Dummede mig :D

Alt vedrørende teknikken på 3L
Besvar
farzad
Indlæg: 69
Tilmeldt: lør 23. nov 2013 21:11
Geografisk sted: Aalborg

Dummede mig :D

Indlæg af farzad »

Jeg har prøvet at tilslutte min forstærker i bilen, og da jeg INGEN anelse havde med el, dummede jeg mig..

Jeg prøvede at tilslutte de ledninger omme bag radioen, og da forstærkeren ikke rigtig tændte, prøvede jeg nogle forskellige ting.. Det endte så med at jeg hverken fik tilsluttet forstærkeren, og radioen har på en eller anden måde kortsluttet?
Jeg prøvede at tjekke radio sikringen, men den så fin ud..

Nogle ideer? Ret træls at køre lange ture uden en radio :P

mvh
Brugeravatar
KMDTHY
Indlæg: 4985
Tilmeldt: lør 12. jun 2010 20:43
Geografisk region: Vestjylland
Geografisk sted: Aarhus/Thisted
Has thanked: 1 time

Re: Dummede mig :D

Indlæg af KMDTHY »

Du kunne jo starte med at forklare hvordan ledningerne er sat sammen.
2005 Lupo 3L Sort|OE Fartpilot|Kopholder|Fjbt clås|Armlæn|AeroTwin for+bag|Vindafviser|El-ruder|LED Kørelys|Blaupunkt DAB|Webasto TTC m. fjbt+GSM start|W8 lys pakke
3,6L/100km Normal - 2,8L/100km Rekord, Lemvig<=>København
605.000 km SOLGT efter 17 års ejerskab og 575.000 kørte kilometer. :cry:
Coolcat
Indlæg: 68
Tilmeldt: lør 7. sep 2013 09:38
Geografisk sted: Vestfyn

Re: Dummede mig :D

Indlæg af Coolcat »

http://en.wikipedia.org/wiki/Connectors_for_car_audio Prøv at se om dette ikke kan hjælpe dig lidt.
3L 2002
farzad
Indlæg: 69
Tilmeldt: lør 23. nov 2013 21:11
Geografisk sted: Aalborg

Re: Dummede mig :D

Indlæg af farzad »

Jamen altså hvordan tænker du? Jeg har ikke taget nogle ledninger ud. Det er sådan en ISO type med sort og brunt stik.

Jeg pillede lidt af plastikken af, af to ledninger for at prøve st tilkoble forstærkeren.. Dog virkede radioen i godt stykke tid, så tror ikke det er pga plastikken. Men om det kan være noget med at de to ledninger så har rørt hinanden? Idet at plastikken/beskyttelsen var af.. Og at jeg prøve at tilslutte sådan en forstærker der havde + og stelforvkbdelse?
Brugeravatar
KMDTHY
Indlæg: 4985
Tilmeldt: lør 12. jun 2010 20:43
Geografisk region: Vestjylland
Geografisk sted: Aarhus/Thisted
Has thanked: 1 time

Re: Dummede mig :D

Indlæg af KMDTHY »

Hvilke ledninger er det du har koblet forstærkeren på i radioen? Og hvor på forstærkeren?
2005 Lupo 3L Sort|OE Fartpilot|Kopholder|Fjbt clås|Armlæn|AeroTwin for+bag|Vindafviser|El-ruder|LED Kørelys|Blaupunkt DAB|Webasto TTC m. fjbt+GSM start|W8 lys pakke
3,6L/100km Normal - 2,8L/100km Rekord, Lemvig<=>København
605.000 km SOLGT efter 17 års ejerskab og 575.000 kørte kilometer. :cry:
Besvar