Diesel problem

Forummet hvor der snakkes biler
Besvar
Danmajamarcus
Indlæg: 3
Tilmeldt: søn 16. jul 2017 11:05
Geografisk sted: Ikast

Diesel problem

Indlæg af Danmajamarcus »

Hej nu vil jeg høre om der er nogle der ved hvorfor min diesel filter løber tør.Den går ud og jeg er nød til at hælde diesel ned i filtert for at køre igen.Har sat et gennesiktig slange på ved fremløb og kan se bitte små bobler løbe ned i filtert.Hvad gør den beholder i tanken og hvordan kan man se om den er defekt.Tænker på at skifte den eller tandrempumpe.Synes jeg har prøvet alt mvh Dan
Brugeravatar
Vyffe
Indlæg: 2661
Tilmeldt: tors 14. okt 2010 21:50
Geografisk region: Østjylland
Geografisk sted: Ølholm, Tørring

Re: Diesel problem

Indlæg af Vyffe »

Dysepakninger.

Sendt fra min LG-D955 med Tapatalk
SOLGT 12/19 - Lupo 3L TDI 06/02 -'02 model - Kørt 403.000 km 11/18 - Chip til 88 hk - Fartpilot - Kopholder - Tonede ruder i bag.

SKROTTET 08/18 - Lupo 3L TDI 08/00 - Endte på 618.000 km
Danmajamarcus
Indlæg: 3
Tilmeldt: søn 16. jul 2017 11:05
Geografisk sted: Ikast

Re: Diesel problem

Indlæg af Danmajamarcus »

Vyffe skrev:Dysepakninger.

Sendt fra min LG-D955 med Tapatalk
Okay det var hurtigt har du prøvet det før at det var grunden trode føst det var beholder i tanken eller tandrempumpe tak for svaret mvh Dan
Kim B Olesen
Indlæg: 4801
Tilmeldt: tirs 15. feb 2011 12:37
Geografisk region: Nordjylland
Geografisk sted: Fjerritslev

Re: Diesel problem

Indlæg af Kim B Olesen »

Du kan starte med enten at vende din returventil i brændstoffilteret om eller koble uden om den og lige blænde den af med en slange ;) hvis det hjælper er jeg helt enig med Vyffe 8-)
Det er jeg nu stort set også alligevel, men det skader jo ikke at blive helt sikker ;)
Små bobler gør ikke noget forøvrigt 8-)
Danmajamarcus
Indlæg: 3
Tilmeldt: søn 16. jul 2017 11:05
Geografisk sted: Ikast

Re: Diesel problem

Indlæg af Danmajamarcus »

Hej nu har jeg skiftet dysepakninger kørt en lille tur ,og den køre sku der ud af håber det bliver ved tak skal i ha for jeres hurtige svar på mit spørgsmål skriver lige sener om det holder når jeg har kørt nogle flere km mvh Dan
Besvar