Så måtte lupoen have en pause.

Alt vedrørende teknikken på 3L
Brugeravatar
Andreas K
Indlæg: 225
Tilmeldt: ons 24. apr 2013 10:57
Geografisk sted: København

Re: Så måtte lupoen have en pause.

Indlæg af Andreas K »

Undskyld manglende deltagelse, måtte lige en tur til. Tyskland...

Hvorfor skal jeg have komplet nyt ophæng ? Det er vel bare beslaget der sidder på motoren og 3 bolte ?
Skal vel ikke have det der sidder på karossen osv ?

Jeg tænkte egentlig blot at de var spændt alt for hårdt de 3 bolte ?
Tandremmen blev skiftet kort inden jeg købte den, så måske er der gået noget galt der :)
Jeg må ærligt indrømme jeg mange gange har skiftet rem uden at skifte boltene til det ophæng på mange biler.
Vw Lupo 3L 2002. Udstyr : Aircondition, Servo, ESP, Kopholder, Fartpilot og Højde just. førersæde
Brugeravatar
Andreas K
Indlæg: 225
Tilmeldt: ons 24. apr 2013 10:57
Geografisk sted: København

Re: Så måtte lupoen have en pause.

Indlæg af Andreas K »

Så blev der skiftet beslag/ophæng og nye bolte.
Til min store overraskelse var skidtet ikke spændt særlig hårdt ind mod blokken, en af boltene kunne løsnes med hånden, og en var ikke spændt helt ind....

Så jeg tror snart jeg skifter tandremmen også, man ved jo aldrig om de ikke har haft den fjerneste ide om hvad de har haft fingrene i :D

Men nu køre den igen, og har fået skiftet div. dele udover beslaget. styrekugler, forhjulslejer, tårnlejer, gevindundervogn og forbremser ! så nu triller den bare super lækkert igen :D

Billede af den ene bolt der "overlevede" og sørgede for at motoren ikke gav helt slip og det nye beslag :

Billede
Billede
Vw Lupo 3L 2002. Udstyr : Aircondition, Servo, ESP, Kopholder, Fartpilot og Højde just. førersæde
Besvar