Garanti sag?

Alt vedrørende teknikken på 3L
Korreborg
Indlæg: 200
Tilmeldt: tirs 24. maj 2011 17:14
Geografisk sted: Østjylland

Re: Garanti sag?

Indlæg af Korreborg »

Jeg har idag været ved Mercari og fået konstateret at den ER blevet grund indstillet til en værdi på 1,93. :)

Jeg har tilgengæld også fået konstateret at hornet MULIGVIS hænger, og der er desværre også skrevet på faktura'en at den kun MÅSKE er defekt. Mekanikeren kan ikke forestille sig at det kan være andet, når den kobler hårdt til på den måde, men han ville ikke sige 100% at det ER hornet.

Lejerne er slidte, når man triller i 1. gear kan det svagt høres, og når man så slipper speederen fortsat i 1. gear så synger den, ikke MEGA voldsomt lige nu, men hvis jeg kører 100km pr. dag, så skal jeg ikke regne med at de holder i meget mere end 6mdr.


Jeg tænker at jeg gør forhandleren opmærksom på de fejl der er, så kan han reagere på dem, eller lade være (sender et lille brev til ham med beskrivelse af fejlene) for jeg har 24 mdr reklamationsret, og går gearkassen så om 22mdr f.eks. så kan jeg bevise med udskrift fra Mercari, at fejlene var der allerede ved køb og endda før køb.
Lupo 1,2 TDI 3L fra 7/2003, Sølv 209.000km, Mørk grå kabine

Ny Forrude skiftet i September 2014.
Nye Vinter Dæk sat på d. 21/11-14
Ny Kobling, Nyt Horn, Ny Slave Cylinder, Ny Baklys Kontakt, Ny Lygte Justering, skiftet ved 207,600km i Start December 2014.
Korreborg
Indlæg: 200
Tilmeldt: tirs 24. maj 2011 17:14
Geografisk sted: Østjylland

Re: Garanti sag?

Indlæg af Korreborg »

Jeg sender det som Anbefalet Brev post, som jeg tidligere i tråden er blevet rådet til, hvilket også lød på FDM Juridisk Afdeling var den bedste måde at gøre det på, så var jeg da HELT sikker på at få bekræftelse på modtagelsen.

Det jeg gør nu:

Jeg beholder bilen. Jeg sender som beskrevet et brev med beskrivelse af fejlene på gearkassen, og forklare at jeg ønsker dem udbedret snarest muligt.

Bekræftelse på modtagelsen af reklamation sker helt automatisk ved modtagelsen af brevet, så vidt jeg kan forstå. Og så kan jeg ikke gøre andet end at vente. :)

Hvis der er noget i tænker, jeg burde gøre så må i meget gerne skrive det, for kan ske der er noget jeg har overset eller glemt. ;)
Lupo 1,2 TDI 3L fra 7/2003, Sølv 209.000km, Mørk grå kabine

Ny Forrude skiftet i September 2014.
Nye Vinter Dæk sat på d. 21/11-14
Ny Kobling, Nyt Horn, Ny Slave Cylinder, Ny Baklys Kontakt, Ny Lygte Justering, skiftet ved 207,600km i Start December 2014.
Korreborg
Indlæg: 200
Tilmeldt: tirs 24. maj 2011 17:14
Geografisk sted: Østjylland

Re: Garanti sag?

Indlæg af Korreborg »

Atjuh 3L skrev:Der skal, sjovt nok, gear olie på gearkassen, (klar/ meget lidt brunlig), hyd væske på hyd stationen, (grøn), og endelig motorolie på motoren, (lidt mere brunlig end gearkasseolie).

Hvilken farve sprinklervæske du vælger - dét er ganske frivilligt :lol:


Mvh,

Atjuh 3L
Fik lige bekræftet det samme ude ved Mercari. ;)

Grøn olie i hydraulik stationen, brunlig gear olie, og naturligvis motor olie på motoren. ;)


EDIT: Spurgte dog ikke til sprinkler væsken, men den føler jeg at jeg HAR styr på. :mrgreen: :D :lol:
Lupo 1,2 TDI 3L fra 7/2003, Sølv 209.000km, Mørk grå kabine

Ny Forrude skiftet i September 2014.
Nye Vinter Dæk sat på d. 21/11-14
Ny Kobling, Nyt Horn, Ny Slave Cylinder, Ny Baklys Kontakt, Ny Lygte Justering, skiftet ved 207,600km i Start December 2014.
Brugeravatar
Atjuh 3L
Indlæg: 1739
Tilmeldt: ons 5. dec 2012 01:10
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Køge
Kontakt:

Re: Garanti sag?

