Mørk himmel + tilbehør

Spoilere, skørter, interiør, lygter mv.
Besvar
Daaaarn
Indlæg: 277
Tilmeldt: man 2. aug 2010 09:34
Geografisk sted: 9000

Mørk himmel + tilbehør

Indlæg af Daaaarn »

Kan man købe panikhåndtag, loftlampe og diverse andre ting i mørkt til min 3L'er? Vil have mørk himmel men det kræver at jeg får de andre lyse dele i mørk før at det ser godt ud.... ;)
Hvis ja, hvor?

Er der nogen som har erfaring med at ombetrække himlen?
Gennemsnittet ligger på 30 km/L...
Rekord: (længst) 34,4 - (kortest) 21,2 km/L
VAGtech.dk
Indlæg: 1430
Tilmeldt: man 20. sep 2010 19:51
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Re: Mørk himmel + tilbehør

Indlæg af VAGtech.dk »

Det kan man godt få ja :)

Du kan evt sende en mail så skal jeg prøve at lave en samlet pris på de ting du skal have...
Daaaarn
Indlæg: 277
Tilmeldt: man 2. aug 2010 09:34
Geografisk sted: 9000

Re: Mørk himmel + tilbehør

Indlæg af Daaaarn »

Har sendt en mail.... ;)
Gennemsnittet ligger på 30 km/L...
Rekord: (længst) 34,4 - (kortest) 21,2 km/L
Brugeravatar
Papseman
Indlæg: 55
Tilmeldt: lør 7. aug 2010 12:32
Geografisk sted: Valby
Kontakt:

Re: Mørk himmel + tilbehør

Indlæg af Papseman »

Det kan man godt, har det i min Lupo, det kommer fra Gti modellen. Prøv evt Ebay
Køre i nok dk´s sprødeste Lupo 3L Hel omlakeret i perlemor hvid med Blank sorte detaljer.
Alt oem udstyr er installeret.
Import fra De.
124036-009
Indlæg: 129
Tilmeldt: man 11. okt 2010 22:29
Geografisk sted: Aarhus

Re: Mørk himmel + tilbehør

Indlæg af 124036-009 »

jeg er ude i samme tur og vil da også gerne høre prisen...

regner med at male min himmel med matsort spray, hvis ikke jeg finder noget sjovt stof :)
Mercedes-Benz E500, Wolf in sheep's clothing
Volkswagen Lupo 3L, Wolf in wolf's clothing
diskoboy
Indlæg: 480
Tilmeldt: søn 13. jun 2010 09:59
Geografisk sted: Midtsjælland

Re: Mørk himmel + tilbehør

Indlæg af diskoboy »

En mørk himmel koster ca. 230€ i Tyskland. Hertil kommer

2 x C-stolpe = ca. 30€/stk
2 x Solskærme = ca. 45€/stk
Plastik omkring solskærme = jeg gider ikke finde pris på det
4 x Panikhåndtag = ca. 23€/stk
"Den lille solskærm" = 5€
Loftlampe = billigst på ebay
Bakspejl = billigst på ebay

Dette er prisen hvis man går ind i hos VW i Tyskland. Jeg har aldrig set dem på ebay.
Nu uden det grå lyn...
MichaelSmed
Indlæg: 603
Tilmeldt: ons 23. feb 2011 22:02
Geografisk sted: Svendborg

Re: Mørk himmel + tilbehør

Indlæg af MichaelSmed »

Eller, hvis man er nærig, som mig..
Mal hele lortet selv, det tager 1 time maks, og ser lige så fint ud, og holder fint.
Jeg havde monteret kunstlæder i loftet, og så skulle alt plastik have en tur. Købte 1 dåse plastikgrunder i Thansen:
http://www.thansen.dk/product.asp?c=613 ... 1514325608
Til en værdi af 99,-

Samt 2 dåser sort lak:
http://www.thansen.dk/product.asp?c=613 ... 2027215723
Til en værdi af 59,- stykket.

Kort guide:
Tør alle emner fuldstændig af. Dæk til ved spejlet hvis nødvendigt. Hæng op. Plastikgrunder. 1 enkelt lag eller to, afhængig af ens lagtykkelse. Pas på løbere. Lad det hærde lidt. Læs brugsanvisning. Drik en øl imens, ryg en smøg hvis det er noget for dig. Mal dem i tynde lag, indtil alle emner er malet korrekt, og du selv er tilfreds. Efter endt arbejde, nyd endnu en øl, og klap dig selv på skulderen. Monter i bilen.

Det var min arbejdsgang. Det tog en time, ser hammer godt ud, og det skalder ikke, og lakken er lige så fin som inden jeg gik igang.
Jazzblå Lupo 3L fra 2001 l Dobbelt kopholder l Armlæn l Aerotwin for og bag l G3 GTI forsæder, højdejusterbar l Mørk himmel, c-stolpe samt dørsider l Ingen elruder l Ingen centrallås l Ingen xenon l Ingen fyr l Ingen loftslampe l Ingen fartpilot l Generelt ret tom for dejligt udstyr...
MichaelSmed
Indlæg: 603
Tilmeldt: ons 23. feb 2011 22:02
Geografisk sted: Svendborg

Re: Mørk himmel + tilbehør

Indlæg af MichaelSmed »

