Hjulleje til baghjul fra T.Hansen ?

Alt vedrørende teknikken på 3L
manuela
Indlæg: 119
Tilmeldt: fre 7. jan 2011 20:48
Geografisk sted: Køge

Hjulleje til baghjul fra T.Hansen ?

Indlæg af manuela »

Til Lupo 3L , er de ok??? eller fås de bedre/billigere et andet sted ??? Vh Michael

http://www.thansen.dk/bil/autoreservede ... floc=3#top

Pris 750kr.
Vedhæftede filer
502662994150_0_m_800_1200.jpg
502662994150_0_m_800_1200.jpg (165.1 KiB) Vist 8220 gange
Senest rettet af manuela lør 1. aug 2015 13:07, rettet i alt 2 gange.
Brugeravatar
Thore J
Indlæg: 2178
Tilmeldt: ons 21. jul 2010 21:39
Geografisk sted: Fyn

Re: Hjulleje til baghjul fra T.Hansen ?

Indlæg af Thore J »

Flot billede, men der er jo ingen info om hjullejet.. :shock:

Pris??? .. (og evt link!).. ellers er det svært ...
Softblue 3L fra 02/2005 med servo, aircon, fartpilot, tågelys, sædevarme, fjernbetjent centrallås, klapnøgler, programmerbart viskerrelæ, dobbelt kopholder, højdejusterbart førersæde, chippet lidt, EGR-off.. og en masse haglskader.. 284.000km 12/17.

Havana Black Metallic Audi A7, 3.0 V6 TDI, S-line, Quattro, S-tronic fra 09/2011.. 106.000 km 12/17
Brugeravatar
Thore J
Indlæg: 2178
Tilmeldt: ons 21. jul 2010 21:39
Geografisk sted: Fyn

Re: Hjulleje til baghjul fra T.Hansen ?

Indlæg af Thore J »

Hmmm... 749kr- Meget dyrt for "no name"... En del køber stumper ved Mister auto.. http://www.mister-auto.dk/da/hjulnav/vo ... _g653.html

hvis det skal være endnu billigere, så kan det som regel lade sig gøre på Ebay, men Mister Auto - der er ingen problemer med retur osv..
Softblue 3L fra 02/2005 med servo, aircon, fartpilot, tågelys, sædevarme, fjernbetjent centrallås, klapnøgler, programmerbart viskerrelæ, dobbelt kopholder, højdejusterbart førersæde, chippet lidt, EGR-off.. og en masse haglskader.. 284.000km 12/17.

Havana Black Metallic Audi A7, 3.0 V6 TDI, S-line, Quattro, S-tronic fra 09/2011.. 106.000 km 12/17
Brugeravatar
Vyffe
Indlæg: 2661
Tilmeldt: tors 14. okt 2010 21:50
Geografisk region: Østjylland
Geografisk sted: Ølholm, Tørring

Re: Hjulleje til baghjul fra T.Hansen ?

Indlæg af Vyffe »

Vil du købe fra en dansk leverandør, så kan jeg anbefale Krogslund. Det er SKF lejer i en anden kasse, men til 800 kr.
SOLGT 12/19 - Lupo 3L TDI 06/02 -'02 model - Kørt 403.000 km 11/18 - Chip til 88 hk - Fartpilot - Kopholder - Tonede ruder i bag.

SKROTTET 08/18 - Lupo 3L TDI 08/00 - Endte på 618.000 km
manuela
Indlæg: 119
Tilmeldt: fre 7. jan 2011 20:48
Geografisk sted: Køge

Re: Hjulleje til baghjul fra T.Hansen ?

Indlæg af manuela »

Tak for svar , har kigget lidt , Mister Auto har rimelige priser, men dårlige anmeldelser , tør ikke at handle der , så det blir nok Krogslund. Vh. Michael
Brugeravatar
Thore J
Indlæg: 2178
Tilmeldt: ons 21. jul 2010 21:39
Geografisk sted: Fyn

Re: Hjulleje til baghjul fra T.Hansen ?

Indlæg af Thore J »

manuela skrev:Tak for svar , har kigget lidt , Mister Auto har rimelige priser, men dårlige anmeldelser , tør ikke at handle der , så det blir nok Krogslund. Vh. Michael
Jeg har kun gode erfaringer med dem..
Softblue 3L fra 02/2005 med servo, aircon, fartpilot, tågelys, sædevarme, fjernbetjent centrallås, klapnøgler, programmerbart viskerrelæ, dobbelt kopholder, højdejusterbart førersæde, chippet lidt, EGR-off.. og en masse haglskader.. 284.000km 12/17.

Havana Black Metallic Audi A7, 3.0 V6 TDI, S-line, Quattro, S-tronic fra 09/2011.. 106.000 km 12/17
manuela
Indlæg: 119
Tilmeldt: fre 7. jan 2011 20:48
Geografisk sted: Køge

Re: Hjulleje til baghjul fra T.Hansen ?

Indlæg af manuela »

Har kigget lidt på det her :


http://www.mister-auto.dk/da/hjulleje/b ... 91151.html

544kr. med fragt. Producent BOLT.

http://www.refako.dk

665kr. med fragt. Producent NK.

