Ankerplader

Motortuning, undervogne, opgradere bremser mv.
Brugeravatar
Bandit
Indlæg: 774
Tilmeldt: man 12. jul 2010 06:02
Geografisk region: Vestjylland
Geografisk sted: Fjelstervang, Vestjylland

Re: Ankerplader

Indlæg af Bandit »

Når (hvis) du køber nye stænkplader, så vær lige sikker på at de ikke er ens.
Sidst jeg skulle købe en til venstre side, fik jeg en fejl opmærket højreside.
Det viste sig at hele deres lager var fejl opmærket, så de havde kun til højre side.

Endte med at købe den ved VW, da jeg stod og skulle bruge den nu og her.
Ulven kommer, ulven kommer
Brugeravatar
Vyffe
Indlæg: 2661
Tilmeldt: tors 14. okt 2010 21:50
Geografisk region: Østjylland
Geografisk sted: Ølholm, Tørring

Re: Ankerplader

Indlæg af Vyffe »

I stand corrected :lol:

Men jeg har nu aldrig oplevet bøvl med en manglende stænkplade. Til gengæld har jeg oplevet bøvl med en tæret stænkplade :)

En helt anden ting er, at det faktisk er muligt at få synet sin bil uden forrude. Det kunne være en fordel hvis man er en gnier, som ikke vil ofre en ny forrude p.g.a. et uheldigt stenslag eller en defekt visker. Det er naturligvis ikke nødvendigt at have en funktionel visker til forruden, hvis der ingen forrude er :P

Har engang selv synet en bimmer uden forrude hos FDM. Det var da jeg stod i lære hos BMW i Aarhus. Det var i 2008 mener jeg, reglerne kan selvfølgelig være skærpet sidenhen.
SOLGT 12/19 - Lupo 3L TDI 06/02 -'02 model - Kørt 403.000 km 11/18 - Chip til 88 hk - Fartpilot - Kopholder - Tonede ruder i bag.

SKROTTET 08/18 - Lupo 3L TDI 08/00 - Endte på 618.000 km
Brugeravatar
doktorfrank
Indlæg: 2310
Tilmeldt: søn 24. okt 2010 11:14
Geografisk sted: Ringsted

Re: Ankerplader

Indlæg af doktorfrank »

Til arj9k (og alle andre, der nøjes med tænke det samme) Det er nok muligt (både det med min personlige status og det med at "alle" ved nok, hvad vi taler om) og jeg ytrede heller ikke andet, end at i min terminologi er det et nummer for upræcist - hvis en komponent har et navn, bliver det ulige lettere at undgå misforståelser og fejlfortolkninger, når man vælger at benytte det. Og jeg er fuldstændig åben for, at mange bildele har forskellige navne, og at alle kan være i tvivl samt at også jeg stadig mangler ord og gloser og betegnelser i ny og næ (mest i næ).
Derfor er jeg meget glad for, at ph. kunne supplere med den officielle betegnelse. Den vil jeg så holde mig til fremover. Hvad I andre gør, er helt jeres egen sag.
:ugeek:
I familien: Lupo 3L -99/00, VW Lupo 3L -01, 2 x Audi A2 3L -02, VW Golf GTi 2,0 Edition One -89, Skoda Roomster 1.4 Tdi 85 Scout -07, VW Buggy.
Corpus s
Indlæg: 58
Tilmeldt: fre 24. apr 2015 23:22
Geografisk sted: Køge

Re: Ankerplader

Indlæg af Corpus s »

Hej.
Jeg har lige købt hos vw.
Kan ik lige huske hvad jeg gav, men gav langt under 500kr.
Brugeravatar
Thore J
Indlæg: 2178
Tilmeldt: ons 21. jul 2010 21:39
Geografisk sted: Fyn

Re: Ankerplader

Indlæg af Thore J »

Corpus s skrev: Kan ik lige huske hvad jeg gav, men gav langt under 500kr.
497kr??
Det er langt under 500, hvis man spørger en sælger :lol:
Softblue 3L fra 02/2005 med servo, aircon, fartpilot, tågelys, sædevarme, fjernbetjent centrallås, klapnøgler, programmerbart viskerrelæ, dobbelt kopholder, højdejusterbart førersæde, chippet lidt, EGR-off.. og en masse haglskader.. 284.000km 12/17.

Havana Black Metallic Audi A7, 3.0 V6 TDI, S-line, Quattro, S-tronic fra 09/2011.. 106.000 km 12/17
VAGtech.dk
Indlæg: 1430
Tilmeldt: man 20. sep 2010 19:51
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Re: Ankerplader

Indlæg af VAGtech.dk »

Vi har så mange at vi sælger af dem på shoppen!!! ;)
VAGtech.dk

*Værksted med speciale i Lupo 3L med beliggenhed på Fyn.
*Salg af Reservedele, GSM Moduler & Andet godt
info@vagtech.dk
Tlf: 29706040
http://www.vagtech.dk
Middelfartvej 297
5200 Odense V

Alle indlæg af VAGtech.dk, er kun vejledende, at følge vores indlæg sker uden ansvar fra vor side. DVS. PÅ EGET ANSVAR
MonsterBoss
Indlæg: 12
Tilmeldt: tirs 17. mar 2015 17:23
Geografisk sted: Søborg

Re: Ankerplader

Indlæg af MonsterBoss »

Du kan for så vidt også bruge et sæt låg fra stål malerspande.. Om de ligner de originale eller ej er underordnet, men de skal være der.
Besvar