Temperatur lampe som lyser blå når den er kold lupo 3l

Alt vedrørende teknikken på 3L
Besvar
hojholdt-1985
Indlæg: 3
Tilmeldt: fre 4. dec 2015 23:08

Temperatur lampe som lyser blå når den er kold lupo 3l

Indlæg af hojholdt-1985 »

Jeg har sådan en 3l når jeg starter den så lyser en blå lampe som viser at motoren er kold og som skal gå ud efter et stykke tid men det Gør min ikke den begynder og blinke blå er der en som ved hvad det kan Være
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: Temperatur lampe som lyser blå når den er kold lupo 3l

Indlæg af sussi »

Helt normalt problem, den skal som regel, bare have en ny føler ;)
Sussi
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
hojholdt-1985
Indlæg: 3
Tilmeldt: fre 4. dec 2015 23:08

Re: Temperatur lampe som lyser blå når den er kold lupo 3l

Indlæg af hojholdt-1985 »

Ok tak for hjælpen
Brugeravatar
Thore J
Indlæg: 2178
Tilmeldt: ons 21. jul 2010 21:39
Geografisk sted: Fyn

Re: Temperatur lampe som lyser blå når den er kold lupo 3l

Indlæg af Thore J »

... og den skal kun lyse blå når motoren er under 10 grader, så hvis det er varmere i vejret end 10 grader - så tænder den heller ikke selvom motoren er kold (altså under driftstemperatur!)

Læs instruktionsbogen, der står den slags ting i ;) viewtopic.php?f=22&t=508
Softblue 3L fra 02/2005 med servo, aircon, fartpilot, tågelys, sædevarme, fjernbetjent centrallås, klapnøgler, programmerbart viskerrelæ, dobbelt kopholder, højdejusterbart førersæde, chippet lidt, EGR-off.. og en masse haglskader.. 284.000km 12/17.

Havana Black Metallic Audi A7, 3.0 V6 TDI, S-line, Quattro, S-tronic fra 09/2011.. 106.000 km 12/17
Besvar