Enden på legen :-(

Her kan du poste indlæg, der ikke passer ind andre steder - links til hjemmesider, sjov og spas, skriv en hilsen.
Brugeravatar
Lars Larsen
Indlæg: 176
Tilmeldt: ons 14. jul 2010 07:25
Geografisk region: Fyn
Geografisk sted: Nø-Fyn

Enden på legen :-(

Indlæg af Lars Larsen »

14 år og 743.000 km på tælleren og er kaldt til syn senest omkring juletid.
Selvfølgelig er der nogle skavanker og nogle ting der skal laves inden syn, men værst er at den er begyndt at bruge sindssygt meget kølervædske - lad os bare kalde det vand nu. Jeg kører 100 km til og 100 km fra arbejde og når jeg efter en arbejdsdag eller en lang nat skal efterfylde kølervædske slipper der et stort og lydeligt overtryk ud af kølesystemet med et ordentligt sprøjt og det bobler længere inde i motoren. Jeg er bange for at det er toppakningen der er gået og dermed er bilen vist moden til udskiftning.

Min Yndlingsmekaniker i det vestlige Odense holder orlov og har ikke svaret på mine henvendelser, den første for ca 4 uger siden. Det behøver ikke at være redningen, snarere en afklaring jeg har brug for.

Så nu går jagten på et andet køretøj hvor jeg sidder lige så godt som jeg har gjort i Lupoen. Jeg tænker på en anden Lupo 3L TDI med lidt færre km på tælleren, måske en brugt Polo Bluemotion, en UP Bluemotion hvis den ikke fås med Dieselmotor, en Skoda CityGo, en Citroen C3 Picasso som min kones etc. Nogen der kender nogen eller kan komme med en anbefaling??

Mvh.
Lars
Brugeravatar
Skipper
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons 17. feb 2016 19:58
Geografisk sted: Vest for Holstebro

Re: Enden på legen :-(

Indlæg af Skipper »

Du ved hvad du har, ikke hvad du får.............

Og dermed mener jeg at:

Hvis bilen ellers generelt er i orden, så kan det jo måske godt gå at skifte toppakning, eller endda hele motoren(alt efter hvad man kan selv, eller har venner til), set i forhold til at der er en god sandsynlighed for, at du også vil rende ind i omkostninger ret hurtigt, på det du køber i stedet.

Du skal/bør jo også opveje hvad du sparer ved at lade den trille videre, både på den ene og anden konto, og ikke bare se en rep udgift i forhold til handelsværdien.

Det er en konkret vurdering, som kun du kan tage ;)

Måske du kan være heldig, at der er en her på forummet som vil skifte en pakning, eller en motor, for en fornuftig pris................
VCDS på 40" skærm er som nutella på franskbrøb - livsnødvendigt for enhver 3L ejer!

En rigtig C5'er kommer fra USA!
Brugeravatar
Atjuh 3L
Indlæg: 1739
Tilmeldt: ons 5. dec 2012 01:10
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Køge
Kontakt:

Re: Enden på legen :-(

Indlæg af Atjuh 3L »

+1

Trist at den slags "små" ting sker, men dilemmaet er - som du selv er inde på - nok det største problem.
At lave toppakningen er ikke så slemt/dyrt, men at få motoren skiftet kan blive halvpebret.

(Og jeg behøver vel næppe at nævne: Jeg ville købe en A2 :) )

Mvh,

Atjuh 3L.
Senest rettet af Atjuh 3L søn 15. jan 2017 14:08, rettet i alt 1 gang.
A2 3L: (225.000) 285.000 km. 5 pladser, renov. gearkasse.
Eftermonterede klapsæder, og Ebay fjernbetjening med blink.
A2 3L: (349TKm) RØD
A2 3L: 278.000 km. klima, fjernbetent centrallås, tågebaglygter, klapsæder, højdejusterbare forsæder, bagagerumsdækken, dobbelt bund.
A2 3L: Sølv.
Søren
Indlæg: 1397
Tilmeldt: lør 17. sep 2011 22:07
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Næstved/ Lov

Re: Enden på legen :-(

Indlæg af Søren »

Jeg ville helt klart køre tag turen over Storebælt.. Og fise til Havdrup.. Ved godt det ikke er heeeelt billigt.. Men jeg mener osse at du ved hvad du har, ikke hvad du får..


