Kabine filter skift

Alt vedrørende teknikken på 3L
Besvar
Brabus
Indlæg: 158
Tilmeldt: søn 8. feb 2015 01:05
Geografisk sted: Ringsted

Kabine filter skift

Indlæg af Brabus »

Hey. Har kikket i FAQ og søgt uden held om dette emne og intet fundet.

Så hvor sider kabine filtret og hvad skal skildes ad for at skifte dette?
Lupo 3L koksgrå 2005 I elruder I webasto m. Fj.b. I fartpilot m. Indbygget ECO funktion I ekstra lys i bagerum/kabine m. Sluk funktion I Kopholdere I digital visning af kølevandsføler temperatur samt ((P)) funktion I udetemperatur visning I
Brugeravatar
Vyffe
Indlæg: 2661
Tilmeldt: tors 14. okt 2010 21:50
Geografisk region: Østjylland
Geografisk sted: Ølholm, Tørring

Re: Kabine filter skift

Indlæg af Vyffe »

Skiftes fra motorrummet. Sidder mellem torpedopladen og forruden i venstre side, set forfra. Afmonter plastafskærmning med 3 skruer.

Sendt fra min LG-D955 med Tapatalk
SOLGT 12/19 - Lupo 3L TDI 06/02 -'02 model - Kørt 403.000 km 11/18 - Chip til 88 hk - Fartpilot - Kopholder - Tonede ruder i bag.

SKROTTET 08/18 - Lupo 3L TDI 08/00 - Endte på 618.000 km
Brabus
Indlæg: 158
Tilmeldt: søn 8. feb 2015 01:05
Geografisk sted: Ringsted

Re: Kabine filter skift

Indlæg af Brabus »

Vyffe skrev:Skiftes fra motorrummet. Sidder mellem torpedopladen og forruden i venstre side, set forfra. Afmonter plastafskærmning med 3 skruer.

Sendt fra min LG-D955 med Tapatalk
Mange tak for info :)
Lupo 3L koksgrå 2005 I elruder I webasto m. Fj.b. I fartpilot m. Indbygget ECO funktion I ekstra lys i bagerum/kabine m. Sluk funktion I Kopholdere I digital visning af kølevandsføler temperatur samt ((P)) funktion I udetemperatur visning I
Brabus
Indlæg: 158
Tilmeldt: søn 8. feb 2015 01:05
Geografisk sted: Ringsted

Re: RE: Re: Kabine filter skift

Indlæg af Brabus »

Brabus skrev:
Vyffe skrev:Skiftes fra motorrummet. Sidder mellem torpedopladen og forruden i venstre side, set forfra. Afmonter plastafskærmning med 3 skruer.

Sendt fra min LG-D955 med Tapatalk
Mange tak for info :)
Det var tiltrængt tror jeg.


Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Billede
Lupo 3L koksgrå 2005 I elruder I webasto m. Fj.b. I fartpilot m. Indbygget ECO funktion I ekstra lys i bagerum/kabine m. Sluk funktion I Kopholdere I digital visning af kølevandsføler temperatur samt ((P)) funktion I udetemperatur visning I
Besvar