ET mål lupo

Motortuning, undervogne, opgradere bremser mv.
Besvar
mamsen90
Indlæg: 22
Tilmeldt: man 19. jan 2015 08:10
Geografisk sted: Jels - Sønderjylland

ET mål lupo

Indlæg af mamsen90 »

Har kigget på lidt fælge(stål) i 16" til min lupo men har fundet et med ET målet er 37 vil det ha stor betydning til forskel for det orginale som er 43? altså vil de sidder udover skærmene

Vælger stål da jeg gerne bare vil ha kapsler og billig (SU vogn)

Hvis nogen keder er sted hvor man kan købe et stål fælge som passer perfekt i centermål og ET må i meget gerne smide link :) *



Er emnet forkert sted så ret mig.
Chrid-51
Indlæg: 86
Tilmeldt: lør 1. feb 2014 16:44
Geografisk sted: 9500 hobro

Re: ET mål lupo

Indlæg af Chrid-51 »

det er et ganske fornuftig ET.
jeg har slev lige monteret 15" 7" berede på min dog med et 35
men 16" er ikke en optimal størlese da du kun kan få meget bedre eller eldige smalle dæk til lupo som passer i højden. 15 eller 17 er vejen der kan du mere eller mindre selv vælge brede..
her er der en hjemme side hvor du udregner dæk støelse husk max 5% i forhold til lov dog går jeg personligt efter max 2% da det elleres hurtig bliver nået rod med plads osv. http://www.toyotaextreme.dk/daekregn.as ... =40&NYF=16

7" brede fælge vil jeg lige tilføje nok er det aldre bredeste der kan sidde foran
Senest rettet af Chrid-51 tirs 21. apr 2015 20:38, rettet i alt 2 gange.
Chrid-51
Indlæg: 86
Tilmeldt: lør 1. feb 2014 16:44
Geografisk sted: 9500 hobro

Re: ET mål lupo

Indlæg af Chrid-51 »

de sidder næsten helt ude har så en kammart der laver nogle 3mm spacere til mig kun for af få dem væk fra styrekugeln men så har jeg vist heller ikke mere før har betjent ruller en bøde frem og siger de hjul stikker ud overkanten. :P
Besvar