Modelnr på slæbering

Alt vedrørende teknikken på 3L
Besvar
Renejos
Indlæg: 107
Tilmeldt: man 12. mar 2012 22:20
Geografisk sted: Frederiks, 7470 Karup J

Modelnr på slæbering

Indlæg af Renejos »

Hej

Jeg er i den situation at min airbag lampe er begyndt at lyse, jeg har ikke selv udlæse fejlkoden, men i forbindelse med en tur hos mekanikeren fik jeg af vide at det var slæberingen som var defekt. I og med at jeg har en 3L med ESP og servo, blev jeg gjort opmærksom på at det ar en relativt pebret reservedel, som man måske kunne overveje at kigge efter i eksempelvis tyskland.

Efter at have kigget lidt rund omkring, uden det helt store held, har jeg lagt mærke til at der bliver omtalt en 6N0959654 og en 6N0959654A. Er der nogle herinde som har mulighed for at slå op hvilken en min bil er født med, såfremt jeg frembringer et stelnummer?

Håber i kan hjælpe, så jeg ikke behøver skille den ad for at finde nummeret :D
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: Modelnr på slæbering

Indlæg af sussi »

Nulstillede mekanikeren fejlen :?:
Hvis han ikke gjorde, kan det måske være nok til at fejlen forsvinder.
Sussi
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
Renejos
Indlæg: 107
Tilmeldt: man 12. mar 2012 22:20
Geografisk sted: Frederiks, 7470 Karup J

Re: Modelnr på slæbering

Indlæg af Renejos »

Ja det gjorde han. Han havde det endda skilt ad, hvorefter han opdagede at han havde fået fat i en slæbering til en 3L uden ESP osv., og derfor ikke ville montere den, hvilket også betød at lampen ikke lyste i en måneds tid.

Jeg fik en note på regningen om at det var en 6N0959654, men hvis jeg selv skal fremskaffe reservedelen er det nok rart nok at kontrollere det. :D
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: Modelnr på slæbering

Indlæg af sussi »

Umiddelbart synes jeg det tyder på skidt/fedt/støv på kontaktfladen, hvis den kan køre en måned uden at vise fejl.
Sussi
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
Besvar