Værksted århus ...eller transport til aalborg JP

Alt vedrørende teknikken på 3L
Besvar
meier
Indlæg: 7
Tilmeldt: man 29. jun 2015 18:57
Geografisk sted: Frederikshavn

Værksted århus ...eller transport til aalborg JP

Indlæg af meier »

Hejsa - har fundet en Lupo -der ikke vil gå i gear, men den har fået skiftet gearkassen i 2012 , og har kørt fint indtil nu - efter at havde læst tråd op og ned mistænker jeg noget simpelt ala hydralik olie, ledninger el lign .. men den står som sagt i århus ..

Er der et godt værksted der kender dem i nærheden eller skal jeg ofre at få den transporteret op til 3liter aka JP ...
Kim B Olesen
Indlæg: 4801
Tilmeldt: tirs 15. feb 2011 12:37
Geografisk region: Nordjylland
Geografisk sted: Fjerritslev

Re: Værksted århus ...eller transport til aalborg JP

Indlæg af Kim B Olesen »

Der er mercari biler ved Randers - de kan i hvert fald lave den :)
Bo Jacobsen
Indlæg: 161
Tilmeldt: ons 30. jun 2010 18:56
Geografisk sted: 8300 Odder

Re: Værksted århus ...eller transport til aalborg JP

Indlæg af Bo Jacobsen »

NS Auto i Horsens.
Medmindre der er kommet nye boller på suppen i Randers vil NS nok være billigere.
mvh
Bo
selvudnævnt mester i Limp mode kørsel
03-købt fra ny
1993 Audi cab 2,8 V6 (for at holde balance i CO2 regnskabet)
1978 mini, har været adskilt siden 2003
Har Vag-Com
Kører dagligt 2x75km på landevej
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: Værksted århus ...eller transport til aalborg JP

Indlæg af sussi »

NS Auto i Horsens.
Eller Steffen www.vagtech.dk i odense
Sussi
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
383CI
Indlæg: 2120
Tilmeldt: tirs 29. jun 2010 16:15
Geografisk sted: Vest for Hobro

Re: Værksted århus ...eller transport til aalborg JP

Indlæg af 383CI »

Bo Jacobsen skrev:NS Auto i Horsens.
Medmindre der er kommet nye boller på suppen i Randers vil NS nok være billigere.
mvh
Bo

Jeg er helt enig. Den eneste forskel der er på VW og Mercari er at sidstnævnte får bilen til at køre, trods alt.

De er mindst lige så gode til at udskifte fungerende reservedele og skrive regninger som bilens forhandlerophav, så forvent bilens første tur skal være i banken, hvis du sender den et af de to steder hen.

Altså find et andet sted :)
/383CI

2002 Lupo3 HJB V1.3 optimeret.
14/3 2022 Solgt som slutning på LupoTiden. Det blev til næsten 20 år med 3 proppet og et sted mellem 1/2 og 1 million km.


Hvis ikke du har taget dit værksted eller mekaniker i at snyde eller lave noget lort, er de bedre til det end du forestiller dig, eller usandsynligt heldige.
Qaxius
Indlæg: 1550
Tilmeldt: man 19. aug 2013 14:49
Geografisk sted: 4600 Køge

Re: Værksted århus ...eller transport til aalborg JP

Indlæg af Qaxius »

Er der ingen der studser over at der står "op til 3liter"?

JP Auto ( 3liter ) ligger sgu da ikke i Aalborg.




Havde det været mig der stod og ville købe den, så havde jeg startet ud med at dukke op med en tester og se hvilke fejlkoder, der var loggede, tjekke hydraulikvæske, tjekke for knækket koblingsarm osv osv.

Og hvis jeg ikke havde et ægte VCDS, så havde jeg brugt pengene på det og måske sparet et værkstedsregning.
SOLGT - 2002 Lupo 1.2TDI 368.000km Sort / ICBM-4.800 / Focal PS165 ved bagsæderne / Døre lyddæmpet / Intet ekstra udstyr.
2009 Seat Ibiza 1,4 TDI eco Reference 190.000km Koksmetal / AP900 fartpilot / Focal PS165 foran, Audio System F2.300 lyddæmpning og 12" GTX DB Warrior
Besvar