Indlæg af Atjuh 3L »

:lol: ;)
A2 3L: (225.000) 285.000 km. 5 pladser, renov. gearkasse.
Eftermonterede klapsæder, og Ebay fjernbetjening med blink.
A2 3L: (349TKm) RØD
A2 3L: 278.000 km. klima, fjernbetent centrallås, tågebaglygter, klapsæder, højdejusterbare forsæder, bagagerumsdækken, dobbelt bund.
A2 3L: Sølv.
Brugeravatar
Atjuh 3L
Indlæg: 1739
Tilmeldt: ons 5. dec 2012 01:10
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Køge
Kontakt:

Re: Garanti sag?

Indlæg af Atjuh 3L »

Du spurgte hvad det betyder at shimme en gearkasse.

Her er et link, til noget helt andet, men PRINCIPPET er nøjagtig det samme ;)

http://rc-forum.dk/index.php/topic,156.0.html



Her en lille forklaring til hvorfor det hedder en shim.

http://dictionary.reverso.net/english-definition/shim

Mvh,

Atjuh 3L
A2 3L: (225.000) 285.000 km. 5 pladser, renov. gearkasse.
Eftermonterede klapsæder, og Ebay fjernbetjening med blink.
A2 3L: (349TKm) RØD
A2 3L: 278.000 km. klima, fjernbetent centrallås, tågebaglygter, klapsæder, højdejusterbare forsæder, bagagerumsdækken, dobbelt bund.
A2 3L: Sølv.
Korreborg
Indlæg: 200
Tilmeldt: tirs 24. maj 2011 17:14
Geografisk sted: Østjylland

Re: Garanti sag?

Indlæg af Korreborg »

SHIMMER man almindelige gearkasser? :?:


Synes i der er nogle forholdsregler jeg skal tage, eller lyder det fornuftigt nok det jeg har gang i, ang. garanti/reklamation?
Lupo 1,2 TDI 3L fra 7/2003, Sølv 209.000km, Mørk grå kabine

Ny Forrude skiftet i September 2014.
Nye Vinter Dæk sat på d. 21/11-14
Ny Kobling, Nyt Horn, Ny Slave Cylinder, Ny Baklys Kontakt, Ny Lygte Justering, skiftet ved 207,600km i Start December 2014.
Brugeravatar
Atjuh 3L
Indlæg: 1739
Tilmeldt: ons 5. dec 2012 01:10
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Køge
Kontakt:

Re: Garanti sag?

Indlæg af Atjuh 3L »

Spørgsmål 1: JA (Google kan også blive dín ven ;) )

Spørgsmål 2: Skide svært at svare på da man ikke har kørt bilen, og ikke har været med til div. samtaler.

Jeg tror jeg ville gøre forhandleren MEGET klart at du IKKE har tænkt dig at "glemme" sagen, og at der er 2 år hvor han VIL komme til at hænge på sagen.
Hvis du ellers er glad for bilen, så aftal et nedslag på MINIMUM 5.000,- og så må du klare problemet når det opstår.

Ikke nemt for andre end dig selv at tage endelig stilling til :shock:


Mvh,

Atjuh 3L
A2 3L: (225.000) 285.000 km. 5 pladser, renov. gearkasse.
Eftermonterede klapsæder, og Ebay fjernbetjening med blink.
A2 3L: (349TKm) RØD
A2 3L: 278.000 km. klima, fjernbetent centrallås, tågebaglygter, klapsæder, højdejusterbare forsæder, bagagerumsdækken, dobbelt bund.
A2 3L: Sølv.
Korreborg
Indlæg: 200
Tilmeldt: tirs 24. maj 2011 17:14
Geografisk sted: Østjylland

Re: Garanti sag?

