Soldrevet parkeringsskive.

Alt vedrørende teknikken på 3L
Besvar
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Soldrevet parkeringsskive.

Indlæg af sussi »

Måske en idé for dem der ikke gider trække ledninger eller skifte batterier.
Park Solar - Elektronisk parkeringsskive til 499kr.
http://shop.vagtech.dk/product_info.php ... kive-p-524
Park Solar parkeringsskiven er godkendt af Trafikstyrelsen og har derfor mærkning FS 20 på forsiden.
http://samatech.dk/park%20solar/faq.html
parksolar.jpg
parksolar.jpg (69.17 KiB) Vist 1734 gange
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
Brugeravatar
doktorfrank
Indlæg: 2310
Tilmeldt: søn 24. okt 2010 11:14
Geografisk sted: Ringsted

Re: Soldrevet parkeringsskive.

Indlæg af doktorfrank »

Netop - lige sådan en har jeg også fornylig monteret i min A2.
Der er lige den risiko, at når jeg nu i stedet kører i Lupoen, glemmer jeg at indstille P-skiven. :( :roll:
I familien: Lupo 3L -99/00, VW Lupo 3L -01, 2 x Audi A2 3L -02, VW Golf GTi 2,0 Edition One -89, Skoda Roomster 1.4 Tdi 85 Scout -07, VW Buggy.
Brugeravatar
Atjuh 3L
Indlæg: 1739
Tilmeldt: ons 5. dec 2012 01:10
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Køge
Kontakt:

Re: Soldrevet parkeringsskive.

Indlæg af Atjuh 3L »

Frank, jeg har nu været i den HELT store tænkeboks, og jeg har fundet løsningen: Indkøb en til Lupoen også, så bliver vedkommende der "normalt" kører i den sikkert også glad for gaven :D

Mvh,

Atjuh 3L.
A2 3L: (225.000) 285.000 km. 5 pladser, renov. gearkasse.
Eftermonterede klapsæder, og Ebay fjernbetjening med blink.
A2 3L: (349TKm) RØD
A2 3L: 278.000 km. klima, fjernbetent centrallås, tågebaglygter, klapsæder, højdejusterbare forsæder, bagagerumsdækken, dobbelt bund.
A2 3L: Sølv.
Brugeravatar
doktorfrank
Indlæg: 2310
Tilmeldt: søn 24. okt 2010 11:14
Geografisk sted: Ringsted

Re: Soldrevet parkeringsskive.

Indlæg af doktorfrank »

Det eneste, der var spændende var jo, hvem af alle disse behjertede brugere, der kom først med dette, sandt at sige både oplagt indlysende og så langtfra overraskende gode råd. Tillykke, der venter en præmie ved førstkommende lejlighed.
8-) :lol:
I familien: Lupo 3L -99/00, VW Lupo 3L -01, 2 x Audi A2 3L -02, VW Golf GTi 2,0 Edition One -89, Skoda Roomster 1.4 Tdi 85 Scout -07, VW Buggy.
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: Soldrevet parkeringsskive.

Indlæg af sussi »

Ja jeg er til den gode gamle P-Watch, har en monteret i Toyotaen, og en liggende i handskerummet i Audien, så jeg har samme problem som dig Frank.
Men nu er det snart forår, så skal den monteres :-)
Sussi
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
Besvar