Hej. Ny i flokken.

Her kan du poste indlæg, der ikke passer ind andre steder - links til hjemmesider, sjov og spas, skriv en hilsen.
Besvar
Tdk
Indlæg: 11
Tilmeldt: lør 10. sep 2016 17:46
Geografisk region: Nordjylland
Geografisk sted: Mariager, Assens

Hej. Ny i flokken.

Indlæg af Tdk »

Skal du frem i flokken skal der stå VW på blokken. Og ja nu blev min golf 3 skiftet ud med en lupo 3l 2002 og 420000 km på klokken.
Den har ny kobling og renoveret gearkasse.
Den står på de org letmetal følge.

Så håber jeg bare at dem som siger at en lupo er en værkstedsbil ikke passer... :D

Tonny - tdk
Lupo 2002, 420.000 km, rød, org magnesium fælge. Glæder mig til den ikke larmer omkring 110 km/t og til fartpilot.
383CI
Indlæg: 2120
Tilmeldt: tirs 29. jun 2010 16:15
Geografisk sted: Vest for Hobro

Re: Hej. Ny i flokken.

Indlæg af 383CI »

Hej og velkommen.

Start med at udfylde din profil så vi kan se hvor du er henne, dernæst, for din egen skyld, læs FAQèn grundigt igennem, så er du langt bedre rustet til at køre Lupo 3L udne det bliver en værksteds bil og du undgår at stille de mest almindelige "begynderspørgsmål" der er besvaret til uendelighed her.

Jeg har over en halv million Lupo kilometer i højrefoden og aldrig oplevet "alvorlige" problemer.

Her er kilden til visdommens udspring:

viewtopic.php?f=10&t=20
/383CI

2002 Lupo3 HJB V1.3 optimeret.
14/3 2022 Solgt som slutning på LupoTiden. Det blev til næsten 20 år med 3 proppet og et sted mellem 1/2 og 1 million km.


Hvis ikke du har taget dit værksted eller mekaniker i at snyde eller lave noget lort, er de bedre til det end du forestiller dig, eller usandsynligt heldige.
Tdk
Indlæg: 11
Tilmeldt: lør 10. sep 2016 17:46
Geografisk region: Nordjylland
Geografisk sted: Mariager, Assens

Re: Hej. Ny i flokken.

Indlæg af Tdk »

Så har jeg haft den første tur til Århus. Nulstillede liter måleren halvvejs derned. Og nu da jeg er kommet hjem 3.0 liter siger den. Det er landevej motorvej og ja Århus...

Jeg er tilfreds.
Kørte bag efter en lastbil motorvejsdelen hjem. Ingen stress og er Maks 5 min senere hjemme hvis der er nogen reel forskel...

:D
Lupo 2002, 420.000 km, rød, org magnesium fælge. Glæder mig til den ikke larmer omkring 110 km/t og til fartpilot.
Brugeravatar
Skipper
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons 17. feb 2016 19:58
Geografisk sted: Vest for Holstebro

Re: Hej. Ny i flokken.

Indlæg af Skipper »

Velkommen i forummet ;)
VCDS på 40" skærm er som nutella på franskbrøb - livsnødvendigt for enhver 3L ejer!

En rigtig C5'er kommer fra USA!
J3sper
Indlæg: 9
Tilmeldt: ons 21. sep 2016 21:26
Geografisk sted: Aarhus - KBH.
Kontakt:

Re: Hej. Ny i flokken.

Indlæg af J3sper »

Jeg er også ny - om vores Lupo spinner som en kat.
Besvar