Sent from my iPhone 6s using Tapatalk
Lupo 1.2 TDI 3L fra 2005 sort... 701.000km med Aerotwin viskere.. Kopholder gl model.. Garmin 2595 LTM og grå stue.. Synet uden anmærkning 15/4-2013 og 27/4-2015-, 1-5-2017 og igen den 1-5-2019 20-5-2021 og nu 6-6 2023 Ellers intet xtra udstyr

VW Passat variant 2.0 TDI comfortline sort fra 2010 318.000km ny synet 7-11-2023
Brugeravatar
KMDTHY
Indlæg: 4985
Tilmeldt: lør 12. jun 2010 20:43
Geografisk region: Vestjylland
Geografisk sted: Aarhus/Thisted
Has thanked: 1 time

Re: Enden på legen :-(

Indlæg af KMDTHY »

+100 på at skifte toppakningen, så er den klar på de næste 700.000 km :)
2005 Lupo 3L Sort|OE Fartpilot|Kopholder|Fjbt clås|Armlæn|AeroTwin for+bag|Vindafviser|El-ruder|LED Kørelys|Blaupunkt DAB|Webasto TTC m. fjbt+GSM start|W8 lys pakke
3,6L/100km Normal - 2,8L/100km Rekord, Lemvig<=>København
605.000 km SOLGT efter 17 års ejerskab og 575.000 kørte kilometer. :cry:
Brugeravatar
Andreasf
Indlæg: 1062
Tilmeldt: ons 3. aug 2011 23:20
Geografisk region: Fyn
Geografisk sted: Nyborg
Kontakt:

Re: Enden på legen :-(

Indlæg af Andreasf »

En tur til JP - helt klart!
Der er masser af kilometer i den endnu :-)
Touran 2.0 TDI 190hk DSG fra 2016. Polo 1.4 TDI 90hk DSG fra 2017. Blå up! 1.0 60hk ASG fra 2017. Grå AYZ fra 2003.
383CI
Indlæg: 2120
Tilmeldt: tirs 29. jun 2010 16:15
Geografisk sted: Vest for Hobro

Re: Enden på legen :-(

Indlæg af 383CI »

Søren skrev:Jeg ville helt klart køre tag turen over Storebælt.. Og fise til Havdrup..


Sent from my iPhone 6s using Tapatalk

Jeg lovede Jesper ikke at glemme selv gudeværkstederne laver fejl og nævne det hver eneste gang jublekorret kommer igang.
Der er ikke tivvl om de kan lave de biler, men deres service i forbindelse med de splittede min af er sgu en tanke værd!

viewtopic.php?f=10&t=1353&p=10780&hilit ... rem#p10780

Der er et andet værkste jeg ved mange bruger og er glade for.

http://www.nsauto.dk/lupo-audi-a2.aspx
/383CI

2002 Lupo3 HJB V1.3 optimeret.
14/3 2022 Solgt som slutning på LupoTiden. Det blev til næsten 20 år med 3 proppet og et sted mellem 1/2 og 1 million km.


Hvis ikke du har taget dit værksted eller mekaniker i at snyde eller lave noget lort, er de bedre til det end du forestiller dig, eller usandsynligt heldige.
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: Enden på legen :-(

Indlæg af sussi »

Er der ikke løbet så mange millioner liter vand i åén, at den gamle historie må betegnes som ude af verden? ;) ;)
Det er snart mange år siden, jeg har brokket mig over Euro Biler, min holdning til dem er dog stadig den samme, dette skriver jeg bare ikke side op og ned om :lol:
Sussi
Ps. NS står da også i FAQén.
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
Søren
Indlæg: 1397
Tilmeldt: lør 17. sep 2011 22:07
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Næstved/ Lov

Re: Enden på legen :-(

Indlæg af Søren »

Alle værksteder kan lave fejl.. Men jeg ville stadig køre JP og få dem til at kigge på bilen...