Hvad mon er bedst ? :)
Brugeravatar
ph.
Indlæg: 2602
Tilmeldt: tors 1. jul 2010 13:59
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: 4990 /Sjælland

Re: Hjulleje til baghjul fra T.Hansen ?

Indlæg af ph. »

Thore J skrev:
manuela skrev:Tak for svar , har kigget lidt , Mister Auto har rimelige priser, men dårlige anmeldelser , tør ikke at handle der , så det blir nok Krogslund. Vh. Michael
Jeg har kun gode erfaringer med dem..
sidst (Den eneste gang) jeg bestilte noget hos dem hævede de pengene og skrev så et par dage efter at de ikke kunne skaffe det bestilte og så gik der en krig og så gik pengene ind på kontoen igen
manuela
Indlæg: 119
Tilmeldt: fre 7. jan 2011 20:48
Geografisk sted: Køge

Re: Hjulleje til baghjul fra T.Hansen ?

Indlæg af manuela »

tror jeg vover pelsen , hvorfor betale for meget , de her ser billigst & bedst ud , tror jeg nok :P

http://www.mister-auto.dk/da/hjulnav/fa ... 05!20.html
Brugeravatar
Madsen9911
Indlæg: 133
Tilmeldt: tirs 10. maj 2011 12:18
Geografisk sted: Frashawn

Re: Hjulleje til baghjul fra T.Hansen ?

Indlæg af Madsen9911 »

FAG er da tysk, så det går du ikk galt i byen med.
Køre med forhjulslejer fra FAG, og der er ikk noget at klage over.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Lupo 3L '02 | 343.000km | Servo | Aircon | Højdejusterbare stole | OEM fartpilot | OEM tagbøjler | Tåbelygter |
manuela
Indlæg: 119
Tilmeldt: fre 7. jan 2011 20:48
Geografisk sted: Køge

Re: Hjulleje til baghjul fra T.Hansen ?

Indlæg af manuela »

Det lyder godt :D købte det hos Refako for 665,00 med fragt , Producent NK , som vistnok også er SKF , Mister Auto er måske god nok , men kan ikke lide alle de dårlige anmeldelser på trustpilot, fik det dårligt :shock: God Weekend :)
Kim B Olesen
Indlæg: 4802
Tilmeldt: tirs 15. feb 2011 12:37
Geografisk region: Nordjylland
Geografisk sted: Fjerritslev

Re: Hjulleje til baghjul fra T.Hansen ?

Indlæg af Kim B Olesen »

Jeg har handlet en del ved mister auto og været godt tilfreds, har altid fået lige nøjagtigt det jeg havde bestilt :)
Men de sidste to gange har der været noget de ikke havde på lager som de har refunderet penge for, det er lidt træls når det er noget man står og mangler :( desuden er de blevet meget langsomme til at pakke og sende :? Jeg ved ikke om det er fordi de kun sender nogle bestemte dage og jeg så lige har ramt forkert :(
Alt i alt tror jeg at jeg kigger efter en ny leverandør til de billige/simple ting ;)
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: Hjulleje til baghjul fra T.Hansen ?

Indlæg af sussi »

FTZ Håndværkervej 28 - 9000
Hvis du kender en der har konto der, det kræver at man er momsregistreret.
VH. Sussi
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
Brugeravatar
ph.
Indlæg: 2602
Tilmeldt: tors 1. jul 2010 13:59
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: 4990 /Sjælland

Re: Hjulleje til baghjul fra T.Hansen ?

Indlæg af ph. »

forstår så slet ikke at de hæver pengene!
De MÅ IKKE hæve en bøjet 5.øre før de har sendt varene
ved godt at de langt fra er de eneste som gør det, men det bliver det ikke mere lovligt af.
Brugeravatar
Thore J
Indlæg: 2178
Tilmeldt: ons 21. jul 2010 21:39
Geografisk sted: Fyn

Re: Hjulleje til baghjul fra T.Hansen ?

Indlæg af Thore J »

ph. skrev:forstår så slet ikke at de hæver pengene!
De MÅ IKKE hæve en bøjet 5.øre før de har sendt varene
ved godt at de langt fra er de eneste som gør det, men det bliver det ikke mere lovligt af.
Jo, det må de godt...

Vi kan jo ikke som danske forbrugere forvente at blive behandlet efter dansk forbrugerlovgivning, når vi handler med udenlandske firmaer... Indenfor EU er nogle få enkle fælles regler dog, men stadig ikke noget der forbyder firmaerne at hæve pengene ved bestilling... og udenfor for EU der er man 100% på egen hånd..

men når det er sagt, ja så virker det ikke rimeligt at hæve pengene førend varen er sendt..
Softblue 3L fra 02/2005 med servo, aircon, fartpilot, tågelys, sædevarme, fjernbetjent centrallås, klapnøgler, programmerbart viskerrelæ, dobbelt kopholder, højdejusterbart førersæde, chippet lidt, EGR-off.. og en masse haglskader.. 284.000km 12/17.

