Hjælp til Grundjustering

Spørgsmål og hjælp til brugen af VCDS
Besvar
Kochen
Indlæg: 14
Tilmeldt: tors 23. jun 2016 21:50
Geografisk region: Østjylland
Geografisk sted: Århus

Hjælp til Grundjustering

Indlæg af Kochen »

Hej alle Lupo'ister :D

Jeg er sprit-ny her på forummet, har netop erhvervet mig en 3L'er da jeg skal til at køre fra Århus til lærepladsen i Kolding for en periode.

Lupo'en er fra 06/2002 og har rundet 256.000 km på klokken, har fuld servicebog frem til 212.000 km og så et mindre service i forbindelse med købet.
Alle service frem til 145.500 km er foretaget hos VW, resten har været foretaget ved andre værksteder.

Da jeg reelt set ikke ved hvor meget og hvor lidt der gjort, udover de ting der står skrevet i servicebogen, kunne jeg rigtig godt tænke mig at få foretaget en fejludlæsning samt en grundjustering.
Kender meget lidt til disse Lupo'er, den er købt ene og alene af den grund at spare på brændstoffet eftersom jeg er på elevløn.
Synes selv den går meget godt, men vil vove at påstå at gearskiftene burde være en smule mere bløde end de føles som.

Derfor ville jeg lige hilse på samt spørge om der er en venlig sjæl i eller omkring Århus, der kan og vil være behjælpelig med fejludlæsning samt grundindstilling.
Vil selvfølgelig godt give en pilsner som tak for hjælpen, om nødvendigt også en skilling hvis budgettet tillader det. :?

Mvh
Mikkel - Risskov
Senest rettet af Kochen søn 26. jun 2016 20:00, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: Hjælp til Grundjustering

Indlæg af sussi »

Hvis du vil lære/vide mere om 3L, så kom til træf hos Kim, her kan du få fejludlæst helt gratis.
viewtopic.php?f=29&t=6727
M.v.h. Sussi
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
Kochen
Indlæg: 14
Tilmeldt: tors 23. jun 2016 21:50
Geografisk region: Østjylland
Geografisk sted: Århus

Re: Hjælp til Grundjustering

Indlæg af Kochen »

Det vil jeg da lige lure på om jeg kan.. Kunne være hygge, lyder også som en god mulighed for at få hilst på folk.
Besvar