Lupo ryster/hopper og vil nu ikke starte
Lupo ryster/hopper og vil nu ikke starte
Her kommer lidt af en roman, men synes ikke jeg kunne finde et helt tilsvarende indlæg.
Det hele starte for 2 dage siden, hvor fruen siger at motor er begyndte rystede/hoppede en del, men at det noglegang forsvinder ved at slukke/tænde bilen. Jeg tag så selv bilen næste morgen for at se hvad hun mener.. Her er ingen problemer i starten, bilen kører fint. Men efter 5-10 min begynder den igen at ryster meget især ved lavere omdrejninger også i tomgang. Når den kommer op i 2500-3000 Rpm eller blot ruller uden at trække føles det ikke så slemt.
Uden at være den store mekanikker tænkte jeg rystelser kunne rettet imod årsager som:
- Motor der kører på 2 cylinder
- kobling
- motorophæng
- trækaksel
Men da der er periodisk og kunne det forsvinde når bil havde været slukke/tændt, samt at rystede også rystede i tomgang, vil jeg mene at det ikke er motorophæng eller trækaksel men mener der manglede en cylinder.
Tag så bilen ud igen for at få en bedre ide til årsagen.. Igen begynder det efter 5-10 min. Da jeg kommer tilbage og slukker/tænder nogle gang for at se om det kunne gå væk igen, vil den efter 2. gang ikke starte igen. Starteren forsøger slet ikke.
- Har prøvet i både Stop og N. (Grøn fod forsvinder som den skal)
- Kan godt skifte imellem alle gear (kan også hører den skifte, så mener ikke der er gear/kobling)
- Har kontrolleret sikringer (nr. 23 som jeg kan læse kan give start problemer)
Har haft bilen i 3 mdr., havde fået ny kobling/gear, trækaksel, tandrem mv. Efter forskrifterne Før jeg købte, så det burde være i fin stand.
Jeg har ingen tester jeg kan sætte på, men hvis det eller kunne starte ville jeg havde humpede den forbi et godt værksted (vagtech o.lign) for at få den gennemgået.
Håber i forslag, mest til at få den startet igen som en begyndelse.
Det hele starte for 2 dage siden, hvor fruen siger at motor er begyndte rystede/hoppede en del, men at det noglegang forsvinder ved at slukke/tænde bilen. Jeg tag så selv bilen næste morgen for at se hvad hun mener.. Her er ingen problemer i starten, bilen kører fint. Men efter 5-10 min begynder den igen at ryster meget især ved lavere omdrejninger også i tomgang. Når den kommer op i 2500-3000 Rpm eller blot ruller uden at trække føles det ikke så slemt.
Uden at være den store mekanikker tænkte jeg rystelser kunne rettet imod årsager som:
- Motor der kører på 2 cylinder
- kobling
- motorophæng
- trækaksel
Men da der er periodisk og kunne det forsvinde når bil havde været slukke/tændt, samt at rystede også rystede i tomgang, vil jeg mene at det ikke er motorophæng eller trækaksel men mener der manglede en cylinder.
Tag så bilen ud igen for at få en bedre ide til årsagen.. Igen begynder det efter 5-10 min. Da jeg kommer tilbage og slukker/tænder nogle gang for at se om det kunne gå væk igen, vil den efter 2. gang ikke starte igen. Starteren forsøger slet ikke.
- Har prøvet i både Stop og N. (Grøn fod forsvinder som den skal)
- Kan godt skifte imellem alle gear (kan også hører den skifte, så mener ikke der er gear/kobling)
- Har kontrolleret sikringer (nr. 23 som jeg kan læse kan give start problemer)
Har haft bilen i 3 mdr., havde fået ny kobling/gear, trækaksel, tandrem mv. Efter forskrifterne Før jeg købte, så det burde være i fin stand.
Jeg har ingen tester jeg kan sætte på, men hvis det eller kunne starte ville jeg havde humpede den forbi et godt værksted (vagtech o.lign) for at få den gennemgået.
Håber i forslag, mest til at få den startet igen som en begyndelse.
- KMDTHY
- Indlæg: 4987
- Tilmeldt: lør 12. jun 2010 20:43
- Geografisk region: Vestjylland
- Geografisk sted: Aarhus/Thisted
- Has thanked: 1 time
Re: Lupo ryster/hopper og vil nu ikke starte
Jeg tror nu jeg vil få kigget på kobling.