Sent from my iPhone 6s using Tapatalk
Lupo 1.2 TDI 3L fra 2005 sort... 701.000km med Aerotwin viskere.. Kopholder gl model.. Garmin 2595 LTM og grå stue.. Synet uden anmærkning 15/4-2013 og 27/4-2015-, 1-5-2017 og igen den 1-5-2019 20-5-2021 og nu 6-6 2023 Ellers intet xtra udstyr

VW Passat variant 2.0 TDI comfortline sort fra 2010 318.000km ny synet 7-11-2023
CJohansen
Indlæg: 335
Tilmeldt: man 31. okt 2016 15:49
Geografisk sted: Viborg området

Re: Enden på legen :-(

Indlæg af CJohansen »

Ja der er jo nok mere religion i det med værkstedsvalg end vi lige vil indrømme. 383CI har helt ret i at der ikke altid er rent trav hos vores foretrukne værksteder. Personligt har jeg brugt "randers afdelingen" en del, men det sker så ikke mere kan jog godt sige med ro i sindet. Har en god bekendt som også er her på forummet, og som også har en lupo 3l, og han havde lidt problemer med gearskiftet. Han vil ikke selv skrive noget om det, men jeg kan ikke holde kæft, og nu var der ligesom lukket op for godteposen. Jeg anbefalede ham at få en vurdering hos værkstedet, og han vendte tilbage med følgende besked. Der skal udskiftes en skiftekulisse, med en brugt som de har på lager. De vil have over 5.000 for den brugte skiftekulisse, og minimum 3 timer til at skifte den, foruden timer til øvrigt før og efter, så han skulle regne med ca. 8000 inkl. moms........................... :shock: :? :?: :x :evil:

Første opkald til en ophugger som i øvrigt skulle skaffe delen andetstedsfra, afgjorde at stumpen kunne koste 500 + moms. Vi skiftede den så selv, og det tog et par timer i perlegruset. Det viste sig så at det ikke havde noget med fejlen at gøre, og at det lå i en potmeter på gangsteller.

Jeg kan ikke lade være med at tænke på hvor mange tusinde de ville have snuppet for en brugt potmeter..................

Bundlinjen er, at der er en del mennesker som ikke selv kan skrue det mindste, og derfor er nødt til at stole blindt på værkstedet. Og når værkstedet fornemmer et nemt offer, så er det at sådan noget åbenbart forekommer. Derfor kan jeg kun tilslutte mig 383ci's signatur.

Få hovedet ud af strudse hullerne folkens. Jeres åhhh så dygtige værksteder er sandsynligvis lige så fulde af fup som alle de andre, de har bare lidt mere erfaring med 3l. Det gør dem ikke til guder, snarer en flok priviligerede potentielle platugler.

Jeg kunne aldrig finde på at sige de alle er sådan, men mon ikke der sidder nogen som bliver lidt røde i kinderne rundt om i landet............................FØJ!
A2 3L 2003 sort importbil 181.000 på bagen. Pilot og optimering af Skipper. Lavet om til manuel gear. Større bremser, større tank, skiver i bag, større hjullejer og rigtige trækaksler mm. Nu uden returventil. Er efterhånden ved at være nærmest stabilt kørende.
383CI
Indlæg: 2120
Tilmeldt: tirs 29. jun 2010 16:15
Geografisk sted: Vest for Hobro

Re: Enden på legen :-(

Indlæg af 383CI »

CJohansen

Jeg har så mange skræk historier om Mercari det ville fylde serveren hvis jeg skulle beskrive bare det halve.
Faktisk var det netop det steds griskhed der fik mig igang med, dengang Vagcom, og at rode i bilerne.

Jeg skulle have skiftet indsugnings system udfra en fejl i loggen. Han ville bestille en mens Falck kom med bilen fordi den holdt stille, og der var igen tvivl. Bilen kørte igen efter jeg havde grundjusteret den et par gange og nulstillet nogle fejl. Det hele var fordi mit batteri var defekt.


