Sædevarme og vask?

Alt vedrørende teknikken på 3L
Besvar
Brugeravatar
Thore J
Indlæg: 2178
Tilmeldt: ons 21. jul 2010 21:39
Geografisk sted: Fyn

Sædevarme og vask?

Indlæg af Thore J »

Hej

Jeg ville vaske betrækket til Lupo 3L, men sædevarmen er syet sammen med betrækket :shock:

Det efterlader mig med forskellige muligheder..

1. skære elvarmen ud af betrækket og (forsøge) at klistre det fast på sædeskummet - umiddelbart en dårlig løsning
2. håndvaske sædet for at skåne stik osv. mest muligt - så bliver det nok ikke ordentligt rent..
3. Forsætte med planen om at vaske betrækket på 3o grader, men pakke stikket grundigt ind - og naturligvis sørge for at betrækket er HELT tørt inden jeg sætter strøm til igen..

Nogle er erfaringer?? Umiddelbart så tænker jeg selv, at sædevarmen faktisk nok kan tåle en forsigtig vask med sædevarmen siddende i - det må vel være designet til at tage en del røvsved og spilderi på sædet??
Vedhæftede filer
saede.jpg
saede.jpg (73.12 KiB) Vist 2354 gange
Softblue 3L fra 02/2005 med servo, aircon, fartpilot, tågelys, sædevarme, fjernbetjent centrallås, klapnøgler, programmerbart viskerrelæ, dobbelt kopholder, højdejusterbart førersæde, chippet lidt, EGR-off.. og en masse haglskader.. 284.000km 12/17.

Havana Black Metallic Audi A7, 3.0 V6 TDI, S-line, Quattro, S-tronic fra 09/2011.. 106.000 km 12/17
Kim B Olesen
Indlæg: 4801
Tilmeldt: tirs 15. feb 2011 12:37
Geografisk region: Nordjylland
Geografisk sted: Fjerritslev

Re: Sædevarme og vask?

Indlæg af Kim B Olesen »

Puh - det ved jeg sgu ikke rigtigt :? Jeg tror såmænd nok den skal holde til vandet i vaskemaskinen, det er mere den medfart rundt i vaskemaskinen jeg tænker på kunne knække nogle ledere :(
Mdo227
Indlæg: 224
Tilmeldt: tirs 6. maj 2014 20:03
Geografisk sted: Ikast

Re: Sædevarme og vask?

Indlæg af Mdo227 »

put den ikke i vaskemaskinen, har hørt mange får ødelagt lederne af det, hvis det er så slemt, se om du kan få fat i en dampranser, ellers prøv med forsigtig håndvask
Brugeravatar
Thore J
Indlæg: 2178
Tilmeldt: ons 21. jul 2010 21:39
Geografisk sted: Fyn

Re: Sædevarme og vask?

Indlæg af Thore J »

Opdatering...

Betrækket var allerede i vaskemaskinen da jeg så jeres advarsler... Men tromlen på min vaskemaskine har en størrelse så det er ret begrænset hvor meget betrækkende kan tumle rundt derinde pga. de metalstænger der i dem..

og sædevarmen fungerer stadig perfekt både i sæde og ryg :)
Softblue 3L fra 02/2005 med servo, aircon, fartpilot, tågelys, sædevarme, fjernbetjent centrallås, klapnøgler, programmerbart viskerrelæ, dobbelt kopholder, højdejusterbart førersæde, chippet lidt, EGR-off.. og en masse haglskader.. 284.000km 12/17.

Havana Black Metallic Audi A7, 3.0 V6 TDI, S-line, Quattro, S-tronic fra 09/2011.. 106.000 km 12/17
Besvar