jeg ved det - nusser man ikke om den lille ulv hævner den sig. Og det er så min tur til at have 825 kg skrammel holdende ude i byen......
Følgende observeret:
- Enkelte morgener skal den lige bruge lidt tid med pumpen før den kan starte, men de fleste gange tørner den lige så snart man har fået sat sig og sat nøglen i og drejer den.
2 gange har jeg oplevet at den ligesom har kikset et gearskift og simpelthen slukker. Den er dog lige til at starte igen og køre videre.
De sidste dage var den meget "aggressiv" når man holdt i tomgang og slap bremsen. I stedet for blid krybning gav det et ryk og den kørte frem - ikke koblet 100% til, men mere tilkoblet end den plejede.
Den grønne fod slukker når man træder på bremsen. Ingen forskel om den er i Lock eller N.
Idag kørte jeg så lige over til den (i min Ford T ) og lavede en udskrift af fejlkoder:
3 fejlkoder fundet:
00263 - Gearkasse
27-10 - Urealistisk signal - Periodisk
01071 - Føler for koblingsvandring (G162)
16-10 - Signal uden for toleranceområde - Periodisk
01155 - Kobling
42-10 - Omdrejningsafvigelse for stor - Periodisk
Hvad betyder den første?
#2 betyder måske at potmeteret i koblingscylinderen er kaput = ny koblingscylinder (???)
#3 KAN være en følge af #2
Jeg slettede alle fejlkoder og prøvede om en så kunne starte - forgæves.
Nu vil jeg få Dansk Autohjælp til at køre den hjem "på værftet".
Kommentarer fra den tilsammen alvidende forsamling?