"Redegørelse" for situationen i VAGtech / VAGshop
-
- Indlæg: 1430
- Tilmeldt: man 20. sep 2010 19:51
- Geografisk sted: Odense
- Kontakt:
"Redegørelse" for situationen i VAGtech / VAGshop
Kære ”3Lere”.
Som det nok bemærkes hist og her, har der været lidt ændringer i VAGtech / VAGshop over det sidste halve år.
Der står på shoppen, at der er orlov, og på værkstedets hjemmeside at der igen køres på ”freelance” basis – imod tidligere 9-16 åben. Ligeledes er der en svarer på telefonen, der indikerer ovenstående.
Indledningsvist vil jeg gerne beklage overfor de af jer, der måske har oplevet problemer/komplikationer i forbindelse med dette - det være sig mail, der måske ikke bliver besvaret eller lidt længere end ”længere end normal leveringstid”.
Forklaringen består af flere dele. Først og fremmest sandheden om 3Lerne, at de for specialværksteder er en uddøende race, BESTEMT ikke uddød, men uddøende. Derfor har jeg valgt at tage imod et længe ventet jobtilbud, jeg ikke kunne sige nej til.
Jeg kunne nok godt have trukket beslutningen om at reducere forretningens kapacitet et års tid eller to endnu, who knows, måske mere, men jeg tvivler på, at der er nogen, der står og siger tak til mig, fordi jeg holdt ud, til den sidste Lupo skulle serviceres.
Sagt ligeud - jeg har fundet en anden levevej, som i øvrigt er min drengedrøm, der endelig er gået i opfyldelse. Netop fast job som pilot i København. Det efterlader mig med en del fridage, som jeg har valgt at give størstedelen af til at holde 3Lere kørende, både på værkstedet men også via webshoppen.
Det er tydeligt, at der i starten har været mere fokus på det nye job end på VAGtech. Gnisten for at fikse 3Lere var, da jeg fik det nye job - med kort varsel, også ret lav. Det var blevet mere en pligt / nødvendighed for at tjene penge end i starten, hvor det var lige så meget lysten til at holde de små uhyre i gang og tilfredsstille kunder langvejs fra, der havde hørt godt om VAGtech.
Som kommentar til et indlæg på forummet, om det er de sidste krampetrækninger, ved jeg ikke, hvad jeg skal sige til, udover at der i november er omsat for lige så meget som sidste fuldtids måned (og det er vel og mærke på 8 arbejdsdage) – så helt død er butikken ikke!
Hvordan fremtiden i VAGtech ser ud, er endnu uvis. Jeg kan dog sige, at lysten / gnisten for at fikse 3Lere nu er større end lysten til at tjene de penge, der måtte være forbundet med det, og det er en god start.
Der er flere tanker om fremtiden – skal butikken sælges, skal jeg ansætte en mand, skal jeg køre det videre som freelance i et mere begrænset omfang, eller skal butikken lukkes.
I første omgang er det freelance løsningen, jeg kører med, indtil jeg er blevet klogere på, hvad jeg synes, der er bedst. Muligheden med at sælge butikken anser jeg som værende tvivlsom, eftersom jeg nok selv er den største aktiv i firmaet, og desværre ikke kan følge med i et evt. salg. Man har også tidligere hørt om værksteder, der bliver solgt og har problemer med at leve op til kundernes forventninger – det vil jeg helst ikke opleve med VAGtech. Det leder mig hen på sidste mulighed, netop at lukke butikken, for netop at undgå at VAGtech får et ry for ikke at leve op til det produkt, jeg ellers synes, har været af høj standard. Denne mulighed lader dog en masse 3L-ejere i stikken, så den vil jeg også helst undgå.
Så er der nogen, der kender en mekaniker, der kunne være interesseret i at blive kørt ind i VAGtech som medejende medarbejder, kan I jo foreslå vedkommende at tage kontakt til mig.
Det blev en længere smøre / redegørelse – men den beskriver 100 % situationen, som den er.
Endnu en gang beklager jeg overfor de af jer, der er blevet fanget i en dum situation i forbindelse med alt dette.
Jeg vil ligeledes gerne sige tak til de af jer, der har brugt VAGtech i de 6 år, vi har eksisteret, og til de af jer der fortsat vil benytte sig af VAGtech og Shop.
