start problemer

Alt vedrørende teknikken på 3L
volstrup
Indlæg: 11
Tilmeldt: fre 29. jan 2016 21:58
Geografisk sted: hjørring

Re: start problemer

Indlæg af volstrup »

så er bundstykket skiftet og fejlen er væk. dog ved jeg ikke helt hvad der er gået galt. den lås der holder nøglen slipper kun når jeg sætter den i stop, men ikke i N. så nu kan jeg kun få nøglen ud når gearvælgeren står i stop. og har da kun haft kablet pillet af og sat på igen.
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: start problemer

Indlæg af sussi »

volstrup skrev:så er bundstykket skiftet og fejlen er væk. dog ved jeg ikke helt hvad der er gået galt. den lås der holder nøglen slipper kun når jeg sætter den i stop, men ikke i N. så nu kan jeg kun få nøglen ud når gearvælgeren står i stop. og har da kun haft kablet pillet af og sat på igen.
Jamen så virker det jo 100%, som det skal :D :D
Nøglen må kun frigives i Stop :ugeek:
sussi
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
volstrup
Indlæg: 11
Tilmeldt: fre 29. jan 2016 21:58
Geografisk sted: hjørring

Re: start problemer

Indlæg af volstrup »

Hmm. Mærkeligt, for det kunne den sagtens før. Men det forklare da en del.
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: start problemer

Indlæg af sussi »

volstrup skrev:Hmm. Mærkeligt, for det kunne den sagtens før
Fejljusteret kabel ;)
Sussi
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
biaggi
Indlæg: 27
Tilmeldt: tors 22. sep 2011 07:31
Geografisk sted: haderslev

Re: start problemer

Indlæg af biaggi »

hej ved i hvor bremselys kontakt sider? mit grønne lys som viser en bremse tromle vil ikke gå ud selvom jeg jogger pedl til kina
et billede ville gøre underværker
vh
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: start problemer

Indlæg af sussi »

Efter 5 års medlemskab og 19 indlæg, har du stadig ikke opdaget at vi har en FAQ :oops:
viewtopic.php?f=10&t=20
Sussi
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
Besvar