Indlæg af Korreborg »

Atjuh 3L skrev:Spørgsmål 1: JA (Google kan også blive dín ven ;) )

Spørgsmål 2: Skide svært at svare på da man ikke har kørt bilen, og ikke har været med til div. samtaler.

Jeg tror jeg ville gøre forhandleren MEGET klart at du IKKE har tænkt dig at "glemme" sagen, og at der er 2 år hvor han VIL komme til at hænge på sagen.
Hvis du ellers er glad for bilen, så aftal et nedslag på MINIMUM 5.000,- og så må du klare problemet når det opstår.

Ikke nemt for andre end dig selv at tage endelig stilling til :shock:


Mvh,

Atjuh 3L

Jeg synes bilen kører rigtig godt. På trods af 241,500km så føler jeg at jeg sætter mig ind i en NY bil, når jeg kører i den.

Ting der skal laves: Et eller flere hjullejer, gearkasse (forhåbentlig på garantien), for bremser føler at klodserne er ved at være godt slidte, har en klonk lyd ved nedbremsning til stop under bakning, samt. nogen gange når jeg bare bremser ned fra hastighed i fremadgående. Har ingen idé om, hvad det kan være, men det bliver også meldt som reklamation, så jeg er på den sikre side.

Vil nok godt kunne tilbyde dem at lave et afslag i prisen på 10.000kr. Det dækker ikke halvdelen, men så er der en chance for at jeg kan beholde bilen.


Jeg skriver brevet imorgen, og sender i weekenden, så de har det mandag, eller tirsdag, da sælger først er tilbage igen mandag. ;)
Lupo 1,2 TDI 3L fra 7/2003, Sølv 209.000km, Mørk grå kabine

Ny Forrude skiftet i September 2014.
Nye Vinter Dæk sat på d. 21/11-14
Ny Kobling, Nyt Horn, Ny Slave Cylinder, Ny Baklys Kontakt, Ny Lygte Justering, skiftet ved 207,600km i Start December 2014.
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: Garanti sag?

Indlæg af sussi »

Du har købt en gammel brugt bil, der har kørt en masse km.
1. Garanti er KUN noget ekstra, som sælger evt. kan give.
2. Købeloven siger 24 mdr. reklamationsret, men men der er ikke helt de samme regler for "en gammel brugt bil" og en ny, en gearkasse/kobling der har kørt 3-400.000km kan du sandsynligvis ikke om f.eks. et år, forlange at få ombyttet/renoveret, og hvis du kører en sag i retten, taber du måske både sagen og alle udgifterne til sagen.
Så hvis du vil klage, så gør det nu. Der står også i købeloves at "man skal klage i rimelig tid" efter at fejlen er opdaget, her regnes max. 2 måneder som "rimelig tid".
M.v.h. Sussi
Lidt læsestof
http://www.forbrug.dk/Artikler/Test-og- ... 6BFD1C0D87
http://www.forbrug.dk/Afgoerelser/motor ... DC23C5A185
http://www.forbrug.dk/Hotlinen/brugtbil ... 9497661CCD
http://taenk.dk/nyheder/brugte-biler-er ... mationsret
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: Garanti sag?

Indlæg af sussi »

Så fandt jeg lige det jeg søgte efter:

Hvis bilen har en fejl – hvornår kan du få medhold i en klage?
Hvis sælgeren ikke har taget forbehold for konkrete fejl, kan bilen være mangelfuld efter reglerne i købeloven, hvis den er slidt eller skadet ud over, hvad du med rimelighed kunne forvente efter bilens alder og kørte kilometer.
Det er afgørende, at fejlen, eller dens årsag, har været til stede på leveringstidspunktet og samtidig er enten udover det forventelige
eller af sikkerhedsmæssig karakter.
Læs her eksempler på fejl, som andre forbrugere har klaget over - og vurder din egen sag.
Et ÷ betyder, at fejlen som regel skyldes brug, og så får du normalt ikke ret i klagen.
Et + betyder, at fejlen normalt vil blive anset for at være en mangel (fx en materiale- eller fabrikationsfejl), og du kan måske få ret i klagen.
I sidste ende vil resultatet af en klagesag dog altid afhænge af en konkret vurdering af den enkelte sag.

