Forhold til Alternative filter producenter.

Alt vedrørende teknikken på 3L
Besvar
VAGtech.dk
Indlæg: 1430
Tilmeldt: man 20. sep 2010 19:51
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Forhold til Alternative filter producenter.

Indlæg af VAGtech.dk »

Det overvejes om vi skal indføre alternative filtre på Webshoppen, som kan hamle op med andre danske forhandlere og deres alternative produkter.

Hvad er jeres indstilling til OEM varer / OE alternativer, eller hvad man nu kalder dem, for at få det til at lyde, som om det er noget der er næææsten det samme som originale produkter.

Vi har kontakt til et par tyske leverandører som vil kunne tilbyde os OE alternativer til fornuftige priser, som så vil komme kunderne på shoppen til gavn.
VAGtech.dk

*Værksted med speciale i Lupo 3L med beliggenhed på Fyn.
*Salg af Reservedele, GSM Moduler & Andet godt
info@vagtech.dk
Tlf: 29706040
http://www.vagtech.dk
Middelfartvej 297
5200 Odense V

Alle indlæg af VAGtech.dk, er kun vejledende, at følge vores indlæg sker uden ansvar fra vor side. DVS. PÅ EGET ANSVAR
Brugeravatar
Vyffe
Indlæg: 2661
Tilmeldt: tors 14. okt 2010 21:50
Geografisk region: Østjylland
Geografisk sted: Ølholm, Tørring

Re: Forhold til Alternative filter producenter.

Indlæg af Vyffe »

Jeg må blankt erkende at jeg handler Bosch filtre hos mister-auto.dk eller hos billigbilpleje.dk - da det er billigt.

Kan vagtech levere filtre til samme gode pris INCL billig Castrol olie, handler jeg hellere dér.
SOLGT 12/19 - Lupo 3L TDI 06/02 -'02 model - Kørt 403.000 km 11/18 - Chip til 88 hk - Fartpilot - Kopholder - Tonede ruder i bag.

SKROTTET 08/18 - Lupo 3L TDI 08/00 - Endte på 618.000 km
Mukker
Indlæg: 300
Tilmeldt: tors 30. sep 2010 12:14
Geografisk sted: Vemmelev

Re: Forhold til Alternative filter producenter.

Indlæg af Mukker »

Køber også hos Mr. Auto.
Kan du skaffe noget tilsvarende, så lægger jeg hellere pengene i din Shop.
Mukker
Indlæg: 300
Tilmeldt: tors 30. sep 2010 12:14
Geografisk sted: Vemmelev

Re: Forhold til Alternative filter producenter.

Indlæg af Mukker »

Okay. Det var en dårligt postulat, jeg kom med.
Mister Auto tager mere for et filter, med undtagelse af deres no-name filter, end du gør.
Må ærligt indrømme, at selvom jeg kører 50-55T om året, så kommer olieskiftet altid bag på mig :roll:
Så de sidste par gange har jeg købt oliefilter, samme sted som jeg køber olien. Mener det sidst var hos Landberg.
don piphans
Indlæg: 37
Tilmeldt: ons 22. aug 2012 15:16
Geografisk sted: Aalborg

Re: Forhold til Alternative filter producenter.

Indlæg af don piphans »

Køber altid bosch filtere til vognparken. Dog køber jeg det hos en grossist i Aalborg. Vw laver jo ikke selv filtere. De får dem også produceret et sted. Så de"uorginale" af et ordenligt mærke er helt sikker i orden. Men har set billig filtere der er klappet sammen så det kan også være for billig.

Sendt fra min mobilehaløjsating.
VAGtech.dk
Indlæg: 1430
Tilmeldt: man 20. sep 2010 19:51
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Re: Forhold til Alternative filter producenter.

Indlæg af VAGtech.dk »

don piphans skrev:Køber altid bosch filtere til vognparken. Dog køber jeg det hos en grossist i Aalborg. Vw laver jo ikke selv filtere. De får dem også produceret et sted. Så de"uorginale" af et ordenligt mærke er helt sikker i orden. Men har set billig filtere der er klappet sammen så det kan også være for billig.

Sendt fra min mobilehaløjsating.
Enig!!!
VAGtech.dk

*Værksted med speciale i Lupo 3L med beliggenhed på Fyn.
*Salg af Reservedele, GSM Moduler & Andet godt
info@vagtech.dk
Tlf: 29706040
http://www.vagtech.dk
Middelfartvej 297
5200 Odense V

Alle indlæg af VAGtech.dk, er kun vejledende, at følge vores indlæg sker uden ansvar fra vor side. DVS. PÅ EGET ANSVAR
Kim B Olesen
Indlæg: 4802
Tilmeldt: tirs 15. feb 2011 12:37
Geografisk region: Nordjylland
Geografisk sted: Fjerritslev

Re: Forhold til Alternative filter producenter.

