Lupo går ud når man bremser

Alt vedrørende teknikken på 3L
Besvar
steen10
Indlæg: 23
Tilmeldt: tors 27. okt 2011 20:05
Geografisk sted: Billund

Lupo går ud når man bremser

Indlæg af steen10 »

Hej

Min Lupo 3L fra 99, er begyndt med at gå ud når man bremser, også er den svær at starte igen, er der nogen som kender til det problem???

Mvh

Steen
Kim B Olesen
Indlæg: 4802
Tilmeldt: tirs 15. feb 2011 12:37
Geografisk region: Nordjylland
Geografisk sted: Fjerritslev

Re: Lupo går ud når man bremser

Indlæg af Kim B Olesen »

Bremser den godt nok eller skal du trykke hårdt ? Det kunne godt være en utæthed i vakuum systemet - jeg ved ikke helt om det kan få den til at gå i stå :-)
steen10
Indlæg: 23
Tilmeldt: tors 27. okt 2011 20:05
Geografisk sted: Billund

Re: Lupo går ud når man bremser

Indlæg af steen10 »

den bremser som den skal, men går ud når man man f.eks kommer hen til en kryds, også er den meget svær at starte og tager ikke rigtig noget gas..
VAGtech.dk
Indlæg: 1430
Tilmeldt: man 20. sep 2010 19:51
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Re: Lupo går ud når man bremser

Indlæg af VAGtech.dk »

steen10 skrev:den bremser som den skal, men går ud når man man f.eks kommer hen til en kryds, også er den meget svær at starte og tager ikke rigtig noget gas..
Lugter lidt af et dieselproblem..
VAGtech.dk

*Værksted med speciale i Lupo 3L med beliggenhed på Fyn.
*Salg af Reservedele, GSM Moduler & Andet godt
info@vagtech.dk
Tlf: 29706040
http://www.vagtech.dk
Middelfartvej 297
5200 Odense V

Alle indlæg af VAGtech.dk, er kun vejledende, at følge vores indlæg sker uden ansvar fra vor side. DVS. PÅ EGET ANSVAR
steen10
Indlæg: 23
Tilmeldt: tors 27. okt 2011 20:05
Geografisk sted: Billund

Re: Lupo går ud når man bremser

Indlæg af steen10 »

Ja jeg tror også jeg vil prøve at kigge lidt på diesel, starter nok med brændstof filteren.
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: Lupo går ud når man bremser

Indlæg af sussi »

steen10 skrev:Ja jeg tror også jeg vil prøve at kigge lidt på diesel, starter nok med brændstof filteren.
Tag så lige og skift returventilen i toppen af filteret samtidig, den har der været en del skriverier om.
M.v.h. Sussi
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
Besvar