Demontering af låsecylinder

Alt vedrørende teknikken på 3L
Besvar
Bonderoev
Indlæg: 1
Tilmeldt: søn 9. mar 2014 10:17

Demontering af låsecylinder

Indlæg af Bonderoev »

Hej alle.

En dag kunne jeg ikke starte min Lupo, men har efterfølgene fundet ud af, at det var i låsecylinderen ved rattet den var gal med.
Det var selve medbringeren/tappen, som sidder mellem låsecylinderen og bundstykket der var knækket.
Jeg har været ude hos Volkswagen som har fortalt at man kan købe en ny cylinder. Men er der nogen der ved hvordan man får selve låsecylinderen ud af ratlås huset?
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: Demontering af låsecylinder

Indlæg af sussi »

Hvis nu du nu havde læst din velkomsthilsen/advarsel (som absolut ikke skal betragtes som en advarsel) havde du set et link til en alfabetisk fortegnelse over emner i FAQ, scroll ned til tændingslås, her er udførlig beskrivelse. :D :D

I denne tråd kan du få svar på næsten alle dine spørgsmål, hvis de ikke er besvaret i det foregående.
FAQ - START HER - ALLE EMNER OPSTILLET ALFABETISK MED LINK
viewtopic.php?f=22&t=20

M.v.h Sussi (Boardadmin)
Ps. Opdater venligst din profil.
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
Besvar