lupo holder ikke stille i stop.

Alt vedrørende teknikken på 3L
Qaxius
Indlæg: 1550
Tilmeldt: man 19. aug 2013 14:49
Geografisk sted: 4600 Køge

Re: lupo holder ikke stille i stop.

Indlæg af Qaxius »

Hvis man har evnerne til at teste en koblingsaktuator, så kan man sagtens købe den brugt.
Men man kan jo også købe en brugt kobling, så længe at man kender slidtagemålene på en ny og en der er slidt helt ned.
Og så længe at man bare skal ha bilen til at køre, så er det jo fint nok.
Jeg orkede f.eks. ikke at skifte udrykkerlejet, for at få min til at starte i Stop.

Havde jeg adgang til en lift med gearkassedonkraft, så havde jeg gjort det.
SOLGT - 2002 Lupo 1.2TDI 368.000km Sort / ICBM-4.800 / Focal PS165 ved bagsæderne / Døre lyddæmpet / Intet ekstra udstyr.
2009 Seat Ibiza 1,4 TDI eco Reference 190.000km Koksmetal / AP900 fartpilot / Focal PS165 foran, Audio System F2.300 lyddæmpning og 12" GTX DB Warrior
Brugeravatar
Rasbi
Indlæg: 378
Tilmeldt: fre 12. sep 2014 12:57
Geografisk sted: Roskilde

Re: lupo holder ikke stille i stop.

Indlæg af Rasbi »

Qaxius skrev: Jeg orkede f.eks. ikke at skifte udrykkerlejet, for at få min til at starte i Stop.

Havde jeg adgang til en lift med gearkassedonkraft, så havde jeg gjort det.
Håber jeg lige måde låne tråden til at indskyde et spørgsmål? :D

Hvor lang tid tager det at skifte et udrykkerleje og rør hvis man har adgang til lift både til bil og gearkasse men aldrig har gjort det før? :)
Solgt: 02' L3L (m. original syrekas'). Ekstraudstyr: Programérbart viskerinterval og aircondition (virkede dog kun om vinteren).
Kim B Olesen
Indlæg: 4802
Tilmeldt: tirs 15. feb 2011 12:37
Geografisk region: Nordjylland
Geografisk sted: Fjerritslev

Re: lupo holder ikke stille i stop.

Indlæg af Kim B Olesen »

Du skal nok regne med en dags tid for en der ikke har prøvet før, hvis du har noget forstand på at makke lidt :) hvis du aldrig har rodet med sådan noget før måske længere tid :?
Hvis man har prøvet nogle gange kan det gøres på et par timer, hvis der ikke er noget der driller ;) :)
Brugeravatar
Rasbi
Indlæg: 378
Tilmeldt: fre 12. sep 2014 12:57
Geografisk sted: Roskilde

Re: lupo holder ikke stille i stop.

Indlæg af Rasbi »

Ok. Tak for input :)
Solgt: 02' L3L (m. original syrekas'). Ekstraudstyr: Programérbart viskerinterval og aircondition (virkede dog kun om vinteren).
Besvar