2005 Lupo 3L Sort|OE Fartpilot|Kopholder|Fjbt clås|Armlæn|AeroTwin for+bag|Vindafviser|El-ruder|LED Kørelys|Blaupunkt DAB|Webasto TTC m. fjbt+GSM start|W8 lys pakke
3,6L/100km Normal - 2,8L/100km Rekord, Lemvig<=>København
605.000 km SOLGT efter 17 års ejerskab og 575.000 kørte kilometer.
3,6L/100km Normal - 2,8L/100km Rekord, Lemvig<=>København
605.000 km SOLGT efter 17 års ejerskab og 575.000 kørte kilometer.
- alexey6260
- Indlæg: 233
- Tilmeldt: man 19. aug 2013 08:30
- Geografisk sted: Virksund
Re: Lupo ryster/hopper og vil nu ikke starte
tror den mangler brændstof(kan være galt med:slange, filter,tandempumpe,dyserne,ledninger til dyser...)
2002 A2 chameleon(grøn-brun).bakkamera,fartpilot,fjernbetjent c.lås.
2002 A2 sølv met. Parkpilot URF7 fra Bosch,fartpilot,fjernbetjent c.lås.
MPPS,CAN-Commander,KKL Vag Com 409.1,ELM327,Lexia/PP200.
2002 A2 sølv met. Parkpilot URF7 fra Bosch,fartpilot,fjernbetjent c.lås.
MPPS,CAN-Commander,KKL Vag Com 409.1,ELM327,Lexia/PP200.
Re: Lupo ryster/hopper og vil nu ikke starte
Umiddelbart ville jeg også kigge på brændstoftilførsel. Dog synes jeg det lyder mærkeligt at starteren ikke en gang drejer rundt nu?
Er der mere strøm på?
Er der mere strøm på?
Solgt: 02' L3L (m. original syrekas'). Ekstraudstyr: Programérbart viskerinterval og aircondition (virkede dog kun om vinteren).
Re: Lupo ryster/hopper og vil nu ikke starte
Ja der er strøm på og koblingen er kun en 4 mdr. Så håber ikke det ligger her:)
Var lige ude og dreje nøglen her til morgen og nu starter den selvfølgelig første gang og står fint i tomgang ude at ryste.. men det begynder sikkert igen hvis jeg køre en 5-10 min.
På de sidste ture inden den ikke ville starte var der ingen problemer med start/stop funktion der startet den fint i hver lyskryds også selvom den rystede i motor. Det var først da jeg var hjemme og slukkede bil helt og forsøgte at starte med nøglen at den ikke ville.
Jeg kan ikke helt koble den hakkende/rystende motor samme med start problemer.
Når der periodisk på den måde tænker jeg selv noget elektronikken/ledning til dyse, men kan det hænge sammen med den nogen gange så slet ikke vil starte.
Var lige ude og dreje nøglen her til morgen og nu starter den selvfølgelig første gang og står fint i tomgang ude at ryste.. men det begynder sikkert igen hvis jeg køre en 5-10 min.
På de sidste ture inden den ikke ville starte var der ingen problemer med start/stop funktion der startet den fint i hver lyskryds også selvom den rystede i motor. Det var først da jeg var hjemme og slukkede bil helt og forsøgte at starte med nøglen at den ikke ville.
Jeg kan ikke helt koble den hakkende/rystende motor samme med start problemer.
Når der periodisk på den måde tænker jeg selv noget elektronikken/ledning til dyse, men kan det hænge sammen med den nogen gange så slet ikke vil starte.
Re: Lupo ryster/hopper og vil nu ikke starte
Ved en lille prøvetur opleve jeg at det faktiske var det træg til at skifte gear ind i mellem og problem med rystelser kom igen efter nogle minutter.
Med KMDTHY's bemærkning med kobling og oplevelsen med gearskifte, kiggede jeg på hydraulikken og Synes her at det lidt væske rundt om hydralikstationen, så kontrollere væskestanden ud fra de udemærkede guider i faq'en.
Væsken står ca 1cm nede i beholder når tryk er fjernet, kan det være nok til at kobling ikke fungere korrekt?