Venlig hilsen
Steffen Petersen - VAGtech
Som det nok bemærkes hist og her, har der været lidt ændringer i VAGtech / VAGshop over det sidste halve år.
Der står på shoppen, at der er orlov, og på værkstedets hjemmeside at der igen køres på ”freelance” basis – imod tidligere 9-16 åben. Ligeledes er der en svarer på telefonen, der indikerer ovenstående.
Indledningsvist vil jeg gerne beklage overfor de af jer, der måske har oplevet problemer/komplikationer i forbindelse med dette - det være sig mail, der måske ikke bliver besvaret eller lidt længere end ”længere end normal leveringstid”.
Forklaringen består af flere dele. Først og fremmest sandheden om 3Lerne, at de for specialværksteder er en uddøende race, BESTEMT ikke uddød, men uddøende. Derfor har jeg valgt at tage imod et længe ventet jobtilbud, jeg ikke kunne sige nej til.
Jeg kunne nok godt have trukket beslutningen om at reducere forretningens kapacitet et års tid eller to endnu, who knows, måske mere, men jeg tvivler på, at der er nogen, der står og siger tak til mig, fordi jeg holdt ud, til den sidste Lupo skulle serviceres.
Sagt ligeud - jeg har fundet en anden levevej, som i øvrigt er min drengedrøm, der endelig er gået i opfyldelse. Netop fast job som pilot i København. Det efterlader mig med en del fridage, som jeg har valgt at give størstedelen af til at holde 3Lere kørende, både på værkstedet men også via webshoppen.
Det er tydeligt, at der i starten har været mere fokus på det nye job end på VAGtech. Gnisten for at fikse 3Lere var, da jeg fik det nye job - med kort varsel, også ret lav. Det var blevet mere en pligt / nødvendighed for at tjene penge end i starten, hvor det var lige så meget lysten til at holde de små uhyre i gang og tilfredsstille kunder langvejs fra, der havde hørt godt om VAGtech.
Som kommentar til et indlæg på forummet, om det er de sidste krampetrækninger, ved jeg ikke, hvad jeg skal sige til, udover at der i november er omsat for lige så meget som sidste fuldtids måned (og det er vel og mærke på 8 arbejdsdage) – så helt død er butikken ikke!
Hvordan fremtiden i VAGtech ser ud, er endnu uvis. Jeg kan dog sige, at lysten / gnisten for at fikse 3Lere nu er større end lysten til at tjene de penge, der måtte være forbundet med det, og det er en god start.
Der er flere tanker om fremtiden – skal butikken sælges, skal jeg ansætte en mand, skal jeg køre det videre som freelance i et mere begrænset omfang, eller skal butikken lukkes.
I første omgang er det freelance løsningen, jeg kører med, indtil jeg er blevet klogere på, hvad jeg synes, der er bedst. Muligheden med at sælge butikken anser jeg som værende tvivlsom, eftersom jeg nok selv er den største aktiv i firmaet, og desværre ikke kan følge med i et evt. salg. Man har også tidligere hørt om værksteder, der bliver solgt og har problemer med at leve op til kundernes forventninger – det vil jeg helst ikke opleve med VAGtech. Det leder mig hen på sidste mulighed, netop at lukke butikken, for netop at undgå at VAGtech får et ry for ikke at leve op til det produkt, jeg ellers synes, har været af høj standard. Denne mulighed lader dog en masse 3L-ejere i stikken, så den vil jeg også helst undgå.
Så er der nogen, der kender en mekaniker, der kunne være interesseret i at blive kørt ind i VAGtech som medejende medarbejder, kan I jo foreslå vedkommende at tage kontakt til mig.
Det blev en længere smøre / redegørelse – men den beskriver 100 % situationen, som den er.
Endnu en gang beklager jeg overfor de af jer, der er blevet fanget i en dum situation i forbindelse med alt dette.
Jeg vil ligeledes gerne sige tak til de af jer, der har brugt VAGtech i de 6 år, vi har eksisteret, og til de af jer der fortsat vil benytte sig af VAGtech og Shop.
Venlig hilsen
Steffen Petersen - VAGtech
VAGtech.dk
*Værksted med speciale i Lupo 3L med beliggenhed på Fyn.