Jeg kiggede på en med turbo fejl. Der fik ejeren valget mellen en ny eller en brugt mens han stod der og de var på vej ind og bestille den da der blev grebet i hold.
Ny N75 ventil sparede manden for 8000kr da bilen kørte igen.

og mindst 10 i samme grove stil jeg lykkeligt ha fortrængt. Vi snakker nye gearkasser, gangstellere osv.
Ingen tvivl om den får bilen til at køre igen, men det er ren røveri udfra folks tillid til dem.
Senest rettet af 383CI man 14. nov 2016 21:45, rettet i alt 1 gang.
/383CI

2002 Lupo3 HJB V1.3 optimeret.
14/3 2022 Solgt som slutning på LupoTiden. Det blev til næsten 20 år med 3 proppet og et sted mellem 1/2 og 1 million km.


Hvis ikke du har taget dit værksted eller mekaniker i at snyde eller lave noget lort, er de bedre til det end du forestiller dig, eller usandsynligt heldige.
Søren
Indlæg: 1397
Tilmeldt: lør 17. sep 2011 22:07
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Næstved/ Lov

Re: Enden på legen :-(

Indlæg af Søren »

Min blev kørt på liften.. De fjernede bundpladen og vi i fælles skab kigge på den.. Og ingen tvivl om koblings cylinderen var pisse utæt.. Og ja efter 3 dage ville bilen ikke starte.. Og en pøl af hydraulik olie lå under bilen.. Og nu er den skiftet og gearet virker fint igen..


Sent from my iPhone 6s using Tapatalk
Lupo 1.2 TDI 3L fra 2005 sort... 701.000km med Aerotwin viskere.. Kopholder gl model.. Garmin 2595 LTM og grå stue.. Synet uden anmærkning 15/4-2013 og 27/4-2015-, 1-5-2017 og igen den 1-5-2019 20-5-2021 og nu 6-6 2023 Ellers intet xtra udstyr

VW Passat variant 2.0 TDI comfortline sort fra 2010 318.000km ny synet 7-11-2023
CJohansen
Indlæg: 335
Tilmeldt: man 31. okt 2016 15:49
Geografisk sted: Viborg området

Re: Enden på legen :-(

Indlæg af CJohansen »

Fatter bare ikke hvorfor folk stikker hovedet i busken og ikke vil anerkende der fuskes og svindles. I stedet for står folk sammen beskytter dem. " jamen jeg har engang oplevet at de med det samme fandt ud af mit baghjul manglede, så de er bare super dygtige".
De tilbedende typer må jo være blevet tørret så grundigt at det gør ondt at indrømme, eller også er det slet ikke gået op for dem endnu...................................

Personligt kan jeg sige at der kun er en person jeg stadig har 100% tillid til, når det drejer sig om at pille ved mine biler. Og det er egentligt skræmmende når man tænker på hvor mange der har gjort forsøget, både på vw og andre mærker gennem tiden.
A2 3L 2003 sort importbil 181.000 på bagen. Pilot og optimering af Skipper. Lavet om til manuel gear. Større bremser, større tank, skiver i bag, større hjullejer og rigtige trækaksler mm. Nu uden returventil. Er efterhånden ved at være nærmest stabilt kørende.
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: Enden på legen :-(

Indlæg af sussi »

Vi er jo stort set enige alle sammen.
Men men, der er stadig MEGET få værksteder, der har forstand på vores små biler.
Og alle værksteder kan lave fejl, men nogle laver bare rigtig mange fejl, især aut. værksteder :twisted:
Så hvis man ikke kan selv, og skal vælge mellem to onder, så er det med at vælge den mindste ;)
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
383CI
Indlæg: 2120
Tilmeldt: tirs 29. jun 2010 16:15
Geografisk sted: Vest for Hobro

Re: Enden på legen :-(

Indlæg af 383CI »

Selvfølgeligt laver værkstederne, og alle andre fejl.

Det er bare naivt at tro at værksteder der laver flere Lupoèr om dagen begår banalene fejl som at ville skifte turboer, gearkasser og dit og dat uden at have undersøgt tingene.
Så er de i hvert fald ikke så dygtige som det er lykkes at bilde folk ind.