Synes også at hyd.pumpen start hvergang førerdøren åbnes (med få min. Mellemrum) tyder på den ikke kan holde trykket?
Med KMDTHY's bemærkning med kobling og oplevelsen med gearskifte, kiggede jeg på hydraulikken og Synes her at det lidt væske rundt om hydralikstationen, så kontrollere væskestanden ud fra de udemærkede guider i faq'en.
Væsken står ca 1cm nede i beholder når tryk er fjernet, kan det være nok til at kobling ikke fungere korrekt?
Synes også at hyd.pumpen start hvergang førerdøren åbnes (med få min. Mellemrum) tyder på den ikke kan holde trykket?
- KMDTHY
- Indlæg: 4987
- Tilmeldt: lør 12. jun 2010 20:43
- Geografisk region: Vestjylland
- Geografisk sted: Aarhus/Thisted
- Has thanked: 1 time
Re: Lupo ryster/hopper og vil nu ikke starte
Jo det burde være fint. Få fat i VCDS.Johnegebo skrev:Ved en lille prøvetur opleve jeg at det faktiske var det træg til at skifte gear ind i mellem og problem med rystelser kom igen efter nogle minutter.
Med KMDTHY's bemærkning med kobling og oplevelsen med gearskifte, kiggede jeg på hydraulikken og Synes her at det lidt væske rundt om hydralikstationen, så kontrollere væskestanden ud fra de udemærkede guider i faq'en.
Væsken står ca 1cm nede i beholder når tryk er fjernet, kan det være nok til at kobling ikke fungere korrekt?
Synes også at hyd.pumpen start hvergang førerdøren åbnes (med få min. Mellemrum) tyder på den ikke kan holde trykket?
2005 Lupo 3L Sort|OE Fartpilot|Kopholder|Fjbt clås|Armlæn|AeroTwin for+bag|Vindafviser|El-ruder|LED Kørelys|Blaupunkt DAB|Webasto TTC m. fjbt+GSM start|W8 lys pakke
3,6L/100km Normal - 2,8L/100km Rekord, Lemvig<=>København
605.000 km SOLGT efter 17 års ejerskab og 575.000 kørte kilometer.
3,6L/100km Normal - 2,8L/100km Rekord, Lemvig<=>København
605.000 km SOLGT efter 17 års ejerskab og 575.000 kørte kilometer.
Re: Lupo ryster/hopper og vil nu ikke starte
Men det burde ikke være det store problem at vurdere om den ryster fordi den går på 2 cylindre - eller alt muligt andet - det indsnævrer fejlmulighder betydeligt
Sendt fra min SM-T520 med Tapatalk
Sendt fra min SM-T520 med Tapatalk
Biler:
Audi A2: 2001 Sølvgrå std 3L A2 med 625.000 km på klokken
Audi A3 e-tron: Hvid med 183.000 km på klokkken
MC:
Laverda 1000 3CL: 1979' er MC fra den gang man kunne lave MC'er - kun til mænd - stor - tung - hurtig - tørstig (12 km/l) - og nu med nye HC stempler
Audi A2: 2001 Sølvgrå std 3L A2 med 625.000 km på klokken
Audi A3 e-tron: Hvid med 183.000 km på klokkken
MC:
Laverda 1000 3CL: 1979' er MC fra den gang man kunne lave MC'er - kun til mænd - stor - tung - hurtig - tørstig (12 km/l) - og nu med nye HC stempler
Re: Lupo ryster/hopper og vil nu ikke starte
Så er der lavet en fejludlæsning af en venlig sjæl med vcds.
Som ventede er det en cylinder der fejler.
------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: 045-906-019-ANY.clb
Part No: 045 906 019 AE
Component: 1,2l R3 EDC 0001DS 1508
Coding: 00002
Shop #: WSC 01233
VCID: 58BF8ABEB8E5E5FE73-4AE4
WVWZZZ6EZ2W005559 VWZ1Z0A1890171
3 Faults Found:
17054 - Glow Plug Module 1; Glow Plug Circuit
P0670 - 35-10 - Electrical Malfunction - Intermittent
18076 - PD Unit Injector; Cylinder 3 (N242)
P1668 - 35-10 - Electrical Malfunction - Intermittent
16687 - Cylinder 3
P0303 - 35-10 - Misfire Detected - Intermittent
Readiness: 0 0 X X X
-------------------------------------------------------------------------------
Tænker det næste step er at finde ud af om det er ledning til dysen eller selv dysen der er problemet.
