Tågelygter Lupo 3L

Alt vedrørende teknikken på 3L
Besvar
RasmusKlok
Indlæg: 30
Tilmeldt: tors 28. aug 2014 08:53
Geografisk sted: Sjælland

Tågelygter Lupo 3L

Indlæg af RasmusKlok »

Davs folkens!

Jeg er ny her, så ved ikke om jeg opretter det rigtige sted.

Min kære bil har været udsat for tyveri i nat! Dækpladerne til tågelygterne, så klamt! :evil:
Har besluttet mig for at jeg vil have et sæt tågelygter på, nu når de plader alligevel er væk. Har ledt Ebay igennem, men det er en ren jungle for mig! Har fundet de her: http://www.ebay.com/itm/Nebelscheinwerf ... 5d517cde04
Ifølge sælger passer de på 3L, men ville lige spørge herinde først. Nogen der har billeder af hvordan dem til 3L ser ud?

Håber i vil hjælpe.

Rasmus
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: Tågelygter Lupo 3L

Indlæg af sussi »

Flyttet til teknik, og du må godt præcisere hvor på Sjælland ;)
Husk at du også skal bruge ledningsnet og kontakt
M.v.h. Sussi

Læs mere her:
http://lupo3lklub.dk/forum/gsearch.php? ... A5gelygter
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
Riis
Indlæg: 829
Tilmeldt: søn 17. apr 2011 17:59
Geografisk sted: Ølgod

Re: Tågelygter Lupo 3L

Indlæg af Riis »

Hvis vare er magen til billedet, så er det ikke samme befæstningssytem som de originale. Jeg ved ikke om de så ikke passer, men de er ikke ens i befæstning.
Byt til Brugt.
RasmusKlok
Indlæg: 30
Tilmeldt: tors 28. aug 2014 08:53
Geografisk sted: Sjælland

Re: Tågelygter Lupo 3L

Indlæg af RasmusKlok »

Silver
Indlæg: 438
Tilmeldt: fre 23. dec 2011 08:28
Geografisk sted: Herlev

Re: Tågelygter Lupo 3L

Indlæg af Silver »

Nej
Riis
Indlæg: 829
Tilmeldt: søn 17. apr 2011 17:59
Geografisk sted: Ølgod

Re: Tågelygter Lupo 3L

Indlæg af Riis »

Er det fordi du ønsker LED eller noget andet end de originale?

Hvis de originale kan bruges kan du søge efter: "nebelscheinwerfer Lupo 3l" uden (")

Sæt søgekriterier til "brugt"

Så burde du kunne finde dem original.
Så køber du dæksler i vagshop (200,-), clips til befæstning på kofanger bestiller du hos VW(100,-)

Original lyskontakt finder du på eBay.de søg efter "lichtschalter Lupo 3l" (husk den skal have tågelys-funktion)

Igen sæt søgekriterier til "brugt"

Så skal du bare trække ledninger.

Til info har jeg et komplet sæt oe tågelygter inkl. Alt til salg for 1250,- dette er også inkl ledningsnet, du dog selv skal pille ud af donorbilen(motor/gearbox er ude så det er nemt at komme til.)

Vi Anders
Byt til Brugt.
RasmusKlok
Indlæg: 30
Tilmeldt: tors 28. aug 2014 08:53
Geografisk sted: Sjælland

Re: Tågelygter Lupo 3L

Indlæg af RasmusKlok »

Hej Anders.

Jeg har selv lyskontakt, hvis det er.

Kunne måske godt være interesseret. Vil du sende billeder? og hvor i landet er det? De skal vel også kodes til bilen? :)
Riis
Indlæg: 829
Tilmeldt: søn 17. apr 2011 17:59
Geografisk sted: Ølgod

Re: Tågelygter Lupo 3L

Indlæg af Riis »

RasmusKlok skrev:Hej Anders.

Jeg har selv lyskontakt, hvis det er.

Kunne måske godt være interesseret. Vil du sende billeder? og hvor i landet er det? De skal vel også kodes til bilen? :)
Det skal ikke kodes til bilen, måske loddes :D

Det ser ud til for mig at ledningsnettet i kabinen er forberedt til tågelygter, men ledningsnettet i motorrummet er ikke. Hvilket er grunden til jeg sælger den del med. Hvis det viser sig ledningsnettet i kabinen ikke er forberedt, får du selvfølgelig også den del med. Men når jeg kigger på hvilke ledninger der går til lyskontakt-stikket er det ens på en Lupo med eller uden tågelygter.

Delene ligger i Ølgod, jeg sender gerne hvis der er for langt... Hvilket jeg sjældent hører en Lupo ejer sige :D

Vh Anders
Byt til Brugt.
Besvar