Kinavarer sendt fra Holland

Her kan du poste indlæg, der ikke passer ind andre steder - links til hjemmesider, sjov og spas, skriv en hilsen.
Besvar
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Kinavarer sendt fra Holland

Indlæg af sussi »

http://c.dx.com/collection/201509/Tools ... 02Toolseud
Spændende ting som bliver sendt fra EU (Holland), så der er ikke afgift og moms på.
Minimum køb 30$
Sussi
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
Coolcat
Indlæg: 68
Tilmeldt: lør 7. sep 2013 09:38
Geografisk sted: Vestfyn

Re: Kinavarer sendt fra Holland

Indlæg af Coolcat »

Q: Do you have warehouse in EU?

A: There is no EU Warehouse, we send EU Direct goods from world factory to EU (27 countries), and have cooperation with Post NL to make faster delivery.

All orders are shipped from China, not Europe.

Dette er fundet under deres Q & A.
3L 2002
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: Kinavarer sendt fra Holland

Indlæg af sussi »

Der er åbenbart sket ændringer efter at DX har overtaget Uxcell, jeg har bare ikke holdt mig opdateret.
Så må man jo bare forsikre sig, det koster ikke mange basseører.
forsikring.jpg
forsikring.jpg (7.03 KiB) Vist 2574 gange
;)


Jeg har lige købt en 5,7" Lenovo smartphone (Android 5,0 ottekernet processor) totalpris 1200kr. (Hos MiniInTheBox) her tegnede jeg en forsikring til 35kr. og fik refunderet 418kr. for en regning fra UPS på moms og gebyr, Jeg sendte bare en kopi af regningen, og pengene blev indsat på min konto indenfor 24 timer.
Jeg ved ikke om DX også refunderer gebyret, men mon ikke de gør.

Q: Do we need to pay extra VAT or duty for EU direct parcels ?
A: We will separate your parcels and arrange the delivery. In normal you will not be afraid to bear the European import duty. If you are worried, we suggest you pay Import Tax & VAT Insurance when you do the checkout. Then we will pay the duty when the parcel is held by local customs.

If you have bought the Import Tax & VAT Insurance, and in the event that you are charged any tax & VAT when the package is delivered, please sign for the package and pay the taxes. Then please submit a ticket and provide us the the tax document, invoice or receipt.

Please note that the tax insurance service is only for the orders from European countries.The tax reimbursement claim must be made within 60 days from the date of shipment. The max compensation amount is up to $40 for per order.
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
Besvar