Hvordan kan jeg lettest få afklaring på dette?
Jeg ikke har skruet meget på biler før, men nogenlunde fair med teknik og har mod på at det, hvis der findes en god guide.
Skal lige nævnes at bilen starter uden problemer, det var kun den ene eftermiddag den strejkede helt.
Som ventede er det en cylinder der fejler.
------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: 045-906-019-ANY.clb
Part No: 045 906 019 AE
Component: 1,2l R3 EDC 0001DS 1508
Coding: 00002
Shop #: WSC 01233
VCID: 58BF8ABEB8E5E5FE73-4AE4
WVWZZZ6EZ2W005559 VWZ1Z0A1890171
3 Faults Found:
17054 - Glow Plug Module 1; Glow Plug Circuit
P0670 - 35-10 - Electrical Malfunction - Intermittent
18076 - PD Unit Injector; Cylinder 3 (N242)
P1668 - 35-10 - Electrical Malfunction - Intermittent
16687 - Cylinder 3
P0303 - 35-10 - Misfire Detected - Intermittent
Readiness: 0 0 X X X
-------------------------------------------------------------------------------
Tænker det næste step er at finde ud af om det er ledning til dysen eller selv dysen der er problemet.
Hvordan kan jeg lettest få afklaring på dette?
Jeg ikke har skruet meget på biler før, men nogenlunde fair med teknik og har mod på at det, hvis der findes en god guide.
Skal lige nævnes at bilen starter uden problemer, det var kun den ene eftermiddag den strejkede helt.
Senest rettet af Johnegebo fre 18. dec 2015 22:11, rettet i alt 1 gang.
- sussi
- Indlæg: 6146
- Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
- Geografisk region: Sydsjælland
- Geografisk sted: Holeby
Re: Lupo ryster/hopper og vil nu ikke starte
Kunne tyde på at du evt. skal have et nyt ledningsnet eller dyse f.eks. hos
http://www.vagshop.dk
Læs mere her
viewtopic.php?t=828
Læs det hele, også side 2
http://www.vagshop.dk
Læs mere her
viewtopic.php?t=828
Læs det hele, også side 2
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
Re: Lupo ryster/hopper og vil nu ikke starte
Tak - Det er jo lige hvad jeg søger
Ingen tvivl om at det er samme problemstilling, så håber jeg bare jeg også kun er ramt af et defekt ledningsnet.
Nu har jeg da noget at arbejde ud fra.
Ingen tvivl om at det er samme problemstilling, så håber jeg bare jeg også kun er ramt af et defekt ledningsnet.
Nu har jeg da noget at arbejde ud fra.
Re: Lupo ryster/hopper og vil nu ikke starte
Undgå at købe en brugt dyse, hvis den ikke er nyrenset/renoveret.
Du aner ikke hvad du køber, når du køber en brugt dyse.
https://www.youtube.com/watch?v=b4E28hDgXCw
Og husk at du kan måle fejlindspøjtningsmængden med VCDS inde i måleblok 013 i "motor/engine"
2,99mg så er dyserne helt færdige og skal skiftet/renoveres.
1,5mg så er de på grænsen og man bør gøres noget ved dem.
Du aner ikke hvad du køber, når du køber en brugt dyse.
https://www.youtube.com/watch?v=b4E28hDgXCw
Og husk at du kan måle fejlindspøjtningsmængden med VCDS inde i måleblok 013 i "motor/engine"
2,99mg så er dyserne helt færdige og skal skiftet/renoveres.
1,5mg så er de på grænsen og man bør gøres noget ved dem.
SOLGT - 2002 Lupo 1.2TDI 368.000km Sort / ICBM-4.800 / Focal PS165 ved bagsæderne / Døre lyddæmpet / Intet ekstra udstyr.