Fra:
http://www.forbrug.dk/Artikler/Test-og- ... 61209F0075
Sussi
Korreborg
Indlæg: 200
Tilmeldt: tirs 24. maj 2011 17:14
Geografisk sted: Østjylland

Re: Garanti sag?

Indlæg af Korreborg »

sussi skrev:Du har købt en gammel brugt bil, der har kørt en masse km.
1. Garanti er KUN noget ekstra, som sælger evt. kan give.
2. Købeloven siger 24 mdr. reklamationsret, men men der er ikke helt de samme regler for "en gammel brugt bil" og en ny, en gearkasse/kobling der har kørt 3-400.000km kan du sandsynligvis ikke om f.eks. et år, forlange at få ombyttet/renoveret, og hvis du kører en sag i retten, taber du måske både sagen og alle udgifterne til sagen.
Så hvis du vil klage, så gør det nu. Der står også i købeloves at "man skal klage i rimelig tid" efter at fejlen er opdaget, her regnes max. 2 måneder som "rimelig tid".
M.v.h. Sussi
Lidt læsestof
http://www.forbrug.dk/Artikler/Test-og- ... 6BFD1C0D87
http://www.forbrug.dk/Afgoerelser/motor ... DC23C5A185
http://www.forbrug.dk/Hotlinen/brugtbil ... 9497661CCD
http://taenk.dk/nyheder/brugte-biler-er ... mationsret
Tror du har misforstået mig Sussi.

Jeg har tænkt mig at reklamere over fejlene idag altså her en uge efter købet.

HVIS nu han vælger ikke at ville udbedre fejlene, så kører jeg jo videre. Går gearkassen så istykker i løbet af reklamationsperioden på 24mdr, så HAR JEG REKLAMERET i rimelig tid (ugen efter købet), og forventer derfor at få den lavet på reklamationen.

Der er ikke GARANTI på, men reklamationsret. ;)
Lupo 1,2 TDI 3L fra 7/2003, Sølv 209.000km, Mørk grå kabine

Ny Forrude skiftet i September 2014.
Nye Vinter Dæk sat på d. 21/11-14
Ny Kobling, Nyt Horn, Ny Slave Cylinder, Ny Baklys Kontakt, Ny Lygte Justering, skiftet ved 207,600km i Start December 2014.
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: Garanti sag?

Indlæg af sussi »

Læg lige mærke til "krøllen"
og er udover det forventelige bilen kører jo udmærket lige nu, skriver du.
samt
I sidste ende vil resultatet af en klagesag dog altid afhænge af en konkret vurdering af den enkelte sag.
Men held og lykke med sagen :)
Sussi
Korreborg
Indlæg: 200
Tilmeldt: tirs 24. maj 2011 17:14
Geografisk sted: Østjylland

Re: Garanti sag?

Indlæg af Korreborg »

sussi skrev:Læg lige mærke til "krøllen"
og er udover det forventelige bilen kører jo udmærket lige nu, skriver du.
samt
I sidste ende vil resultatet af en klagesag dog altid afhænge af en konkret vurdering af den enkelte sag.
Men held og lykke med sagen :)
Sussi

Prøver at være lidt mere præcis i min "udtale".

Bilen kører. Den kobler hårdt til (defekt horn), og leje(r) fra gearkassen synger. Den klonker også lidt når den skifter gear, det er den begyndt på idag.
Lupo 1,2 TDI 3L fra 7/2003, Sølv 209.000km, Mørk grå kabine

Ny Forrude skiftet i September 2014.
Nye Vinter Dæk sat på d. 21/11-14
Ny Kobling, Nyt Horn, Ny Slave Cylinder, Ny Baklys Kontakt, Ny Lygte Justering, skiftet ved 207,600km i Start December 2014.
Korreborg
Indlæg: 200
Tilmeldt: tirs 24. maj 2011 17:14
Geografisk sted: Østjylland

Re: Garanti sag?

Indlæg af Korreborg »

Spørgsmålet må jo være om det er rimeligt, og forventeligt at lejerne i gearkassen synger, hornet er slidt og den klonker ved gearskift efter 241.700km?