Havana Black Metallic Audi A7, 3.0 V6 TDI, S-line, Quattro, S-tronic fra 09/2011.. 106.000 km 12/17
Brugeravatar
ph.
Indlæg: 2602
Tilmeldt: tors 1. jul 2010 13:59
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: 4990 /Sjælland

Re: Hjulleje til baghjul fra T.Hansen ?

Indlæg af ph. »

:oops: Gik egentligt ud fra at de var Danske. Men det kan jeg da godt se at de ikke er... efter at ha kigget nærmere efter...

men uanset nationalitet så er det F...me uprofessionelt at trække pengene inden man finder ud af at man ikke kan levere varen der er bestilt
Men det giver selv.f. et massivt + på deres konto

Fremadrettet bliver det ikke for mine penge at de holder kontoen i + men det må de jo om

Edit: Blev sgu lidt nysgerrig på hvordan det var det var blevet betalt og kan så se at der er betalt via paypal ...så har nok dengang, alligevel været opmærksom på at det ikke var et dansk firma.

ændrer dog ikke synderligt på min mening om hvornår man kan tillade sig at hæve mine penge
Brugeravatar
Thore J
Indlæg: 2178
Tilmeldt: ons 21. jul 2010 21:39
Geografisk sted: Fyn

Re: Hjulleje til baghjul fra T.Hansen ?

Indlæg af Thore J »

ph. skrev::oops: Gik egentligt ud fra at de var Danske. Men det kan jeg da godt se at de ikke er... efter at ha kigget nærmere efter...
Du er helt sikkert ikke den eneste, og jeg synes personligt at det er lidt ufine metoder, når man får det til ligne en dansk webshop med .dk adresse og en dansk kontor adresse også.. så det kræver netop lidt for meget detektiv arbejde at gennemskue dem :shock:
Softblue 3L fra 02/2005 med servo, aircon, fartpilot, tågelys, sædevarme, fjernbetjent centrallås, klapnøgler, programmerbart viskerrelæ, dobbelt kopholder, højdejusterbart førersæde, chippet lidt, EGR-off.. og en masse haglskader.. 284.000km 12/17.

Havana Black Metallic Audi A7, 3.0 V6 TDI, S-line, Quattro, S-tronic fra 09/2011.. 106.000 km 12/17
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: Hjulleje til baghjul fra T.Hansen ?

Indlæg af sussi »

Nu er vi godt nok langt OT.
Men i de fleste udenlanske Webshop´s, skal man betale, når man afgiver en ordre.
Og vær lige opmærksom på at payPal er hurtigt og nemt, MEN det er meget billigere at betale med Visakort, hvis det er muligt, payPal har en MEGET dårlig vekselkurs, de skal jo også leve af noget :-)
Sussi
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
Brugeravatar
Thore J
Indlæg: 2178
Tilmeldt: ons 21. jul 2010 21:39
Geografisk sted: Fyn

Re: Hjulleje til baghjul fra T.Hansen ?

Indlæg af Thore J »

sussi skrev:Nu er vi godt nok langt OT.
Men i de fleste udenlanske Webshop´s, skal man betale, når man afgiver en ordre.
Og vær lige opmærksom på at payPal er hurtigt og nemt, MEN det er meget billigere at betale med Visakort, hvis det er muligt, payPal har en MEGET dårlig vekselkurs, de skal jo også leve af noget :-)
Sussi
Paypal er ikke bare en "dårlig vekselkurs" - ellers var deres dage nok også talte.. ;)

Når man bruger Paypal så udleverer man ikke sine kreditkort info til alle mulige mere eller mindre tilfældige personer og firmaer, det er den ene ting..
Yderligere og ret væsentligt (også netop i denne sammenhæng), betaler du også for en slags køber-forsikring.. hvis du ikke modtager varen eller lign. og man umiddelbart ikke kan få pengene retur fra sælger, så kan man bede om at få pengene fra Paypal i stedet og så overtager de slagsmålet med sælger - jeg har prøvet det en enkelt gang og der virkede det perfekt :D
Softblue 3L fra 02/2005 med servo, aircon, fartpilot, tågelys, sædevarme, fjernbetjent centrallås, klapnøgler, programmerbart viskerrelæ, dobbelt kopholder, højdejusterbart førersæde, chippet lidt, EGR-off.. og en masse haglskader.. 284.000km 12/17.

Havana Black Metallic Audi A7, 3.0 V6 TDI, S-line, Quattro, S-tronic fra 09/2011.. 106.000 km 12/17
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: Hjulleje til baghjul fra T.Hansen ?

Indlæg af sussi »

Thore J skrev: Yderligere og ret væsentligt (også netop i denne sammenhæng), betaler du også for en slags køber-forsikring.. hvis du ikke modtager varen eller lign. og man umiddelbart ikke kan få pengene retur fra sælger, så kan man bede om at få pengene fra Paypal i stedet og så overtager de slagsmålet med sælger - jeg har prøvet det en enkelt gang og der virkede det perfekt :D
Præcis det samme er gældende, når du betaler med dit Dan- eller Visakort :D
Sussi
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
Besvar