2009 Seat Ibiza 1,4 TDI eco Reference 190.000km Koksmetal / AP900 fartpilot / Focal PS165 foran, Audio System F2.300 lyddæmpning og 12" GTX DB Warrior
2009 Seat Ibiza 1,4 TDI eco Reference 190.000km Koksmetal / AP900 fartpilot / Focal PS165 foran, Audio System F2.300 lyddæmpning og 12" GTX DB Warrior
-
- Indlæg: 4802
- Tilmeldt: tirs 15. feb 2011 12:37
- Geografisk region: Nordjylland
- Geografisk sted: Fjerritslev
Re: Lupo ryster/hopper og vil nu ikke starte
Hvorfor ikke købe en brugt dyse hvis man ved den virker, er du klar over hvad en ny koster
Så kan man få en brugt til 5-700 kr er det vel ikke helt ved siden af, så tit himler de sgu heller ikke
Så kan man få en brugt til 5-700 kr er det vel ikke helt ved siden af, så tit himler de sgu heller ikke
Re: Lupo ryster/hopper og vil nu ikke starte
Status..
Fik i dag åbnet ned til dyser og ledninger.
Ikke nogle synlig fejl at se og ikke et voltmeter ved hånden, så kunne ikke måle ledningerne igennem. Men havde stik til dyser af og klemte kontakterne i ledningen lidt sammen og på med dem igen.
Har kørt nogle ture nu uden problemer, kører roligt og trækker fint fra bunden. Så alt tyder på problemet lå i ledning/forbindelsen og ikke dysen. Pyha
Må se hvorlænge det holder, begynder det igen, kommer der nye ledninger på. (Virker til at være overskueligt selv at lave).
Vender tilbage igen med en melding, når der er tilbagelagt nogle flere km.
Kom også i tanke om jeg havde en 1/2 flaske Bell Add diesel additiv "på lager" (som jeg hvis nok fik af en flink Falckmanden, som sugede 10l benzin ud af tanken til min HDI )
Den bliver da lige brugt til Lupo ved de næste tankninger, det kan jo kun være sundt for dyserne (som jeg nu respekter mere, efter at havde læst lidt op på emnet.)
Fik i dag åbnet ned til dyser og ledninger.
Ikke nogle synlig fejl at se og ikke et voltmeter ved hånden, så kunne ikke måle ledningerne igennem. Men havde stik til dyser af og klemte kontakterne i ledningen lidt sammen og på med dem igen.
Har kørt nogle ture nu uden problemer, kører roligt og trækker fint fra bunden. Så alt tyder på problemet lå i ledning/forbindelsen og ikke dysen. Pyha
Må se hvorlænge det holder, begynder det igen, kommer der nye ledninger på. (Virker til at være overskueligt selv at lave).
Vender tilbage igen med en melding, når der er tilbagelagt nogle flere km.
Kom også i tanke om jeg havde en 1/2 flaske Bell Add diesel additiv "på lager" (som jeg hvis nok fik af en flink Falckmanden, som sugede 10l benzin ud af tanken til min HDI )
Den bliver da lige brugt til Lupo ved de næste tankninger, det kan jo kun være sundt for dyserne (som jeg nu respekter mere, efter at havde læst lidt op på emnet.)
- doktorfrank
- Indlæg: 2310
- Tilmeldt: søn 24. okt 2010 11:14
- Geografisk sted: Ringsted
Re: Lupo ryster/hopper og vil nu ikke starte
Vi bukker og klapper i de små, fede hænder….tillykke med sejren, for mig er den slags solstrålehistorier bedre end hvad nogle tøsebørn evt. render og laver på en boldbane.
I familien: Lupo 3L -99/00, VW Lupo 3L -01, 2 x Audi A2 3L -02, VW Golf GTi 2,0 Edition One -89, Skoda Roomster 1.4 Tdi 85 Scout -07, VW Buggy.
- KMDTHY
- Indlæg: 4987
- Tilmeldt: lør 12. jun 2010 20:43
- Geografisk region: Vestjylland
- Geografisk sted: Aarhus/Thisted
- Has thanked: 1 time
Re: Lupo ryster/hopper og vil nu ikke starte
Skift det ledningsnet. At klemme dem er som at pisse i bukserne... det er ikke varm ret længe.... det guld der er på kantaktfladen er færdig. Byt til nyt.Johnegebo skrev:Status..
Men havde stik til dyser af og klemte kontakterne i ledningen lidt sammen og på med dem igen.