Jeg mener jo bare ikke varen er i den forventede stand som formodet ved køb.
Lupo 1,2 TDI 3L fra 7/2003, Sølv 209.000km, Mørk grå kabine

Ny Forrude skiftet i September 2014.
Nye Vinter Dæk sat på d. 21/11-14
Ny Kobling, Nyt Horn, Ny Slave Cylinder, Ny Baklys Kontakt, Ny Lygte Justering, skiftet ved 207,600km i Start December 2014.
audia2
Indlæg: 50
Tilmeldt: søn 28. nov 2010 09:37
Geografisk sted: Djursland

Re: Garanti sag?

Indlæg af audia2 »

Træls med din situation...

Men voldsomt træls at læse om folk der vil melde sig ind i fdm når lokummet brænder.

Mvh. En der har været medlem i 10 år......
Brugeravatar
Atjuh 3L
Indlæg: 1739
Tilmeldt: ons 5. dec 2012 01:10
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Køge
Kontakt:

Re: Garanti sag?

Indlæg af Atjuh 3L »

Tjah, det er da én måde at anskue det på ;)

En anden er: Folkene der er ansat i FDM skal have løn hver dag, nu er der et nyt medlem til at være med til at betale for dette, ihvertilfælde for en tid.

Dejligt.

Måske han bliver så glad for sit medlemsskab at han vedbliver at være medlem, og hvis ikke kan det da være han fortæller andre om den hjælp han fik via sit medlemsskab, som så evt. kan generere nye medlemmer.

Mvh,

Atjuh 3L

P.S. Jeg synes at "erfaringen" med den nyindkøbte Lupo scorer højere på tristhedsskalaen end et manglende FDM medlemsskab, og håber situationen bliver løst på tilfredsstillende vis.
A2 3L: (225.000) 285.000 km. 5 pladser, renov. gearkasse.
Eftermonterede klapsæder, og Ebay fjernbetjening med blink.
A2 3L: (349TKm) RØD
A2 3L: 278.000 km. klima, fjernbetent centrallås, tågebaglygter, klapsæder, højdejusterbare forsæder, bagagerumsdækken, dobbelt bund.
A2 3L: Sølv.
Korreborg
Indlæg: 200
Tilmeldt: tirs 24. maj 2011 17:14
Geografisk sted: Østjylland

Re: Garanti sag?

Indlæg af Korreborg »

audia2 skrev:Træls med din situation...

Men voldsomt træls at læse om folk der vil melde sig ind i fdm når lokummet brænder.

Mvh. En der har været medlem i 10 år......

Om jeg melder mig ind når lokummet brænder eller slet ikke melder mig ind, så kan vi jo diskutere, hvad FDM får mest ud af.

Og hvis FDM kan yde den hjælp jeg har behov for, så melder jeg mig da heller ikke ud igen, da man jo aldrig ved hvornår man får brug for hjælp igen.

Men hvis FDM viser sig at være til at lukke op og skide i, så er det da klart at så forbliver jeg da ikke medlem.
Lupo 1,2 TDI 3L fra 7/2003, Sølv 209.000km, Mørk grå kabine

Ny Forrude skiftet i September 2014.
Nye Vinter Dæk sat på d. 21/11-14
Ny Kobling, Nyt Horn, Ny Slave Cylinder, Ny Baklys Kontakt, Ny Lygte Justering, skiftet ved 207,600km i Start December 2014.
Brugeravatar
Vyffe
Indlæg: 2661
Tilmeldt: tors 14. okt 2010 21:50
Geografisk region: Østjylland
Geografisk sted: Ølholm, Tørring

Re: Garanti sag?

Indlæg af Vyffe »

Vil lige sige at min lupo kobler indimellem hårdt til, klonker ved gearskift og synger lidt ved motorbremsning i 1 gear.
Det har den gjort de sidste 86.000 km uden forværring til følge.
Måske er dit værre end mit; det kan jeg ikke udtale mig om.
Men det lyder ikke meget usædvanligt de ting du påpeger at den "fejler" :-)
SOLGT 12/19 - Lupo 3L TDI 06/02 -'02 model - Kørt 403.000 km 11/18 - Chip til 88 hk - Fartpilot - Kopholder - Tonede ruder i bag.

SKROTTET 08/18 - Lupo 3L TDI 08/00 - Endte på 618.000 km
Korreborg
Indlæg: 200
Tilmeldt: tirs 24. maj 2011 17:14
Geografisk sted: Østjylland

Re: Garanti sag?

