Stage 1 kobling på lupo 3l

Alt vedrørende teknikken på 3L
Besvar
MNM87
Indlæg: 27
Tilmeldt: søn 28. feb 2016 13:01
Geografisk sted: Vadum

Stage 1 kobling på lupo 3l

Indlæg af MNM87 »

Hej jeg vil lige forhøre mig om der er nogen der har erfaring med DriveTorque stage 1 kobling på en lupo 3l.
Kobligen på min har det ikke for godt og jeg overvejer at købe den stage 1 kobling da den er billigere og burde holde til mere.
Men er på samme tid bange for jeg løber ind i problemer. Jeg tænker der måske kunne blive noget bøvl med at den vil koble hårdt ind.
Er der nogen der har prøvet en stage 1 kobling, så vil jeg gerne høre jeres erfaring med den :-)

http://www.ebay.co.uk/itm/DriveTorque-S ... SwcwhVMkQp
Kim B Olesen
Indlæg: 4802
Tilmeldt: tirs 15. feb 2011 12:37
Geografisk region: Nordjylland
Geografisk sted: Fjerritslev

Re: Stage 1 kobling på lupo 3l

Indlæg af Kim B Olesen »

Jeg har ikke prøvet, men tænker det bliver noget rod :? Det var noget andet hvis man selv trykkede på koblingen ;)
Desuden kan du finde en OE LUK/Sachs på ebay til ca 1500 kr så det er ikke-medlem du sparer ;)
Brugeravatar
Thore J
Indlæg: 2178
Tilmeldt: ons 21. jul 2010 21:39
Geografisk sted: Fyn

Re: Stage 1 kobling på lupo 3l

Indlæg af Thore J »

Det bliver garanteret noget sovs med elektronikken... og det er som sagt ovenfor ikke ret meget du kan spare, hvis noget overhovedet.. 1500 kr for Sachs (som er en LUK :D ) incl udrykkerleje og porto.

.... Men den er da flot :lol: :lol: :lol: :lol:
Softblue 3L fra 02/2005 med servo, aircon, fartpilot, tågelys, sædevarme, fjernbetjent centrallås, klapnøgler, programmerbart viskerrelæ, dobbelt kopholder, højdejusterbart førersæde, chippet lidt, EGR-off.. og en masse haglskader.. 284.000km 12/17.

Havana Black Metallic Audi A7, 3.0 V6 TDI, S-line, Quattro, S-tronic fra 09/2011.. 106.000 km 12/17
MNM87
Indlæg: 27
Tilmeldt: søn 28. feb 2016 13:01
Geografisk sted: Vadum

Re: Stage 1 kobling på lupo 3l

Indlæg af MNM87 »

Ja jeg tænker også det vil blive noget træls noget. jeg holder mig til en standart kobling :-)
Besvar