Når/hvis de er så erfarne bør de jo vide det kan være småting der vælter det hele.
Men det kunne jo netop være med den vide i baggrunden det er fristende at bilde de tilidsfulde kunder ind de står foran en kostbar reperation.


Det er også pussig at det skulle være de samme kunder (mig) der er udsat for "gudeværktedernes" fejlrække og andre slipper for "fejreperationer" på deres biler.

Jeg kunne fristes til at tro jeg møder alle disse "værkstedsfejl" fordi jeg kan gennemskue det ikke kan passe bilen skal have skiftet komplet tandstang fordi blinklyset i højre baglygte ikke virker.

Jeg står med et eksembel vi kan tage lidt for sjov. Reperationen er ikke udført og jeg har, med forums hjælp, en vis ide om hvad der er galt.

Bilen hakker en smule når den trækker i de nederste omdrejninger. Flertallet her vil sige ledningsnet til dyserne. Det koster vist 600kr og lad os så sige det skal tage 2 timer at skifte. Så vil vi aldrig komme over en rep. på 2000kr.
Jeg siger ikke det ikke kan være andet, men umiddelbart tror jeg ikke det er andre end VW og de rigtigt dygtige Lupo værksteder der kunne finde på at starte med at lede efter fejlen der. I ledningsnettet altså, der er ingen dysefejl i loggen.

Men her tænker jeg det KUNNE være fristende for værkstederne at sige det er dysefejl og det har de jo (til dels) ret I. Så skal vi skift 3 dyser, de koster og tager tid.

Hovsa, lednigsnettet gik sgu til under reperationen, så der skal nyt på. Det gør de ivrigt tit kunne det dygtige værksted sige.
De ligger jo i et hårdt miljø og nu er dyserne jo også nye så kunden ønsker nok ikke at døje med det fremover.

Vupti, så tror jeg regninger er over 10k og bilen køre igen. Værkstedet var sateme dygtige, nærmest "gudeaktige" nu de får en Lupoen til at køre igen og selvom regningen var lidt dyr har de jo styr på det på og de er jo dygtige og har stor erfaring med de meget meget specielle biler.

Det er klart de steder, og jeg tror stadigt ikke på det kun er mig der oplever det eller høre om de "fejl", får bilerne til at køre. Folk skal jo kunne komme ned i banken efter penge.

Og ja værkstederne er dygtige, ingen tvivl om det. Ikke mindst til at gemme alt det brugte lokumspapir de har brugt når de tørre folk så hårdt i røven det bløder.
Det kan så være det er fordi de rigtiget dygtige værksteder levere en lille badering kunden kan sidde på, med, så opdager de slet ikke det bløder og kunne lige tage toppen af smerten ved at sidde ned.
Det er sgu god service!
/383CI

2002 Lupo3 HJB V1.3 optimeret.
14/3 2022 Solgt som slutning på LupoTiden. Det blev til næsten 20 år med 3 proppet og et sted mellem 1/2 og 1 million km.


Hvis ikke du har taget dit værksted eller mekaniker i at snyde eller lave noget lort, er de bedre til det end du forestiller dig, eller usandsynligt heldige.
Brugeravatar
Andreasf
Indlæg: 1062
Tilmeldt: ons 3. aug 2011 23:20
Geografisk region: Fyn
Geografisk sted: Nyborg
Kontakt:

Re: Enden på legen :-(

Indlæg af Andreasf »

Altså, stop jer selv.
ANYWAY, så synes jeg at Lars Larsen skal se sig om efter et fornuftigt værksted der kan hjælpe ham.

Det kan også være en ombyttermotor kommer på tale, selvom det naturligvis altid vil være (mentalt) sjovere at runde en mio. på den originale... :-)

Efter Steffen ikke rigtigt er inde i kampen længere, laver jeg det meste selv - og resten får vores lokale lov til.
De gør det egentlig ok - og jeg kigger med hvis det er noget "Lupospecifikt" der skal udføres.
Touran 2.0 TDI 190hk DSG fra 2016. Polo 1.4 TDI 90hk DSG fra 2017. Blå up! 1.0 60hk ASG fra 2017. Grå AYZ fra 2003.
Søren
Indlæg: 1397
Tilmeldt: lør 17. sep 2011 22:07
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Næstved/ Lov

Re: Enden på legen :-(

Indlæg af Søren »

Hva skete der med Steffen?? Er han lukket ned eller ??