Indlæg af Korreborg »

Vyffe skrev:Vil lige sige at min lupo kobler indimellem hårdt til, klonker ved gearskift og synger lidt ved motorbremsning i 1 gear.
Det har den gjort de sidste 86.000 km uden forværring til følge.
Måske er dit værre end mit; det kan jeg ikke udtale mig om.
Men det lyder ikke meget usædvanligt de ting du påpeger at den "fejler" :-)
Min kobler hårdt til altid, og det er mega belastende.

Lejerne fra gearkassen det er ikke meget, jeg kan godt høre det men kun ved motorbremsning i 1. Gear. ;)


Men overvejer at få skiftet hornet så den holder med den hårde tilkobling. Men hvis gearkassen vil stå af i løbet af 6mdr, så vil jeg hellere køre med det og få lavet det hele på en gang. :)
Lupo 1,2 TDI 3L fra 7/2003, Sølv 209.000km, Mørk grå kabine

Ny Forrude skiftet i September 2014.
Nye Vinter Dæk sat på d. 21/11-14
Ny Kobling, Nyt Horn, Ny Slave Cylinder, Ny Baklys Kontakt, Ny Lygte Justering, skiftet ved 207,600km i Start December 2014.
Korreborg
Indlæg: 200
Tilmeldt: tirs 24. maj 2011 17:14
Geografisk sted: Østjylland

Re: Garanti sag?

Indlæg af Korreborg »

Jeg har ikke sendt et anbefalet brev til Junge Automobiler, da jeg vælger at tro på, han er reel nok til at svare på min mail.


Dette brev er idag sendt pr. mail:


Hej Jesper

Jeg købte den røde Lupo 3L ude ved dig, og har lidt små ting jeg gerne vil reklamere over.



1. Sidespejlet var ødelagt da jeg hentede den, havde ikke selv set det, det var min svoger der påpegede dette.

2. Bagrude viskeren kører fint, men den tilfører ingen sprinkler væske, sprinkler motoren kører, men der kommer ingenting ud, har tjekket for mangel på sprinkler væske, men beholderen er næsten fyldt op.

3. Forrude viskeren "banker" når den går ned i neutral position. Lyder som om den banker på kanten af motorhjelmen, når den går ned.

4. Den kobler hårdt til i gearene, specielt når bilen er varm. Jeg kørte den ud til Rasmus i sidste uge, som sendte den videre til TH Autoteknik, som lavede en grundjustering af gearkassen, hvilket burde have udbedret fejlen. Mercari Biler i Randers, antyder at det er et horn i gearkassen som er defekt, hvilket vil give de hårde tilkoblinger.

5. Lejer i gearkassen synger. Mercari's mekaniker jeg snakkede med, mener at lejer vil gå til i løbet af 6 - 12måneder, hvis ikke dette bliver udbedret, dette var i alfald pågældendes erfaring.

6. Ved opbremsning samt. når jeg bakker og bremser, så kommer der en "klonk" lyd. En mekaniker mener det muligvis kan være et defekt "kødben".

7. Hjulleje(r) synger.

8. Rattet ryster ved opbremsning, bilen bremser i små ryk.


Jeg ser naturligvis gerne fejlene udbedret snarest muligt.

Hvis der er en årsag til at en eller flere af fejlene, ikke kan udbedres på reklamation, ser jeg gerne en forklaring på dette


Mvh. Danni H. Korreborg




Løsningsforslag:

1. I hos Junges automobiler udbedrer fejlene på jeres regning.

2. Vi finder et passende afslag i prisen, og jeg får selv udbedret fejlene.









Hvad synes i om mit brev? :)
Vedhæftede filer
Fejl på Lupo.jpg
Fejl på Lupo.jpg (71.3 KiB) Vist 6330 gange
Lupo 1,2 TDI 3L fra 7/2003, Sølv 209.000km, Mørk grå kabine

Ny Forrude skiftet i September 2014.
Nye Vinter Dæk sat på d. 21/11-14
Ny Kobling, Nyt Horn, Ny Slave Cylinder, Ny Baklys Kontakt, Ny Lygte Justering, skiftet ved 207,600km i Start December 2014.
Besvar