Teknik

Alt vedrørende teknikken på 3L
Besvar
LMN
Indlæg: 5
Tilmeldt: søn 3. okt 2010 16:43
Geografisk sted: Gentofte

Teknik

Indlæg af LMN »

Hej
Her til aften vil min lupo som jeg har haft fra ny 2002 og 267000 km senere pludselig ikke starte i P men gerne i N efter garantien udløb har jeg selv
vedligeholdt den med olie/tandrem/hjullejer/bremser/OSV. og til dato stadig den bedste bil jeg nogle sinde har haft .Jeg vil gerne ofre nogle penge
på et vag kabel.? Hvad skal det hedde og hvad version,for at kunne det hele for kunne justere vore gearkasser.PS jeg har lige købt en gammel polo
97 til min datter der snart får køre kort, det kunne være rart om det også kunne bruges på dennes indsprøjtning.Tak
Mukker
Indlæg: 300
Tilmeldt: tors 30. sep 2010 12:14
Geografisk sted: Vemmelev

Re: Teknik

Indlæg af Mukker »

VCDS det er lidt pebret. http://shop.netech.dk/produkter/5-vcds- ... -vcds-usb/
denne kan grundindstille din gearkasse - hvis det er problemet.
Hvorfor ikke tage bilen et smut til Autopit i Herlev ? - jeg er sikker på du gerne må kigge på - inden du evt. investerer i programmet.

Der findes også (host-post) alternative kopier fra kina. Disse kan også grundjustere - mit kan.
Men skulle jeg vælge her og nu, ville jeg vælge den danske version (den i linket), så er du altid sikker på adg. til sidste nye version af VCDS og det står på dansk i programmet + du kan se synkronvinklen

PS. jeg har ikke aktier eller andre økonomiske "klemmer" på nogen af ovenstående.
LMN
Indlæg: 5
Tilmeldt: søn 3. okt 2010 16:43
Geografisk sted: Gentofte

Re: Teknik

Indlæg af LMN »

Tak for hurtig respons jeg er parat at ofre de ca 3200 på et rigtig kabel for ikke at bruge for meget tid og frustration om det ikke virker.
Brugeravatar
doktorfrank
Indlæg: 2310
Tilmeldt: søn 24. okt 2010 11:14
Geografisk sted: Ringsted

Re: Teknik

Indlæg af doktorfrank »

Bravo
Og du vil aldrig føle dig ladt i stikken - den service, der følger med, overgår alt hvad jeg nogensinde har oplevet!
I hvert fald i sammenligning med hvad jeg ellers er stødt på i denne bilverden, der ofte er karakteriseret ved (… her er plads til både erekte langemænd, n-ord og f-ord - sæt selv kryds ved det ikke-ønskede!)
8-)
I familien: Lupo 3L -99/00, VW Lupo 3L -01, 2 x Audi A2 3L -02, VW Golf GTi 2,0 Edition One -89, Skoda Roomster 1.4 Tdi 85 Scout -07, VW Buggy.
Besvar