*Salg af Reservedele, GSM Moduler & Andet godt
info@vagtech.dk
Tlf: 29706040
http://www.vagtech.dk
Middelfartvej 297
5200 Odense V
Alle indlæg af VAGtech.dk, er kun vejledende, at følge vores indlæg sker uden ansvar fra vor side. DVS. PÅ EGET ANSVAR
*Værksted med speciale i Lupo 3L med beliggenhed på Fyn.
*Salg af Reservedele, GSM Moduler & Andet godt
info@vagtech.dk
Tlf: 29706040
http://www.vagtech.dk
Middelfartvej 297
5200 Odense V
Alle indlæg af VAGtech.dk, er kun vejledende, at følge vores indlæg sker uden ansvar fra vor side. DVS. PÅ EGET ANSVAR
- Bandit
- Indlæg: 774
- Tilmeldt: man 12. jul 2010 06:02
- Geografisk region: Vestjylland
- Geografisk sted: Fjelstervang, Vestjylland
Re: "Redegørelse" for situationen i VAGtech / VAGshop
Godt at du kommer med en klar udmelding - hellere det end en masse tvivlsomme gisninger ☺
Og så er stort tillykke med jobbet.
Og så er stort tillykke med jobbet.
Ulven kommer, ulven kommer
Re: "Redegørelse" for situationen i VAGtech / VAGshop
2+Bandit skrev:Godt at du kommer med en klar udmelding - hellere det end en masse tvivlsomme gisninger ☺
Og så er stort tillykke med jobbet.
A2 3L 2003 sort importbil 181.000 på bagen. Pilot og optimering af Skipper. Lavet om til manuel gear. Større bremser, større tank, skiver i bag, større hjullejer og rigtige trækaksler mm. Nu uden returventil. Er efterhånden ved at være nærmest stabilt kørende.
-
- Indlæg: 4801
- Tilmeldt: tirs 15. feb 2011 12:37
- Geografisk region: Nordjylland
- Geografisk sted: Fjerritslev
Re: "Redegørelse" for situationen i VAGtech / VAGshop
Ja - også stort tillykke herfra - håber du finder en løsning du selv bliver glad for
Selv om vi ville blive kede af du lukkede, ville jeg personligt være ked af hvis du fortsatte med at servicere mig/os bare for vores skyld Der skulle jo helst være lidt lyst og overskud til det
Selv om vi ville blive kede af du lukkede, ville jeg personligt være ked af hvis du fortsatte med at servicere mig/os bare for vores skyld Der skulle jo helst være lidt lyst og overskud til det
- Lars Larsen
- Indlæg: 176
- Tilmeldt: ons 14. jul 2010 07:25
- Geografisk region: Fyn
- Geografisk sted: Nø-Fyn
Re: "Redegørelse" for situationen i VAGtech / VAGshop
Hej Steffen,
Jeg vil starte med at ønske dig et kæmpestort tillykke med drømmejobbet.
Og som man siger, der er en tid for alting og alting har sin tid - Også 3L bilerne. Det var sjovt og spændende så længe det varede.
Tak for de gange du har hjulpet mig med at lave det blå lyn.
/Lars
Jeg vil starte med at ønske dig et kæmpestort tillykke med drømmejobbet.
Og som man siger, der er en tid for alting og alting har sin tid - Også 3L bilerne. Det var sjovt og spændende så længe det varede.
Tak for de gange du har hjulpet mig med at lave det blå lyn.
/Lars
- KMDTHY
- Indlæg: 4985
- Tilmeldt: lør 12. jun 2010 20:43
- Geografisk region: Vestjylland
- Geografisk sted: Aarhus/Thisted
- Has thanked: 1 time
Re: "Redegørelse" for situationen i VAGtech / VAGshop
Tillykke med jobbet, "Pilotfyr"
2005 Lupo 3L Sort|OE Fartpilot|Kopholder|Fjbt clås|Armlæn|AeroTwin for+bag|Vindafviser|El-ruder|LED Kørelys|Blaupunkt DAB|Webasto TTC m. fjbt+GSM start|W8 lys pakke
3,6L/100km Normal - 2,8L/100km Rekord, Lemvig<=>København
605.000 km SOLGT efter 17 års ejerskab og 575.000 kørte kilometer.
3,6L/100km Normal - 2,8L/100km Rekord, Lemvig<=>København
605.000 km SOLGT efter 17 års ejerskab og 575.000 kørte kilometer.