Har kørt nogle ture nu uden problemer, kører roligt og trækker fint fra bunden. Så alt tyder på problemet lå i ledning/forbindelsen og ikke dysen. Pyha
Må se hvorlænge det holder, begynder det igen, kommer der nye ledninger på. (Virker til at være overskueligt selv at lave).
2005 Lupo 3L Sort|OE Fartpilot|Kopholder|Fjbt clås|Armlæn|AeroTwin for+bag|Vindafviser|El-ruder|LED Kørelys|Blaupunkt DAB|Webasto TTC m. fjbt+GSM start|W8 lys pakke
3,6L/100km Normal - 2,8L/100km Rekord, Lemvig<=>København
605.000 km SOLGT efter 17 års ejerskab og 575.000 kørte kilometer.
3,6L/100km Normal - 2,8L/100km Rekord, Lemvig<=>København
605.000 km SOLGT efter 17 års ejerskab og 575.000 kørte kilometer.
Re: Lupo ryster/hopper og vil nu ikke starte
Min kører stadig uden problemer her over 200.000 km senere
Sendt fra min SM-G388F med Tapatalk
Sendt fra min SM-G388F med Tapatalk
Re: Lupo ryster/hopper og vil nu ikke starte
Skift nu bare det ledningsnetJakob J skrev:Min kører stadig uden problemer her over 200.000 km senere
Softblue 3L fra 02/2005 med servo, aircon, fartpilot, tågelys, sædevarme, fjernbetjent centrallås, klapnøgler, programmerbart viskerrelæ, dobbelt kopholder, højdejusterbart førersæde, chippet lidt, EGR-off.. og en masse haglskader.. 284.000km 12/17.
Havana Black Metallic Audi A7, 3.0 V6 TDI, S-line, Quattro, S-tronic fra 09/2011.. 106.000 km 12/17
Havana Black Metallic Audi A7, 3.0 V6 TDI, S-line, Quattro, S-tronic fra 09/2011.. 106.000 km 12/17
Re: Lupo ryster/hopper og vil nu ikke starte
Nemlig
Jeg har det sådan. Hvis operationen foreløbig er succesfuld og fejlen pt ikke er tilstede jamen så kør da. Begynder den at skabe sig igen så skift det. Operationen bliver jo hverken større eller mindre af det og du ved hvor du skal lede efter fejlen.
Men bevares. Nyt er da altid dejligt
Sendt fra min SM-G388F med Tapatalk
Jeg har det sådan. Hvis operationen foreløbig er succesfuld og fejlen pt ikke er tilstede jamen så kør da. Begynder den at skabe sig igen så skift det. Operationen bliver jo hverken større eller mindre af det og du ved hvor du skal lede efter fejlen.
Men bevares. Nyt er da altid dejligt
Sendt fra min SM-G388F med Tapatalk
Re: Lupo ryster/hopper og vil nu ikke starte
Hvorfor er der overhoved ingen der gider at teste deres dyser?
I er jo så mange der har VCDS til rådighed.
Det kan da ikke være svært at skrive 013 og klikke "Kør!"
Så har i svaret på hvor god en stand at dyserne er i.
Ja bilen kan sagtens køre med en dyse der "squirter" men den kører da langt bedre med en dyse der laver en tåge.
Det må i selv om.
Det tager max 5min at lave testen.
I er jo så mange der har VCDS til rådighed.
Det kan da ikke være svært at skrive 013 og klikke "Kør!"
Så har i svaret på hvor god en stand at dyserne er i.
Ja bilen kan sagtens køre med en dyse der "squirter" men den kører da langt bedre med en dyse der laver en tåge.
Det må i selv om.
Det tager max 5min at lave testen.
SOLGT - 2002 Lupo 1.2TDI 368.000km Sort / ICBM-4.800 / Focal PS165 ved bagsæderne / Døre lyddæmpet / Intet ekstra udstyr.
2009 Seat Ibiza 1,4 TDI eco Reference 190.000km Koksmetal / AP900 fartpilot / Focal PS165 foran, Audio System F2.300 lyddæmpning og 12" GTX DB Warrior
2009 Seat Ibiza 1,4 TDI eco Reference 190.000km Koksmetal / AP900 fartpilot / Focal PS165 foran, Audio System F2.300 lyddæmpning og 12" GTX DB Warrior