lupo kan ikke starte

Alt vedrørende teknikken på 3L
Besvar
ken
Indlæg: 6
Tilmeldt: lør 19. okt 2013 10:51
Geografisk sted: Ishøj

lupo kan ikke starte

Indlæg af ken »

da min kone idag kørte op af en bakke begyndte den at hakke, efterfølgende gik den i stå ved et kryds og måtte hentes på fejeblad(1800 kr) da jeg senere prøvede at starte den, sprang den igang med det samme, dog med ujævn tomgang, jeg prøvede igen uden held. pumpen kørte fint ved åbning af dør, men jeg fandt ud af at den konstant står og summer svagt uden tænding. efter jeg tog strømmen fra batteriet og satte det til igen, var der ingen summen og bilen kunne starte, ved andet forsøg startede det hele forfra, altså ingen start(starter kører ikke med) + en konstant svag summen fra pumpen.
er der nogen der har et bud på hvad der er galt.?
mvh.ken
383CI
Indlæg: 2120
Tilmeldt: tirs 29. jun 2010 16:15
Geografisk sted: Vest for Hobro

Re: lupo kan ikke starte

Indlæg af 383CI »

Kørt tør for diesel.
Defekt returventil.
Defekt ledningsnet til dyser.
Kedelig hall sensor.

Fejludlæsning vil hjælpe en del
/383CI

2002 Lupo3 HJB V1.3 optimeret.
14/3 2022 Solgt som slutning på LupoTiden. Det blev til næsten 20 år med 3 proppet og et sted mellem 1/2 og 1 million km.


Hvis ikke du har taget dit værksted eller mekaniker i at snyde eller lave noget lort, er de bedre til det end du forestiller dig, eller usandsynligt heldige.
ken
Indlæg: 6
Tilmeldt: lør 19. okt 2013 10:51
Geografisk sted: Ishøj

Re: lupo kan ikke starte

Indlæg af ken »

hehe der er diesel på,men jeg kan se du kommer fra hobro så jeg går ikke ud fra at du kender et sted på sjælland hvor man kan få en udlæsning af fejl. :)
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: lupo kan ikke starte

Indlæg af sussi »

ken
Indlæg: 6
Tilmeldt: lør 19. okt 2013 10:51
Geografisk sted: Ishøj

Re: lupo kan ikke starte

Indlæg af ken »

tak, jeg får fat i autopit
mvh ken.
Besvar