Bagrudevisker kører konstant.

Alt vedrørende teknikken på 3L
Besvar
Rene82
Indlæg: 2
Tilmeldt: lør 22. mar 2014 23:59
Geografisk sted: Kolding

Bagrudevisker kører konstant.

Indlæg af Rene82 »

Hej

Har et problem min med min lille lupo min Bagrudevisker kører konstant, har prøvet at måle på moteren i bag og er kommet frem til det ikke er den det er galt med kan det være et relæ eller viske armen som er slidt? hvis jeg slår tænding fra og til nogle gange kan jeg godt få den til at stoppe men startet så på et tilfældigt tidspunkt igen.

Har i nogle bud på hvad det ellers kan være?

mvh
Renè
Senest rettet af Rene82 fre 31. okt 2014 07:17, rettet i alt 1 gang.
Kragelund
Indlæg: 69
Tilmeldt: man 5. jul 2010 11:46
Geografisk sted: Løgumkloster, Sønderjylland

Re: Bagrudevisker kører konstant.

Indlæg af Kragelund »

Viskerarm - den kan faktisk til tider sende røgsignaler, hvis du venter for længe med at skifte...
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: Bagrudevisker kører konstant.

Indlæg af sussi »

viewtopic.php?f=22&t=63
Hvis du havde brugt søgefeltet eller FAQ, havde du fundet dette link.
M.v.h. Sussi
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
Rene82
Indlæg: 2
Tilmeldt: lør 22. mar 2014 23:59
Geografisk sted: Kolding

Re: Bagrudevisker kører konstant.

Indlæg af Rene82 »

Tak for linket Sussi.

Havde ellers søgt på det men fik ikke lige det link frem :)

Må prøve at skifte viskearmen så, selv om hvis jeg måler på plus og minus sender den ikke 12 volt hvis jeg slår viskeren fra inde på armen, skulle den ikke kører i front også hvis den var slidt?

mvh
Renè
Brugeravatar
Bandit
Indlæg: 774
Tilmeldt: man 12. jul 2010 06:02
Geografisk region: Vestjylland
Geografisk sted: Fjelstervang, Vestjylland

Re: Bagrudevisker kører konstant.

Indlæg af Bandit »

Inden du skifter viskerarmen, så kontroller lige stikkene bag sidebeklædningen bagi i venstre side. Hvis sprinklerdyssen har været stoppet, kan den finde på at skyde en samling på slangen fra hinanden og så vælter det ud med væske over stikket
Ulven kommer, ulven kommer
Besvar