servo på en uden??

Alt vedrørende teknikken på 3L
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: servo på en uden??

Indlæg af sussi »

Jeg har altid kørt med 35psi for og 32bag.
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
Brugeravatar
Vyffe
Indlæg: 2661
Tilmeldt: tors 14. okt 2010 21:50
Geografisk region: Østjylland
Geografisk sted: Ølholm, Tørring

Re: servo på en uden??

Indlæg af Vyffe »

Har ca. 2,5 bar på alle hjul (holder mig helst til metriske enheder).
SOLGT 12/19 - Lupo 3L TDI 06/02 -'02 model - Kørt 403.000 km 11/18 - Chip til 88 hk - Fartpilot - Kopholder - Tonede ruder i bag.

SKROTTET 08/18 - Lupo 3L TDI 08/00 - Endte på 618.000 km
Brugeravatar
Skipper
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons 17. feb 2016 19:58
Geografisk sted: Vest for Holstebro

Re: servo på en uden??

Indlæg af Skipper »

Dæk i standard størrelsen er typisk opgivet til max 44 psi, eller rundt regnet 3 bar. Selvfølgelig er det ikke korrekt at køre med så højt tryk, men jeg har prøvet det, og kunne ærlig talt ikke mærke forskæl fra 2,7/2,5 til 3,0/2,8 bar. Ud over at den trillede lidt lettere :mrgreen: . Har haft andre biler hvor en lille ændring i dæktryk betød store ændringer i styre og køre egenskaberne, men sådan oplever jeg det egentligt ikke på lupoen.
VCDS på 40" skærm er som nutella på franskbrøb - livsnødvendigt for enhver 3L ejer!

En rigtig C5'er kommer fra USA!
luposteven
Indlæg: 18
Tilmeldt: tors 18. feb 2016 15:05
Geografisk sted: farsø

Re: servo på en uden??

Indlæg af luposteven »

1. nu er den model jo lavet med servo.
2. jeg ka sagtens dreje den uden, er min frue der ikke er helt med på den :D
3. har da monteret servo på en gammel golf2 fra 84 hvor der ikke var på org, det har aldrig været et problem til syn med den. :?
ka ikke helt følge jer i hva det vil ændre på bilen udover en hjælpearm, har ikke prøvet og køre i en med, så ved ikke om den har citymode, altså er nemmere og dreje med lav hastighed???
men ja nu får den nye toplejer, nye dæk og så skal den spores, så må jeg se om det bliver bedre, ku jo bare bygge det på efter den er nysynet.... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Besvar