Sent from my iPhone 6s using Tapatalk
Lupo 1.2 TDI 3L fra 2005 sort... 701.000km med Aerotwin viskere.. Kopholder gl model.. Garmin 2595 LTM og grå stue.. Synet uden anmærkning 15/4-2013 og 27/4-2015-, 1-5-2017 og igen den 1-5-2019 20-5-2021 og nu 6-6 2023 Ellers intet xtra udstyr

VW Passat variant 2.0 TDI comfortline sort fra 2010 318.000km ny synet 7-11-2023
Brugeravatar
doktorfrank
Indlæg: 2310
Tilmeldt: søn 24. okt 2010 11:14
Geografisk sted: Ringsted

Re: Enden på legen :-(

Indlæg af doktorfrank »

Nu synes jeg, at "kubiktommerne" går fuldstændig i HC Andersen mode. Applaus - den morbide morskab kender ingen grænser!
Bliv ved på den måde og vi kan snart have det danske svar på Donald, the president elect :lol: :roll:
Obs: Det er ret kærligt ment :mrgreen:
I familien: Lupo 3L -99/00, VW Lupo 3L -01, 2 x Audi A2 3L -02, VW Golf GTi 2,0 Edition One -89, Skoda Roomster 1.4 Tdi 85 Scout -07, VW Buggy.
Brugeravatar
Vyffe
Indlæg: 2661
Tilmeldt: tors 14. okt 2010 21:50
Geografisk region: Østjylland
Geografisk sted: Ølholm, Tørring

Re: Enden på legen :-(

Indlæg af Vyffe »

Kubiktommeren for president! Jeg opretter gerne en lokalafdeling [GRINNING FACE WITH SMILING EYES]

Sendt fra min LG-D955 med Tapatalk
SOLGT 12/19 - Lupo 3L TDI 06/02 -'02 model - Kørt 403.000 km 11/18 - Chip til 88 hk - Fartpilot - Kopholder - Tonede ruder i bag.

SKROTTET 08/18 - Lupo 3L TDI 08/00 - Endte på 618.000 km
Brugeravatar
Lars Larsen
Indlæg: 176
Tilmeldt: ons 14. jul 2010 07:25
Geografisk region: Fyn
Geografisk sted: Nø-Fyn

Re: Enden på legen :-(

Indlæg af Lars Larsen »

Lidt opdatering...

....Selv de bedste værksteder begår fejl. Det er surt for begge parter men forhåbentlig er det enkeltstående tilfælde.
Til dem der skriver at man ved hvad man har men ikke hvad man får kan jeg kort sige: Jeg har en godt slidt bil med masser af skavanker som jeg kun nødtørftigt lapper på. Bl.a. er Turbo og Gearkqsse stadig de oprindelige fra fabrikken uden reparationer.
- Derfor er det meget fristende at kapitulere og finde en anden Lupo med AYZ-motor og under 300.000 på tælleren og give mellem 25.000 og 35.000 bananer eller hvad sådan en må koste. Jeg har stadig brug for en pendlerbil da jeg kører ca 1000 km om ugen.

Så har jeg fået et tilbud fra periferien af vennekredsen om at få lagt en anden motor i - vistnok med 280.000 km. Prisen siges at være billigere end at få lavet toppakningen. Men jeg vil foretrække at det er en der kender 3L teknologien der gør det. Ellers kan jeg på den lange bane lige så godt køre til Havdrup hvis jeg ikke hører fra VAGTech eller finde en anden bil. Ulempen er bare at jeg har behov for en lånebil mens "hjertetransplantationen" bliver udført.

Mit spørgsmål er så: Hvad skal der ellers flyttes med over? - Hele drivlinien eller bare motorblokken med tilbehør? ECU mm?

/Lars
Besvar