Indlæg af Kim B Olesen »

Jeg er også med på at købe alternative filtre hos dig hvis det er :) så længe de er lige gode er jeg ligeglad med hvad der står på pakken :D Er der chance for at du samtidig sælger Castrol eller andet godt oliemærke både motorolie og gearolie, så man kan bestille det med også :)
Søren
Indlæg: 1397
Tilmeldt: lør 17. sep 2011 22:07
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Næstved/ Lov

Re: Forhold til Alternative filter producenter.

Indlæg af Søren »

Hva med sådan noget som dæk??
Lupo 1.2 TDI 3L fra 2005 sort... 701.000km med Aerotwin viskere.. Kopholder gl model.. Garmin 2595 LTM og grå stue.. Synet uden anmærkning 15/4-2013 og 27/4-2015-, 1-5-2017 og igen den 1-5-2019 20-5-2021 og nu 6-6 2023 Ellers intet xtra udstyr

VW Passat variant 2.0 TDI comfortline sort fra 2010 318.000km ny synet 7-11-2023
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: Forhold til Alternative filter producenter.

Indlæg af sussi »

Søren skrev:Hva med sådan noget som dæk??
Søren for pokker, hvad har dæk at gøre med "Forhold til Alternative filter producenter." :lol:
Skal vi ikke prøve at holde os til emnet, ellers bliver det hele et stort roderi :D
Med venlig hilsen Sussi
Brugeravatar
KMDTHY
Indlæg: 4987
Tilmeldt: lør 12. jun 2010 20:43
Geografisk region: Vestjylland
Geografisk sted: Aarhus/Thisted
Has thanked: 1 time

Re: Forhold til Alternative filter producenter.

Indlæg af KMDTHY »

Du kunne jo evt. lave kilometer pakker :)
2005 Lupo 3L Sort|OE Fartpilot|Kopholder|Fjbt clås|Armlæn|AeroTwin for+bag|Vindafviser|El-ruder|LED Kørelys|Blaupunkt DAB|Webasto TTC m. fjbt+GSM start|W8 lys pakke
3,6L/100km Normal - 2,8L/100km Rekord, Lemvig<=>København
605.000 km SOLGT efter 17 års ejerskab og 575.000 kørte kilometer. :cry:
Søren
Indlæg: 1397
Tilmeldt: lør 17. sep 2011 22:07
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Næstved/ Lov

Re: Forhold til Alternative filter producenter.

Indlæg af Søren »

Sussi>> Ups, havde ik lige luret at det handlede disideret om filter :oops:
Lupo 1.2 TDI 3L fra 2005 sort... 701.000km med Aerotwin viskere.. Kopholder gl model.. Garmin 2595 LTM og grå stue.. Synet uden anmærkning 15/4-2013 og 27/4-2015-, 1-5-2017 og igen den 1-5-2019 20-5-2021 og nu 6-6 2023 Ellers intet xtra udstyr

VW Passat variant 2.0 TDI comfortline sort fra 2010 318.000km ny synet 7-11-2023
HamSjelv
Indlæg: 1840
Tilmeldt: søn 4. jul 2010 15:30
Geografisk sted: Syddanmark

Re: Forhold til Alternative filter producenter.

Indlæg af HamSjelv »

Hejsa,


Det er helt OK med alternative fabrikater på filtre, blot det ikke er Kina-produkter. Jeg vil foreslå at det klart og tydeligt angives hvem der har lavet filteret samt hvem der eventuelt har branded det sammen med produktionsland. Anerkendte (europæiske) producenter vil helt klart være at foretrække.

Link til producent/datablad/varekatalog/...på shoppens hjemmeside giver også en vis form for respekt ;)



/Claus
VAGtech.dk
Indlæg: 1430
Tilmeldt: man 20. sep 2010 19:51
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Re: Forhold til Alternative filter producenter.

Indlæg af VAGtech.dk »

KMDTHY skrev:Du kunne jo evt. lave kilometer pakker :)
En km pakke lyder ikke helt skævt, det er trodsalt nemmere at presse prisen lidt hvis mængden er større :)
VAGtech.dk

*Værksted med speciale i Lupo 3L med beliggenhed på Fyn.
*Salg af Reservedele, GSM Moduler & Andet godt
info@vagtech.dk
Tlf: 29706040
http://www.vagtech.dk
Middelfartvej 297
5200 Odense V

Alle indlæg af VAGtech.dk, er kun vejledende, at følge vores indlæg sker uden ansvar fra vor side. DVS. PÅ EGET ANSVAR
Besvar