AP900 manual

Alt vedrørende teknikken på 3L
Besvar
Michael Munk
Indlæg: 344
Tilmeldt: man 18. feb 2013 23:26
Geografisk sted: Hjallerup - Nordjylland

AP900 manual

Indlæg af Michael Munk »

Hej
Jeg har mistet den manual som fulgte med min AP900 (lille hæfte i A5 eller A6 format), og jeg vil gerne have justeret hvor aggressivt den forsøger at opnå den indstillede fart under genindkobling.
Er der en som har hæftet og kan og vil lægge et billede ind af det diagram som viser de forskellige indstillingsmuligheder?
Det er det diagram som svarer til sidste diagram i denne manual http://www.asmarketing.dk/f/f1/AP500-Mo ... edning.pdf
blot for en AP900 i stedet for en AP500
Diagrammet indgår ikke i den danske oversættelse af manualen, som er det eneste jeg kan finde på nettet.
Venlig hilsen
Michael Munk
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: AP900 manual

Indlæg af sussi »

Er det denne du mangler
http://www.asmarketing.dk/fartpiloter+ap900
M.v.h. Sussi
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
Michael Munk
Indlæg: 344
Tilmeldt: man 18. feb 2013 23:26
Geografisk sted: Hjallerup - Nordjylland

Re: AP900 manual

Indlæg af Michael Munk »

Hej
Nej, desværre ligger kun nogle danske resumeer, på asmarketings hjemmeside.
Når man køber fartpiloten får man et ret tykt hæfte med, hvor man bla kan finde en oversigt over hvordan man indstiller de forskellige ting.
Jeg er også en klovn at jeg har fået smidt det væk :-( . Men hvis der er en som har det, ville jeg værdsætte et billede af den side hvor diagrammet over opsætning er.
Venlig hilsen
Michael Munk
Michael Munk
Indlæg: 344
Tilmeldt: man 18. feb 2013 23:26
Geografisk sted: Hjallerup - Nordjylland

Re: AP900 manual

Indlæg af Michael Munk »

Har fundet frem til at det er fig 6.3 i installationsvejledningen jeg mangler..... ingen der har den liggende og kunne tage et billede af den til mig?
Venlig hilsen
Michael Munk
HamSjelv
Indlæg: 1839
Tilmeldt: søn 4. jul 2010 15:30
Geografisk sted: Syddanmark

Re: AP900 manual

Indlæg af HamSjelv »

Hejsa,

Jeg kan finde den fulde manual på http://www.e-bookspdf.org/download/ap90 ... anual.html , første link.

Det du finder der er for en AP900C.

Du kan også downloade manualen i PDF derfra

Ja, der er en figur 6.3 i det dokument ;)

Ku' det tænkes at denne manual skulle gemmes her på forummet, Sussi? :lol:




Godt nytår



/Claus
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: AP900 manual

Indlæg af sussi »

HamSjelv skrev:Ku' det tænkes at denne manual skulle gemmes her på forummet, Sussi? :lol:
Den er allerede lagt op i FAQén :D
M.v.h. Sussi
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
Michael Munk
Indlæg: 344
Tilmeldt: man 18. feb 2013 23:26
Geografisk sted: Hjallerup - Nordjylland

Re: AP900 manual

Indlæg af Michael Munk »

Perfekt Claus
Det var lige den jeg manglede.

I min søgen efter ovenstående, fandt jeg den her hos as-marketing.
http://www.asmarketing.dk/f/f1/Kenwood_FAQ.pdf
Den beskriver rigtig godt, og på dansk, hvordan man justerer AP900 værdierne. Den er lidt svær at finde for den ligger jo et lidt mærkeligt sted på deres hjemmeside.
Venlig hilsen
Michael Munk
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: AP900 manual

Indlæg af sussi »

Den er også tilføjet i FAQén ;)
Besvar