Lupo gearkasse/kobling

Alt vedrørende teknikken på 3L
Besvar
Larsp
Indlæg: 5
Tilmeldt: man 19. maj 2014 20:33

Lupo gearkasse/kobling

Indlæg af Larsp »

Hej jeg har en lupo fra 2003. Når jeg sætter igang vil og giver den noget gas ikke fuld gas giver den et helt hop også hvis man køre 10kmt og giver den noget gas giver den også et helt hop ude fra gearkassen også hvis jeg køre 80 og giver fuld gas så kan den finde på at gå ud. Men hvis man køre meget stille er der ikke noget. Har lige skifede den skifte arm nede ved gearkassen og grundjuster gearkassen men den bliver ved med det, det er som den koblinger ud på forkert tidspunkt. Er der nogle der har prøvet det før ?
383CI
Indlæg: 2120
Tilmeldt: tirs 29. jun 2010 16:15
Geografisk sted: Vest for Hobro

Re: Lupo gearkasse/kobling

Indlæg af 383CI »

Brug nogle timer her, også i FAQèn. Stort set alt er afklaret her.
De første 4 punkter at tjekke i den problematik et LIGE til højre benet.
Her er millioner efter millioner km. i Lupo erfaring, så igen, det meste er afklaret.
/383CI

2002 Lupo3 HJB V1.3 optimeret.
14/3 2022 Solgt som slutning på LupoTiden. Det blev til næsten 20 år med 3 proppet og et sted mellem 1/2 og 1 million km.


Hvis ikke du har taget dit værksted eller mekaniker i at snyde eller lave noget lort, er de bedre til det end du forestiller dig, eller usandsynligt heldige.
Qaxius
Indlæg: 1550
Tilmeldt: man 19. aug 2013 14:49
Geografisk sted: 4600 Køge

Re: Lupo gearkasse/kobling

Indlæg af Qaxius »

Det du skriver, det forstår jeg absolut ingenting af.
Normalt, så kan jeg godt tyde tekst med manglende komma og punktum, men i dit tilfælde er det umuligt at forstå, hvad der sker hvor og hvornår.

Prøv med ENTER tasten, når du holder en lille pause i din sætning.
SOLGT - 2002 Lupo 1.2TDI 368.000km Sort / ICBM-4.800 / Focal PS165 ved bagsæderne / Døre lyddæmpet / Intet ekstra udstyr.
2009 Seat Ibiza 1,4 TDI eco Reference 190.000km Koksmetal / AP900 fartpilot / Focal PS165 foran, Audio System F2.300 lyddæmpning og 12" GTX DB Warrior
Kim B Olesen
Indlæg: 4801
Tilmeldt: tirs 15. feb 2011 12:37
Geografisk region: Nordjylland
Geografisk sted: Fjerritslev

Re: Lupo gearkasse/kobling

Indlæg af Kim B Olesen »

Det kunne godt lyd som et træt udrykkerleje/føringsrør :(
Er det lige som om den smider koblingen og kobler til lidt for sent ?
Besvar