Originalt udstyr - brochure fra nov. 2000

Spoilere, skørter, interiør, lygter mv.
Besvar
min1lupo
Indlæg: 2
Tilmeldt: fre 18. jan 2013 14:29
Geografisk region: Fyn
Geografisk sted: Ringe

Originalt udstyr - brochure fra nov. 2000

Indlæg af min1lupo »

Hej

Jeg syntes lige, at denne skulle deles. En brochure med originalt udstyr til alle Lupo varianter. Den har ligget i mit bagagerum siden jeg købte min 3L i 2010, men nu er den endelig indscannet og delt.

Specielt regnsensoren hæfter jeg mig ved - kr. 1.913 dengang. Det måtte ejeren før mig godt lige have sat kryds ved. Der må jo ligge en original reservedel til montering et sted :S. Men jeg er nu fint tilfreds med mit skift af relæ til justerbart interval.

Og skulle der monteres tågelygter, ja så var det af med kr. 4.182 inkl. montering til 3L.

Og så var der en del mere plastik i den originale VW karrosseri-styling dengang, i forhold til den type "pynteliste styling", der tilbydes til nye VW'er i dag.

Dejlig nostalgisk efterårslæsning ;-)

Dokumentet er delt via google drev og kan ses på dette link (filen var for stor til uploade herinde):

https://drive.google.com/open?id=0B1qoP ... kFobVZ1NzQ
Lupo 3L 2003, 375.000+ km. Eftermonteret: tågelygter m. orig. lyskontakt, fartpilot, komfortblink, justerbart visker interval, kopholder "ny model", højttalere bag m. orig. sidebeklædning, anhængertræk til cykelholder m. 13-polet stik (synet), omlakeret i VW Deep Black udenpå, original uni sort indeni. VCDS til grundjustering m.m. haves.
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: Originalt udstyr - brochure fra nov. 2000

Indlæg af sussi »

Tak, nu ligger den her, og i FAQ:
http://www.lupo3lklub.dk/pdf/Original-V ... v.2000.pdf
M.v.h. Sussi
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
Besvar