- Andreasf
- Indlæg: 1062
- Tilmeldt: ons 3. aug 2011 23:20
- Geografisk region: Fyn
- Geografisk sted: Nyborg
- Kontakt:
Re: "Redegørelse" for situationen i VAGtech / VAGshop
Jeg vil utvivlsomt stå der! (plus jeg gerne byder en mindre formue for din Lupo 3L-miniature)VAGtech.dk skrev:Jeg kunne nok godt have trukket beslutningen om at reducere forretningens kapacitet et års tid eller to endnu, who knows, måske mere, men jeg tvivler på, at der er nogen, der står og siger tak til mig, fordi jeg holdt ud, til den sidste Lupo skulle serviceres.
Tillykke med jobbet - og tak for udmeldingen.
Det handler om at gribe de chancer der kommer - og det har du gjort
Touran 2.0 TDI 190hk DSG fra 2016. Polo 1.4 TDI 90hk DSG fra 2017. Blå up! 1.0 60hk ASG fra 2017. Grå AYZ fra 2003.
Re: "Redegørelse" for situationen i VAGtech / VAGshop
Tak for god redegørelse...
Kan man af dette uddrage at det stadig vil være muligt at få repareret/serviceret 3L'eren hos dig?
Altså med tidsbestilling i god tid (så langt du nu kender din arbejdsplan), eller er det forbeholdt absolutte nedbrud i de 3L specielle dele?
De bedste ønsker for din fremtid fra endnu en tilfreds kunde.
/Søren
Kan man af dette uddrage at det stadig vil være muligt at få repareret/serviceret 3L'eren hos dig?
Altså med tidsbestilling i god tid (så langt du nu kender din arbejdsplan), eller er det forbeholdt absolutte nedbrud i de 3L specielle dele?
De bedste ønsker for din fremtid fra endnu en tilfreds kunde.
/Søren
Lupo 1,2 TDI 3L - 2000 Med kopholder, hanskerum og Micro GRA (Km 740.000+)
Audi A2 1,2 TDI 3L - 2003 model
Audi A6 2,8 Quattro - 1995
Audi A8 4,2 Quattro - 2003
Audi A2 1,2 TDI 3L - 2003 model
Audi A6 2,8 Quattro - 1995
Audi A8 4,2 Quattro - 2003
-
- Indlæg: 1430
- Tilmeldt: man 20. sep 2010 19:51
- Geografisk sted: Odense
- Kontakt:
Re: "Redegørelse" for situationen i VAGtech / VAGshop
@Søren..
Du er inde på noget af det rigtige. Der er stadig mulighed for at booke tider - dog i et mere begrænset omfang og med lidt længere reponstid.
Som noget nyt arbejdes der på en ekstra "Afdeling Øst" - i Københavns Sydhavn..
Du er inde på noget af det rigtige. Der er stadig mulighed for at booke tider - dog i et mere begrænset omfang og med lidt længere reponstid.
Som noget nyt arbejdes der på en ekstra "Afdeling Øst" - i Københavns Sydhavn..
VAGtech.dk
*Værksted med speciale i Lupo 3L med beliggenhed på Fyn.
*Salg af Reservedele, GSM Moduler & Andet godt
info@vagtech.dk
Tlf: 29706040
http://www.vagtech.dk
Middelfartvej 297
5200 Odense V
Alle indlæg af VAGtech.dk, er kun vejledende, at følge vores indlæg sker uden ansvar fra vor side. DVS. PÅ EGET ANSVAR
*Værksted med speciale i Lupo 3L med beliggenhed på Fyn.
*Salg af Reservedele, GSM Moduler & Andet godt
info@vagtech.dk
Tlf: 29706040
http://www.vagtech.dk
Middelfartvej 297
5200 Odense V
Alle indlæg af VAGtech.dk, er kun vejledende, at følge vores indlæg sker uden ansvar fra vor side. DVS. PÅ EGET ANSVAR
- sussi
- Indlæg: 6146
- Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
- Geografisk region: Sydsjælland
- Geografisk sted: Holeby
Re: "Redegørelse" for situationen i VAGtech / VAGshop
Det ville være til glæde for mange, så pøj pøj med projektetVAGtech.dk skrev:Som noget nyt arbejdes der på en ekstra "Afdeling Øst" - i Københavns Sydhavn..
M.v.h. Sussi
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.