Og husk for guds skyld plastik grunderen. Pga den mærkelige overflade delene har, så ryger den sorte lak lige af hvis den ikke får den grunder. Jeg taler af bitter erfaring.
Jazzblå Lupo 3L fra 2001 l Dobbelt kopholder l Armlæn l Aerotwin for og bag l G3 GTI forsæder, højdejusterbar l Mørk himmel, c-stolpe samt dørsider l Ingen elruder l Ingen centrallås l Ingen xenon l Ingen fyr l Ingen loftslampe l Ingen fartpilot l Generelt ret tom for dejligt udstyr...
Brugeravatar
Bandit
Indlæg: 774
Tilmeldt: man 12. jul 2010 06:02
Geografisk region: Vestjylland
Geografisk sted: Fjelstervang, Vestjylland

Re: Mørk himmel + tilbehør

Indlæg af Bandit »

MichaelSmed skrev:Eller, hvis man er nærig, som mig..
Mal hele lortet selv, det tager 1 time maks, og ser lige så fint ud, og holder fint.
Jeg havde monteret kunstlæder i loftet, og så skulle alt plastik have en tur. Købte 1 dåse plastikgrunder i Thansen:
http://www.thansen.dk/product.asp?c=613 ... 1514325608
Til en værdi af 99,-

Samt 2 dåser sort lak:
http://www.thansen.dk/product.asp?c=613 ... 2027215723
Til en værdi af 59,- stykket.

Kort guide:
Tør alle emner fuldstændig af. Dæk til ved spejlet hvis nødvendigt. Hæng op. Plastikgrunder. 1 enkelt lag eller to, afhængig af ens lagtykkelse. Pas på løbere. Lad det hærde lidt. Læs brugsanvisning. Drik en øl imens, ryg en smøg hvis det er noget for dig. Mal dem i tynde lag, indtil alle emner er malet korrekt, og du selv er tilfreds. Efter endt arbejde, nyd endnu en øl, og klap dig selv på skulderen. Monter i bilen.

Det var min arbejdsgang. Det tog en time, ser hammer godt ud, og det skalder ikke, og lakken er lige så fin som inden jeg gik igang.
Sådan en omgang skriger da på billeder :D
Ulven kommer, ulven kommer
hare
Indlæg: 272
Tilmeldt: fre 8. apr 2011 21:48
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Mørk himmel + tilbehør

Indlæg af hare »

Ja billeder (:
MichaelSmed
Indlæg: 603
Tilmeldt: ons 23. feb 2011 22:02
Geografisk sted: Svendborg

Re: Mørk himmel + tilbehør

Indlæg af MichaelSmed »

Har helt glemt at glo i det her topic efter jeg skrev, deraf det sene svar :D
Men tager billeder i morgen når det er lyst, så kan I få billeder af det hele :)
Jazzblå Lupo 3L fra 2001 l Dobbelt kopholder l Armlæn l Aerotwin for og bag l G3 GTI forsæder, højdejusterbar l Mørk himmel, c-stolpe samt dørsider l Ingen elruder l Ingen centrallås l Ingen xenon l Ingen fyr l Ingen loftslampe l Ingen fartpilot l Generelt ret tom for dejligt udstyr...
Clayton
Indlæg: 373
Tilmeldt: tirs 6. jul 2010 21:05
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Mørk himmel + tilbehør

Indlæg af Clayton »

jeg har komplet GTI himmel i min!!


GLEM at male... undskyld mig!! men hvorfor så begynde på det! det skal sq da være originalt
Hader FB :roll:
MichaelSmed
Indlæg: 603
Tilmeldt: ons 23. feb 2011 22:02
Geografisk sted: Svendborg

Re: Mørk himmel + tilbehør

Indlæg af MichaelSmed »

Clayton skrev:jeg har komplet GTI himmel i min!!


GLEM at male... undskyld mig!! men hvorfor så begynde på det! det skal sq da være originalt
Med håndtag, c-stolpe, solskærme osv i sort?

Der er jo nogle der ikke har råd til en org. GTI kabine, derfor jeg gik ad alternative veje. Hvad har du givet for din da, og hvor?
Jazzblå Lupo 3L fra 2001 l Dobbelt kopholder l Armlæn l Aerotwin for og bag l G3 GTI forsæder, højdejusterbar l Mørk himmel, c-stolpe samt dørsider l Ingen elruder l Ingen centrallås l Ingen xenon l Ingen fyr l Ingen loftslampe l Ingen fartpilot l Generelt ret tom for dejligt udstyr...
124036-009
Indlæg: 129
Tilmeldt: man 11. okt 2010 22:29
Geografisk sted: Aarhus

Re: Mørk himmel + tilbehør

Indlæg af 124036-009 »

Jeg er ude i samme omgang til min nye Lupo.
Er der nogle der har vare numrene på de dele der skal bruges? Evt. Om de passer fra andre modeller. Jeg fandt panik håndtag fra en Golf V i sort, de ligner på billeder, men passer de mon?
Eller nogen der kender en forretning der har alle delene?
Panik håndtag
Solskærme, 3 stk. H, V & Midt
Lampe
C-stolperne laver jeg selv, sammen med himlen.

På forhånd tak :)

Sendt fra min HTC One M9 med Tapatalk
Mercedes-Benz E500, Wolf in sheep's clothing
Volkswagen Lupo 3L, Wolf in wolf's clothing
Besvar