Besvar